AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Honda se odlepila od zemlje

Honda se odlepila od zemlje

Avion Honda HondaJet se može pohvaliti samo superlativima. Prema tvrdnjama proizvođača (kompanija Honda Aircraft), to najmoderniji laki mlazni avion na svetu, koji putnicima nudi vrhunske performanse, komfor i ekonomičnost vožnje...

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW je zvanično potvrdio da razvija jedno veoma specijalno "vozilo". Ovoga puta, nije u pitanju automobil, već bob namenjen za takmičarsku posadu. Uz pomoć tehnologije i eksperata iz BMW-a, američki tim će u ovom bobu nastupiti na Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, 2014. godine...

Šta mislite, koliko devojaka može da stane u MINI?

Šta mislite, koliko devojaka može da stane u MINI?

U okviru manifestacije Dani Guinessove knjige rekorda, "pala" su dva nova rekorda, a najzaslužniji za to su vitke devojke i MINI. U londonskom Potters Fields Park je oboren rekord u broju ljudi, koji su mogli da se smeste u enterijer klasičnog MINI automobila i njegovog modernog naslednika...

Grand Motors: Ford Kuga – obilje opreme uz veliki popust

Grand Motors: Ford Kuga – obilje opreme uz veliki popust

Po osetno sniženoj ceni – za ćak 5.100 evra, Grand Motors i mreža njegovih prodajno-servisnih partnera, nude ograničenu količinu prvog Fordovog SUV-a za evropsko tržište, sve popularnijeg modela Kuga. Od malobrojnih konkurenata, vozila s akcijskom cenom se izdvajaju po izuzetnom odnosu cena/opremljenost...

Video: Chevrolet Corvette C7 se otkriva

Video: Chevrolet Corvette C7 se otkriva

Nova, sedma generacija modela Chevrolet Corvette, debitovaće na međunarodnom sajmu automobila u Detroitu, 13. januara 2013. godine. Američka kompanija, u skladu sa modernim trendovima, počinje postepeno da otkriva ovaj atraktiavni supersportski automobil...

Potpuno novi Toyota Rav4 stiže u Los Angeles

Potpuno novi Toyota Rav4 stiže u Los Angeles

Toyota objavljuje da će se svetska premijera potpuno Nove generacije omiljenog  SUV-a RAV 4  održati na press konferenciji salona automobila u Los Angelesu.  Press konferencija se održava u sredu 28. novembra 2012, sa početkom u 09:00 (PST)...

Verano Motors predstavio Peugeot 208 - Po ukusu svih

Verano Motors predstavio Peugeot 208 - Po ukusu svih

Novi adut prestižnog francuskog brenda Peugeot 208 predstavljen je domaćoj javnosti. Svečanom promocijom pod sloganom Let your body drive “Verano Motors” je u svom salonu “Blue Box“ predstavio novi model koji predstavlja nastavak revolucije u B segmentu u pogledu dizajna, težine vozila i sigurnosti...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje