AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Dizajnerska nagrada iF kao dobrodošlica za novi Kia pro_cee’d

Dizajnerska nagrada iF kao dobrodošlica za novi Kia pro_cee’d

Novi pro_cee'd je Kijin najnoviji model, koji je zbog svog izvanrednog dizajna dobio dizajnersku nagradu iF. 3-vratni pro_cee’d, koje će u martu stići na evropske ceste, pobedio je u kategoriji ‘dizajna prevoznih sredstava’, gde se za laskavi naziv takmičilo više od 3.000 proizvoda iz 48 zemalja...

Hiljadu evra popusta za Fordove s lagera

Hiljadu evra popusta za Fordove s lagera

Od 5. do 15. decembra Grand Motors, uvoznik, prodavac i serviser Fordovih automobila, nudi mogućnost da se u njegovoj i mreži prodajno-servisnih partera u Srbiji neki od modela sa lagera kupe uz dodatan popust od 1.000 evra, u dinarskoj protivvrednosti.

Subaru BRZ osvojio dve značajne titule u Francuskoj i Japanu

Subaru BRZ osvojio dve značajne titule u Francuskoj i Japanu

U izboru francuskog automobilskog časopisa „Echappement“ koji od 1982. godine u Francuskoj organizuje takmičenje za najbolji sportski automobil u tekućoj godini, po prvi put titula „Sportski automobil godine 2012“ dodeljena je vozilu koje je plod zajedničkog projekta dva čuvena svetska konstruktora – Subarua i Tojote...

TopGear proglasio Fiat Pandu 4x4 za ‘SUV Auto godine 2012’

TopGear proglasio Fiat Pandu 4x4 za ‘SUV Auto godine 2012’

Novi Fiat Panda 4x4 je osvojio svoju prvu veliku međunarodnu nagradu "Terenac Godine 2012“ koju dodeljuje žiri prestižnog magazina TopGear Awards 2012, sa 1,9 miliona čitalaca u Velikoj Britaniji, 9,2 miliona čitalaca širom sveta, 17 miliona Facebook fanova i 600 hiljada sledbenika Twitter-a...

Video: Novi Honda CR-V stigao u Srbiju

Video: Novi Honda CR-V stigao u Srbiju

Delta Аutomoto je premijerno u Srbiji, predstavio novu generaciju Honda CR-V modela, čija je celodnevna promocija i prezentacija održana u subotu, 01. decembra 2012. u Delta Cityju. U  pitanju je četvrta generacija Honde CR-V.  Prvi model izašao je 1995 god., i do sada je prodato preko 5 miliona jedinica širom sveta...

NetAuto 2013 i Miss NetAuto 2012

NetAuto 2013 i Miss NetAuto 2012

Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma, osnovano 1991. godine, ove godine po jedanaesti put za redom organizuje izbor za automobil godine putem Interneta - NetAuto 2013...

Fiat Punto Classic za 99EUR mesečno!

Fiat Punto Classic za 99EUR mesečno!

Fiat Punto Classic je već nekoliko godina najprodavaniji automobil u Srbiji, koji i dalje uspeva da odoli vremenu. Odlikuju ga čiste linije, nenametljiv stil i proverena udobnost. Tajna uspeha ovog automobila, pored privlačnog stila, sigurno je i u sposobnosti da se prilagodi svakom vozaču, bez obzira na godine, karakter i prethodno iskustvo.

TOPGEAR auto godine je TOYOTA GT86

TOPGEAR auto godine je TOYOTA GT86

Ideja vodilja u procesu stvaranja GT86 u Toyoti bila je napraviti automobil posvećen istinskoj strasti za vožnjom. Ta je ideja zaslužna za svetsku slavu sportskog automobila, a sada i prestižnu titulu Auto Godine 2012. koju mu dodeljuje magazin TopGear...

BMW korišćena vozila - tim odabranih

BMW korišćena vozila - tim odabranih

Delta Motors je pripremio izuzetne pogodnosti za BMW korišćena vozila,koja predstavljaju standard kada su u pitanju polovna vozila.Tokom akcije za BMW korišćena vozila, potencijalni klijenti imaju izuzetnu priliku da dođu do vrhunskog vozila sa urednom servisnom knjižicom, tehnički pregledanom u servisu Delta Motorsa...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje