AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Prema poslednjim istraživanjima „Interbrend 2012.“ i 100 najboljih svetskih brendova, Hyundai Motor Company, predstavlja najbrže rastući automobilski brend, što pokazuje I rast vrednosti brenda od 24 % u odnosu na prethodnu godinu i procenjuje se na $7,5 milijardi dolara...

Hyundai, se nalazi na listi 100 svetskih najboljih brendova( Best 100 Global Brands), već osam godina za redom, beleži neverovatan skok sa 84. pozicije, na kojoj je se nalazi od 2005. godine na 53. mesto najboljih brednova na svetu.

„Ulaganja kompanije Hyundai u svetske kampanje i neverovatna paleta novih proizvoda kao i njihov dizajn, ispunjavaju sva emotivna zadovoljstva kupaca,“ navodi se u saopštenju konsultanske kuće Interbrand. „Sveopšta spoznaja Hyundai brenda od strane kupaca se uvećava u neverovatno kratkom vremenskom periodu i radujemo se pravcu kretanja u budućnosti ove kompanije.“

Neverovatan skok vrednosti brenda od 24,4 % u ovoj godini nadmašio je prosečnu stopu rasta vrednosti u industriji koja iznosi 11,2 %. Čak i izvan auto industrije, Hyundai predstavlja najbrže rastući brend i u stopu prati rast brendova kao što su Apple Inc., Google Inc. i Amazon.com.

Ovaj neverovatan uspeh je postignut neprekidnim zalaganjima kompanije i njenog menadžmenta ka pružanju što boljeg kvaliteta. U 2011. godini Hyundai je objavio na Severnoameričkom međunarodnom sajmu automobila stvaranje novog „Modern Premium“ brenda i pokretanje novog slogana.

Rast vrednosti Hyundai brenda nadmašuje sva očekivanja

Ove godine Hyundai je započeo svoju svetsku kampanju pod sloganom  „Live Brilliant.“

„Neverovatan skok vrednosti brenda, bez obzira na svetsku ekonomsku krizu i oštru konkurenciju , ukazuje upravo na našu predanost razvoju i položaju brenda.“ - izjavio je Won-Hong Cho, rukovodilac marketinga u sedištu kompanije u Seulu. „Mi ćemo sve naše napore usresrediti ka cilju, da postanemo najvoljeniji brend, pružanjem mnogo više od vrednosti, našim kupcima.“

Interbrendova lista kompanija se sastavlja na osnovu završnih računa svake kompanije, njihovih marketinških aktivnosti, kao i na osnovu ostvarenog profita.

 

Vrednost Hyundai Motor brenda i pozicioniranost među najvećim svetskim brendovima

 

Godina Vrednost brenda ($100 mln) Mesto (total)
2005 34,8 84
2006 40,8 75
2007 44,5 72
2008 48,5 72
2009 46,0 69
2010 50,3 65
2011 60 61
2012 74,7 53

 

Među automobilskim brendovima, Hyundai se po vrednosti nalazi na 7. mestu.

Hyudai Auto Beograd

Lekari u Nemačkoj preferiraju BMW, moleri vole Opel

Lekari u Nemačkoj preferiraju BMW, moleri vole Opel

Analizom više od 60.000 ugovora o osiguranju, dobijen je veoma zanimljiv pregled voznog parka u Nemačkoj, sa posebnim akcentom na afinitete ljudi različitih profesija prema automobilima određenih marki. Pogledajmo zaključak uporedne analize portala Transparo...

Video: AMG čestita božićne i novogodišnje praznike

Video: AMG čestita božićne i novogodišnje praznike

Božićni i novogodišnji praznici se bliže, a automobilske kompanije počinju da objavljuju svoje "poklone" i čestitke. Sportska divizija nemačke kompanije Mercedes-Benz, objavila je veoma zanimljiv video, putem kojeg je poželela srećne i vesele praznike...

Renault Captur: francuski novitet spreman za Ženevu

Renault Captur: francuski novitet spreman za Ženevu

Kao što je poznato, na međunarodnom salonu automobila u Parizu 2012, predstavljena je nova generacija modela Renault Clio. Sledeći zanimljiv novitet, francuska kompanija će predstaviti na prolećnom sajmu automobila u Ženevi, gde će svetlost dana ugledati model Captur - mali crossover na bazi novog Clija...

Peugeot 505 GL IMR diesel

Peugeot 505 GL IMR diesel

Ovaj automobil se sada nalazi u krugu fabrike u Rakovici. Na otvorenom je, nezaštićen od vremenskih uslova. Zadnji je momenat da se nešto učini kako bi se ovaj jedinstveni automobil sačuvao. Za početak, trebalo bi ga odvući u pokriverni prostor...

Honda predstavlja koncept malog SUV modela

Honda predstavlja koncept malog SUV modela

Kompanija Honda nedavno je objavila, da će na North American International Auto Show (NAIAS 2013), koji se od 14. do 27. januara održava u Detroitu, predstaviti koncept potpuno novog kompaktnog SUV modela. Njegovo ime je Urban SUV Concept...

Nova Škoda Octavia RS na prvim fotografijama

Nova Škoda Octavia RS na prvim fotografijama

Nova generacija modela Škoda Octavia RS neočekivano je otkrivena na internetu. Nova sportska Octavia, do prvih kupaca će stići polovinom sledeće godine, a zahvaljujući nepažnji osoba koje uređuju Škoda konfigurator, možemo videti kako nova Octavia RS izgleda...

Porsche obara prodajne rekorde

Porsche obara prodajne rekorde

Nemački proizvođač sportskih automobila Porsche, od početka godine je prodao 128.978 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na isti period prošle godine od čak 38,7 procenata. Porsche je tako za prvih 11 meseci tekuće godine prodao više automobila, nego tokom cele prošle godine, koja je bila rekordna...

U automobilima ćemo stajati? Rinspeed tvrdi da hoćemo

U automobilima ćemo stajati? Rinspeed tvrdi da hoćemo

Rinspeed je javnosti prikazao model, kojim će se pohvaliti na martovskom sajmu automobila u Ženevi. Neće to biti rasipnički projetak neobičnog superautomobila, kao što smo navikli, već potpuno razumna ideja miniautomobila, sa ambicijom promene prevoza u gradovima...

Novi Audi RS6 Avant na prvom videu

Novi Audi RS6 Avant na prvom videu

Nedugo posle otkrivanja prvih fotografija nove generacije modela Audi RS6 Avant, ovaj atraktivni sportski karavan je prikazan i na prvom videu. Na evropskom tržištu, najsnažnija verzija modela A6 karavan, biće dostupna na leto 2013. godine...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje