AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

“Angažovanje je bitan deo budućnosti: kvalitetni automobili, kvalitetni proizvodi i dobar imidž su baza za osnivanje jakog brenda”, objasnio je Giovanni Perosino, direktor Volkswagen marketinških komunikacija. “Da bi se pojačao imidž Volkswagena mi pokušavamo da kreiramo oglase  koji ostavljaju utisak na ljude sa autentičnim, ljudskim, dopadljivim i jasnim porukama”, nastavlja Perosino.

Da bi stimulisali entuzijazam i interesovanje ciljne grupe, Volkswagen svim korisnicima online platforme za novi Golf postavlja lična pitanja kako bi ohrabrili njihova razmišljanja: “Kada biste morali da slušate samo JEDNU PESMU do kraja života, koja bi to pesma bila?” i “Kada biste mogli da birate samo JEDNO MESTO gde biste živeli do kraja života, koje bi to mesto bilo?” Ovo su samo dva od ukupno sedam pitanja na koja posetioci sajta mogu da odgovore.

Svi korisnici  sajta onething.com mogu kreirati svoj profil i podeliti svoje odgovore sa prijateljima na  socijalnim mrežama Facebook, Twitter i Google+. Postoji i statistika koja ilustruje širok asortiman odgovora i koja ističe karakteristike specifične za svaku zemlju. Volkswagen je imao sreću da dobije i podršku nekoliko poznatih ličnosti kako bi objavio kampanju na sopstvenim online socijalnim kanalima. VIP poput DJ Paul van Dyk i profesionalni skejter Tony Hawk su kreirali svoje profile na sajtu onething.de.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Međunarodni umetnici su takođe pristali da govore o najvažnijim stvarima u životu u prvoj fazi TV reklame pod nazivom “ONETHING.” Reklamu je režirao Englez Brett Foraker, koji je radio kao kreativni direktor na Britanskom kanalu 4. Druga faza kampanje za novi Golf će uslediti krajem oktobra. DDB i Grabarz & Partner dele budžet za reklamnu kampanju.

Za sve korisnike iz Srbije stranica Onething.com je kreirana na srpskom jeziku i ovim putem Vas pozivamo da nam se pridružite i iskoristite priliku da osvojite nagradu za najoriginalniji odgovor na svih sedam pitanja.

Porsche SCG

BMW 4: predstavljen koncept kupea na bazi serije 3

BMW 4: predstavljen koncept kupea na bazi serije 3

Kupe model razvijen na bazi BMW-a serije 3, nosiće oznaku serija 4. Kompanija iz Minhena je objavila prve zvanične i informacije o novom modelu, koji će svetlost dana ugledati na januarskom sajmu automobila u Detroitu. Iako je automobil koji možemo videti na fotografijama koncept, jasno je serijski model neće biti puno drugačiji...

Toyota GT86 - Sportski automobil godine 2012

Toyota GT86 - Sportski automobil godine 2012

Toyota GT86 sportski kupe je zajedno sa Subaruom BRZ osvojio nagradu „Sportski automobil godine 2012.“. Ovu nagradu dodeljuje „Echappement“ magazin. Ovaj izbor, koji se organizuje već 31. godinu za redom, prvi put je posvećen Toyoti. Do današnjeg dana, najbolji rezultat za Toyotu je bilo drugo mesto, koje je osvojila 2000. godine sa MR2...

Volvo investira u Švedsku

Volvo investira u Švedsku

Budućnost Volvoa kao jakog i samostalnog automobilskog proizvođača, stacioniranog u Švedskoj, sada je dodatno osnažena novim investicijama vrednim više milijardi dolara. Tolika će biti ulaganja u SPA podesivu platformu (Scalable Product Architecture) i novu VEA generaciju motora (Volvo Engine Architecture)...

Nova Škoda Octavia (2013) - Otkrivanje počinje

Nova Škoda Octavia (2013) - Otkrivanje počinje

Kompanija Škoda Auto je započela proces postepenog otkrivanja nove generacije modela Octavia. Pred nam su prve fotografije nemaskiranog automobila, na kojima možemo videti izgled zadnjih svetlosnih grupa, spoljnih retrovizora i C-stuba...

Ferrari F70 - Prva fotografija

Ferrari F70 - Prva fotografija

Iz Kine nam stiže prva fotografija, koja pokazuje finalni izgled dugo očekivanog naslednika modela Ferrari Enzo. Snimljena je na jednoj VIP žurki, na kojoj je na velikom platnu projektovana fotografija novog italijanskog supersportiste...

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

Mass Company: Uz motorno ulje besplatna tečnost za pranje vetrobrana

U promotivnoj prodajnoj kampanji „5 + 5“, koju je nedavno u saradnji sa principalom – poznatim francuskim proizvođačem Motulom, pokrenula beogradska firma Mass Company, svaki kupac pet litara nekog od najtraženijih Motul motornih ulja na poklon dobija pet litara sredstva za pranje vetrobrana – Motul Visison Classic...

Sa Opelom ste bezbedni na snegu i ledu

Sa Opelom ste bezbedni na snegu i ledu

Prvi mraz je već iza nas, a u nekim predelima je pao sneg. Krajnje je vreme da se vozači pripreme za zimu i uslove na putu. Ovo nije problem za Opelova vozila sa savremenim tehnologijama i sistemima pomoći...

Chevrolet Corvette: 60 godina čuvenog dizajna

Chevrolet Corvette: 60 godina čuvenog dizajna

Poznata po svom zavidno privlačnom izgledu i moćnim performansama, Chevrolet-ova legendarna Corvette sledeće godine slavi jedinstven događaj – svoju 60-godišnjicu. Corvette je primer pravog sportskog automobila – jednostavno opušten i uzbudljiv, a imidž ovog modela naglašava ove njegove osobine u popularnoj kulturi...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje