AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Tuning Weekend Party - Lični stil

Tuning Weekend Party - Lični stil

Na Beogradskom sajmu održana je manifestacija pod nazivom Tunung Styling. Ako neko želi da izgledu svog automobila da lični pečat, ako želi snašniji motor, ako želi snažne zvučnike koji će zapretiti njegovom sluhu, ovo je bilo idealno mesto za to...

Automobili kao čistači snega + FOTO

Automobili kao čistači snega + FOTO

Mehanizaciju za čišćenje ne moraju imati samo kamioni i teške mašine. Automobili mogu odstraniti sneg sa površine asfalta na mnogo "elegantniji" način. Možda nije tako efikasan, ali sigurno će svi biti zadovoljni, bar dok putari ne stignu na lice mesta...

AMSS u poseti mališanima iz Centra za zaštitu odojčadi

AMSS u poseti mališanima iz Centra za zaštitu odojčadi

Auto-moto savez Srbije, Privredna banka , GP Group i Res Trade posetili su mališane iz Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj ulici. Najmlađi su dobili novogodišnje paketiće sa igračkama i slatkišima kao i besplatne ulaznice za tradicionalnu predstavu „Čarolija“ u Kombank areni...

VW Golf R Cabriolet se predstavlja na prvom videu

VW Golf R Cabriolet se predstavlja na prvom videu

Ako ste mislili da je dolaskom nove generacije modela VW Golf, njegova šesta generacija rekla konačno "zbogom", prevarili ste se. Na scenu stupa novi superbrzi otvoreni automobil, koji je kao studija predstavljen na manifestaciji modifikovanih vozila Wörthersee 2011 - Golf R Cabriolet...

Fabrika Melfi će proizvoditi dva nova vozila

Fabrika Melfi će proizvoditi dva nova vozila

U četvrtak, 20 decembra, u Fiat-ovoj fabrici Melfi u prisustvu predsednika Upravnog Odbora, Džona Elkmana i Generalnog Direktora Fiat Grupe, Serđa Markionea predstavljen je plan za proizvodnju novog vozila iz Jeep brenda i novog vozila iz Fiat brenda koja će otpočeti 2014.godine...

Električni kupe Cadillac ELR: Otkrivanje počinje

Električni kupe Cadillac ELR: Otkrivanje počinje

Studija Cadillac Converj svoju serijsku realizaciju čeka skoro četiri godine. Konačno, otkrivanje je počelo. Cadillac će na međunarodnom sajmu automobila u Detroitu (NAIAS 2013) predstaviti električni sportski kupe, a pred nama je prva skica...

Volkswagen Snowareg je Touareg na gusenicama + FOTO

Volkswagen Snowareg je Touareg na gusenicama + FOTO

Švedsko predstavništvo Volkswagena, u saradnji sa američkom firmom Mattracks, napravilo je veoma zanimljiv automobil za sneg. Volkswagen Touareg je, umesto točkova, dobio "gusenice" za sneg. Rezultat je vozilo, koje nosi ime Snowareg...

To može samo u Kini: 26 Volkswagena na jednom kamionu

To može samo u Kini: 26 Volkswagena na jednom kamionu

Kineski putevi su prepuni kurioziteta. Jedan lokalni vozač, uspeo je na teretni kamion za prevoz automobila da smesti čak 26 putničkih vozila, što je apsolutni rekord. Naravno, to je nelegalno i u Kini, ali policija na tamošnjim autoputevima nije previše prisutna. Fotografija govori više od hiljadu reči...

Infiniti: Dolazi Q era

Infiniti: Dolazi Q era

Zašto u označavanje svojih modela ne uneti malo "haosa", rekli su u kompaniji Infiniti i odlučili se da pređu na novi sistem, koji će premijeru imati na automobilima za modelsku godinu 2014. Luksuzna marka Nissana je najavila potpuno novu "nomenklaturu" svojih modela...

Mercedes-Benz GLB (2026)
Slika nedelje