AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

“Angažovanje je bitan deo budućnosti: kvalitetni automobili, kvalitetni proizvodi i dobar imidž su baza za osnivanje jakog brenda”, objasnio je Giovanni Perosino, direktor Volkswagen marketinških komunikacija. “Da bi se pojačao imidž Volkswagena mi pokušavamo da kreiramo oglase  koji ostavljaju utisak na ljude sa autentičnim, ljudskim, dopadljivim i jasnim porukama”, nastavlja Perosino.

Da bi stimulisali entuzijazam i interesovanje ciljne grupe, Volkswagen svim korisnicima online platforme za novi Golf postavlja lična pitanja kako bi ohrabrili njihova razmišljanja: “Kada biste morali da slušate samo JEDNU PESMU do kraja života, koja bi to pesma bila?” i “Kada biste mogli da birate samo JEDNO MESTO gde biste živeli do kraja života, koje bi to mesto bilo?” Ovo su samo dva od ukupno sedam pitanja na koja posetioci sajta mogu da odgovore.

Svi korisnici  sajta onething.com mogu kreirati svoj profil i podeliti svoje odgovore sa prijateljima na  socijalnim mrežama Facebook, Twitter i Google+. Postoji i statistika koja ilustruje širok asortiman odgovora i koja ističe karakteristike specifične za svaku zemlju. Volkswagen je imao sreću da dobije i podršku nekoliko poznatih ličnosti kako bi objavio kampanju na sopstvenim online socijalnim kanalima. VIP poput DJ Paul van Dyk i profesionalni skejter Tony Hawk su kreirali svoje profile na sajtu onething.de.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Međunarodni umetnici su takođe pristali da govore o najvažnijim stvarima u životu u prvoj fazi TV reklame pod nazivom “ONETHING.” Reklamu je režirao Englez Brett Foraker, koji je radio kao kreativni direktor na Britanskom kanalu 4. Druga faza kampanje za novi Golf će uslediti krajem oktobra. DDB i Grabarz & Partner dele budžet za reklamnu kampanju.

Za sve korisnike iz Srbije stranica Onething.com je kreirana na srpskom jeziku i ovim putem Vas pozivamo da nam se pridružite i iskoristite priliku da osvojite nagradu za najoriginalniji odgovor na svih sedam pitanja.

Porsche SCG

Audi S3 biće dostupan i u verziji sedan

Audi S3 biće dostupan i u verziji sedan

Prvi put u istoriji, Audi A3 će u ponudi biti u verziji sedan. Audi je potvrdio, da će i sedan biti dostupan u sportskoj verziji S3, a glavni konkurent će mu biti dolazeći Mercedes-Benz CLA 45 AMG. Troprostorni Audi S3, kao trovratni S3 i petovratni S3 Sportback, pokretaće agregat 2.0 TFSI (300 KS i 380 Nm)...

TechArt modifikovao novi Porsche Boxter

TechArt modifikovao novi Porsche Boxter

Treća generacija modela Porsche Boxter predstavlja novitet na tržištu sportskih automobila, a već se može radovati interesovanju tjuning kompanija. Kompanija TechArt je za ovogodišnji Essen Motor Show (1.-9. decembar) pripremila specijalni paket unapređenja za roadster Porsche Boxter (981)...

Grand Motors: Dodatni „konji“ za Volvo po izuzuzetnim uslovima

Grand Motors: Dodatni „konji“ za Volvo po izuzuzetnim uslovima

Vlasnicima Volvo automobila koji cene vrhunske performanse, ovlašćeni uvoznik i serviser putničkih vozila ove marke, Grand Motors, poručuje da je pravi trenutak da svoje mezimce „ojačaju“ po izuzetnim uslovima. Volvo je, naime, u saradnji s Polestarom, službenim partnerom u automobilskom sportu, pripremio novu softversku nadogradnju...

Novi Toyota Prius dobiće pogon na sve točkove

Novi Toyota Prius dobiće pogon na sve točkove

Razvoj nove generacije modela Toyota Prius je u punom jeku, a do prvih informacija je došao britanski Auto Express od jednog inženjera Toyote. On je otkrio, da će nova generacija modela Prius dobiti agresivniji dizajn i pogon na sve točkove...

Antonio Zanini

Antonio Zanini

Ceremonijalni start 1. Tesla Rally-a 2012, TC Ušće. Na startnoj rampi crveni Mitsubishi i-MiEV sa startnim brojem 3. Po prelasku startne rampe ulazi u zatvoreni prostor i zajedno sa automobilom Nissan Leaf, startni broj 2, priključuje se na električnu energiju kako bi se napunile baterije. Na automobilu stoji ime vozača A. Zanini...

Mercedes AMG proširuje ponudu 4x4 pogona

Mercedes AMG proširuje ponudu 4x4 pogona

U Affalterbachu se sprema revolucija. Kompanija Mercedes-AMG GmbH najavljuje proširenje ponude modela sa pogonom na sve točkove. Ovaj korak nemačkog proizvođača možemo oceniti kao logičan, jer će supersnažni V8 motori sa velikom "porcijom" obrtnog momenta lepše prenositi snagu na asfalt...

Fiat 500e - Električni mališan na prvim fotografijama

Fiat 500e - Električni mališan na prvim fotografijama

Kompanija Fiat je potvrdila, da će na autosalonu u Los Angelesu (30. novembar - 9. decembar) javnosti predstaviti električnu verziju modela Fiat 500. Italijanska kompanija je objavila samo dve fotografije modela 500e, na kojima možemo videti bočni profil automobila i njegov enterijer...

Evropsko tržište u oktobru 2012 - Analiza

Evropsko tržište u oktobru 2012 - Analiza

Evropsko tržište automobila i dalje se bori sa padom prodaje, ali u odnosu na septembar mesec, situacja je nešto bolja. Tokom meseca oktobra 2012. godine, u Evropi je prodato 1.002.167 novih automobila, što je za 4,6 % manje nego u istom mesecu prethodne godine...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje