AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Prvi „Švedsko-srpski forum o bezbednosti saobraćaja“

Prvi „Švedsko-srpski forum o bezbednosti saobraćaja“

Dana 4-5. decembra 2012. godine, u hotelu Metropol Palace u Beogradu biće organizovan prvi „Švedsko-srpski forum o bezbednosti saobraćaja“, u organizaciji Swedish trade council, Ambasade Švedske, Komiteta za bezbednost saobraćaja Srbije, švedske agencije za bezbednost saobraćaja SweRoad, kao i švedske firme Volvo Kamioni...

Delta Motors: BMW Serije 5 - specijalna ponuda

Delta Motors: BMW Serije 5 - specijalna ponuda

Delta Motors je pripremio najnovije pogodnosti za najpoželjniju luksuznu limuzinu, BMW Serije 5. Reč je o akcijskoj ponudi sa veoma atraktivnim uslovima finansiranja po kojoj je BMW 520d model dostupan sa kamatom od 3.99%...

Novi RAV4 - Toyota objavila prve fotografije!

Novi RAV4 - Toyota objavila prve fotografije!

Četvrta generacija Toyotinog kompaktnog SUV-a će imati svetsku premijeru na Sajmu automobila u Los Anđelesu. Kompanija Toyota je objavila prve zvanične fotografije i informacije, o dugo očekivanoj novoj generaciji ovog slavnog modela, koji se smatra pionirom SUV segmenta...

Jaguar XFR-S je tu!

Jaguar XFR-S je tu!

Kompanija Jaguar u Los Angelesu će predstaviti novu vrhunsku verziju modela XF. Sporska luksuzna limuzina Jaguar XFR-S pod haubom krije petolitasrki osmocilindarski motor, koji razvija maksimalnu snagu od 550 konjskih snaga i maksimalni obrtni moment od 680 Nm...

AK Stojanov i VB Leasing - Stari automobil dovezi, novi odvezi

AK Stojanov i VB Leasing - Stari automobil dovezi, novi odvezi

Novosadska auto kuća STOJANOV doo , u saradnji sa VB Leasing-om, započela je sa novom prodajnom akcijom “ Stari automobil dovezi, novi odvezi “ ,  uz snižene cene svih Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep i Honda modela, čiji je zastupnik i koji se nalaze izloženi u prodajnim salonima STOJANOV doo...

AMSS otvorio novi auto centar u Kragujevcu

AMSS otvorio novi auto centar u Kragujevcu

Auto-moto savez Srbije otvorio je novi Auto centar u Kragujevcu, u Mlavskoj ulici broj 1. Vozači iz Kragujevca i okoline u ovom novom, modernom objektu, mogu na jednom mestu da završe sve poslove vezane za registraciju i korišćenje automobila...

Hyundai obelodanio strategiju razvoja pogonskih agregata

Hyundai obelodanio strategiju razvoja pogonskih agregata

Hyundai Motor Group je nedavno predstavila javnosti svoju najnoviju tehnologiju razvoja pogonskih agregata kao i svoje planove za budućnost na ovogodišnjoj, dvanaestoj po redu međunarodnoj konferenciji. Tema ovogodišnje konferencije nosi naziv "Spoj čoveka, prirode i pogonskih agregata"...

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Kia pro_cee’d GT jedva čeka na zeleno svetlo

Danas su iz korporacije Kia Motors poslali prvu zvaničnu skicu kupea pro_cee’d GT, koji se u potpunosti slaže sa Kijinom filozofijom sportskosti i uživanja u vožnji. Na skici možemo videti atraktivno dizajniran južnokorejski hot-hatch...

Proven Exclusivity - Mercedes-Benz korišćeni automobili

Proven Exclusivity - Mercedes-Benz korišćeni automobili

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora započinje program Proven Exclusivity, koji svim potencijalnim kupcima nudi pogodan način za kupovinu celokupne game vozila u besprekornom stanju sa garancijom kvaliteta. Program podrazumeva da sva Mercedes-Benz vozila moraju da ispune striktne kriterijume da bi zaslužili Proven Exclusivity znak.

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje