AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golfa u svim medijskim kanalima...

“Angažovanje je bitan deo budućnosti: kvalitetni automobili, kvalitetni proizvodi i dobar imidž su baza za osnivanje jakog brenda”, objasnio je Giovanni Perosino, direktor Volkswagen marketinških komunikacija. “Da bi se pojačao imidž Volkswagena mi pokušavamo da kreiramo oglase  koji ostavljaju utisak na ljude sa autentičnim, ljudskim, dopadljivim i jasnim porukama”, nastavlja Perosino.

Da bi stimulisali entuzijazam i interesovanje ciljne grupe, Volkswagen svim korisnicima online platforme za novi Golf postavlja lična pitanja kako bi ohrabrili njihova razmišljanja: “Kada biste morali da slušate samo JEDNU PESMU do kraja života, koja bi to pesma bila?” i “Kada biste mogli da birate samo JEDNO MESTO gde biste živeli do kraja života, koje bi to mesto bilo?” Ovo su samo dva od ukupno sedam pitanja na koja posetioci sajta mogu da odgovore.

Svi korisnici  sajta onething.com mogu kreirati svoj profil i podeliti svoje odgovore sa prijateljima na  socijalnim mrežama Facebook, Twitter i Google+. Postoji i statistika koja ilustruje širok asortiman odgovora i koja ističe karakteristike specifične za svaku zemlju. Volkswagen je imao sreću da dobije i podršku nekoliko poznatih ličnosti kako bi objavio kampanju na sopstvenim online socijalnim kanalima. VIP poput DJ Paul van Dyk i profesionalni skejter Tony Hawk su kreirali svoje profile na sajtu onething.de.

Volkswagen lansira kampanju za Golf u 33 zemlje

Međunarodni umetnici su takođe pristali da govore o najvažnijim stvarima u životu u prvoj fazi TV reklame pod nazivom “ONETHING.” Reklamu je režirao Englez Brett Foraker, koji je radio kao kreativni direktor na Britanskom kanalu 4. Druga faza kampanje za novi Golf će uslediti krajem oktobra. DDB i Grabarz & Partner dele budžet za reklamnu kampanju.

Za sve korisnike iz Srbije stranica Onething.com je kreirana na srpskom jeziku i ovim putem Vas pozivamo da nam se pridružite i iskoristite priliku da osvojite nagradu za najoriginalniji odgovor na svih sedam pitanja.

Porsche SCG

SEAT Axon: Dizajneri žele električni roadster

SEAT Axon: Dizajneri žele električni roadster

Dizajnerski tim kompanije SEAT predstavio je viziju sportskog roadstera, koji za pogon koristi električnu energiju. Iako električni sportski roadster nema ni formu studije, dizajner Alvara Molero Simarro je predstavio dizajnerski koncept po imenu Axon, koji bi čelnike španske kompanije mogao motivisati da pokrenu ovaj projekat...

Lang Lang postaje ambasador Volkswagen grupe

Lang Lang postaje ambasador Volkswagen grupe

Između poznatog pijaniste Lang Langa i Volkswagen-a potpisan je ugovor o višegodišnjoj saradnji. On će predstavljati Grupu kao ambasador kulture. U okviru ovog partnerstva Lang Lang će na svoje koncerte širom sveta dolaziti u vozilima Volkswagen...

Novi Subaru Forester debituje u Kini

Novi Subaru Forester debituje u Kini

Novi Subaru Forester imaće svoju premijeru na kineskom tržištu za vreme međunarodnog sajma automobila koji je juče (22.11.2012.) otvoren u gradu Guangžou. Potpuno novi model popularnog „šumara“ razvijen je sa ciljem da potvrdi, ali i podigne na viši nivo, kvalitete stvarnog SUV-a...

Renault Megane GT 220 je sportski karavan od 220 KS

Renault Megane GT 220 je sportski karavan od 220 KS

Renault započinje prodaju modela Megane Grandtour u limitiranoj ediciji GT220. Ovaj model je karakterističan po tome, što ga pokreće turbo benzinski motor zapremine 2.0 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 220 KS i maksimalni obrtni moment od 340 Nm...

Peugeot 3008 - Prve fotografije modernizovane verzije

Peugeot 3008 - Prve fotografije modernizovane verzije

Na autosalonu Guangzhou Auto Show, kompanija Peugeot je predstavila crossocer model Peugeot 3008 u svom modernizovanom izdanju. Peugeot 3008 se nalazi na tržištu od 2009. godine, a novi dizajn bi trebalo da pomogne tržišnu egzistenciju ovog neobičnog modela...

BMW i Leitner predstavili luksuznu kabinu za ski-lift

BMW i Leitner predstavili luksuznu kabinu za ski-lift

O kompaniji BMW u kontekstu zimskih sportova, pisali smo nedavno, kada je nemačka kompanija potvrdila, da će učestvovati u razvoju specijalnog boba-dvoseda za američku reprezentaciju na Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju 2014. godine. Sada nam BMW predstavlja luksuznu kabinu za žičaru, koja nikoga neće ostaviti ravnodušnim...

Opel se vraća u motorsport

Opel se vraća u motorsport

Sa novim Opel ADAM-om i novom trkačkom Astrom OPC, Opel se vraća motor-trkama kroz međunarodno orijentisani reli program. Pored osnovnog nemačkog tržišta, jako interesovanje za reli postoji i na svim Opelovim ključnim evropskim tržištima...

AMSS organizuje akciju Ispravno vozilo - bezbedno vozilo

AMSS organizuje akciju Ispravno vozilo - bezbedno vozilo

Auto-moto savez Srbije u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP Republike Srbije i Asocijacijom tehničkih pregleda organizovaće, od 26. novembra do 01. decembra 2012. godine, tradicionalnu preventivno-bezbednosnu akciju “Ispravno vozilo – bezbedno vozilo”...

Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje