AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

“Angažovanje je bitan deo budućnosti: kvalitetni automobili, kvalitetni proizvodi i dobar imidž su baza za osnivanje jakog brenda”, objasnio je Giovanni Perosino, direktor Volkswagen marketinških komunikacija. “Da bi se pojačao imidž Volkswagena mi pokušavamo da kreiramo oglase  koji ostavljaju utisak na ljude sa autentičnim, ljudskim, dopadljivim i jasnim porukama”, nastavlja Perosino.

Da bi stimulisali entuzijazam i interesovanje ciljne grupe, Volkswagen svim korisnicima online platforme za novi Golf postavlja lična pitanja kako bi ohrabrili njihova razmišljanja: “Kada biste morali da slušate samo JEDNU PESMU do kraja života, koja bi to pesma bila?” i “Kada biste mogli da birate samo JEDNO MESTO gde biste živeli do kraja života, koje bi to mesto bilo?” Ovo su samo dva od ukupno sedam pitanja na koja posetioci sajta mogu da odgovore.

Svi korisnici  sajta onething.com mogu kreirati svoj profil i podeliti svoje odgovore sa prijateljima na  socijalnim mrežama Facebook, Twitter i Google+. Postoji i statistika koja ilustruje širok asortiman odgovora i koja ističe karakteristike specifične za svaku zemlju. Volkswagen je imao sreću da dobije i podršku nekoliko poznatih ličnosti kako bi objavio kampanju na sopstvenim online socijalnim kanalima. VIP poput DJ Paul van Dyk i profesionalni skejter Tony Hawk su kreirali svoje profile na sajtu onething.de.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Međunarodni umetnici su takođe pristali da govore o najvažnijim stvarima u životu u prvoj fazi TV reklame pod nazivom “ONETHING.” Reklamu je režirao Englez Brett Foraker, koji je radio kao kreativni direktor na Britanskom kanalu 4. Druga faza kampanje za novi Golf će uslediti krajem oktobra. DDB i Grabarz & Partner dele budžet za reklamnu kampanju.

Za sve korisnike iz Srbije stranica Onething.com je kreirana na srpskom jeziku i ovim putem Vas pozivamo da nam se pridružite i iskoristite priliku da osvojite nagradu za najoriginalniji odgovor na svih sedam pitanja.

Porsche SCG

AMSS kampanja „Koračajmo bezbedno“

AMSS kampanja „Koračajmo bezbedno“

AMSS pokreće kampanju posvećenu bezbednosti pešaka „Koračajmo bezbedno“. Ovaj globalni projekat predstavljen je na godišnjem sastanku FIA Fondacije početkom decembra 2012. godine...

Video: BMW X6 protiv čistača snega

Video: BMW X6 protiv čistača snega

Nemačka kompanija BMW na veoma kreativan način prezentuje sistem pogona na sve točkove xDrive. Na video snimku je prikazan BMW X6, koji bez problema vuče mašinu za čušćenje snega, tačnije vozilo za pripremu ski-staza, u narodu poznatije pod imenom "ratrak"...

Volvo Buses uvodi novu seriju motora

Volvo Buses uvodi novu seriju motora

Kompanija Volvo Buses uvodi na tržište novu seriju motora, koji zadovoljavaju Euro 6 ekološku normu, a koji su namenjeni za gradske, međugradske i turističke autobuse. Nova serija motora se sastoji od tri modela zapremine pet, osam i jedanaest litara...

Corvette C7 - Otkrivanje se nastavlja

Corvette C7 - Otkrivanje se nastavlja

Sedma generacija modela Chevrolet Corvette postepeno se otkriva više od godinu dana. Proteklih dana, na internet mreži su se pojavile skice iz zvaničnog "uputstva za upotrebu", koje nam otkrivaju izgled gotovo kompletnog automobila...

Mercedes-Benz CLA - Prve (ne)zvanične fotografije

Mercedes-Benz CLA - Prve (ne)zvanične fotografije

Mercedes-Benz CLA svetskoj javnosti će biti predstavljen na međunarodnom sajmu automobila u Detroitu. Ali, njegov izgled je otkriven već danas, tri nedelje pre premijere. Ta prve "teaser" fotografije možemo zahvaliti serveru Motorpasion...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje