AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Predstavljena knjiga TRKAČKA POZORNICA

Poznati novinar iz oblasti automobilizma, Đorđe Đenić, sinoć je predstavio svoju novu knjigu - "Trkačka pozornica". Promocija je održana u Muzeju automobila, a među zvanicama su bili mnogi šampioni auto i moto sporta, predstavici medija i prijatelji...

Evropsko automobilsko tržište u padu

Evropsko automobilsko tržište u padu

Prodaja automobila u Evropi beleži pad, a Ford priznaje, da se protiv daljeg pada prodaje u Evropi bori i tako što dileri kupuju svoje automobile. Roelant de Waard, potpredsednik Ford of Europe za marketing, prodaju i servis, tvrdi da 30 % novoregistrovanih automobila u Nemačkoj, predstavljaju automobili koje su kupili sami prodavci...

Jaguar F-Type predstavila Lana Del Rey

Jaguar F-Type predstavila Lana Del Rey

Kompanija Jaguar je predstavila F-Type, četvrti i najmanji model ove prestižne marke. U pariskom muzeju Rodin iz 18. veka, glavna zvezda večeri, pored automobila, bila je američka pevačica Lana Del Rey. Pored atraktivnog izgleda, poznata je i cena ovog sjajnog automobila...

Subaru modeli Impreza i XV osvojili Good Design Award 2012

Subaru modeli Impreza i XV osvojili Good Design Award 2012

Proizvođač automobila Subaru, japanska kompanija “Fudži teška industrija” upravo je objavila da su njihovi modeli “Subaru impreza G4” sa četvoro i petoro vrata i novi “XV” osvojili prestižne nagrade za dizajn (Good Design Award 2012) koje dodeljuje Japanski institut za promociju industrijskog dizajna (JDP)...

Dacia picnic - Zabava za celu porodicu zagarantovana

Dacia picnic - Zabava za celu porodicu zagarantovana

U prijatnoj atmosferi Specijalnog rezervata prirode Zasavica, pored Sremske Mitrovice, u subotu, 29.09.2012. godine organizovan je veliki Dacia pic nic za sve vlasnike Dacia vozila. Bilo je prisutno 1800 ljudi, 500 automobila - jednom rečju prava zabava...

Scania uskoro na novoj adresi

Scania uskoro na novoj adresi

Na gradilištu buduće Scanijine „centrale“ za Srbiju, na dvadesetak od kilometara od Beograda, uz autoput prema Šidu, ovih dana je veoma živo: uređuju se prilazni put i veliki parking, grade pomoćni objekti i vrše pripreme za postavljanje zidova na već formiran betonski skelet glavne zgrade...

Dodeljena nagrada Volkswagena za kvalitet servisa 2012. godine

Dodeljena nagrada Volkswagena za kvalitet servisa 2012. godine

Volkswagen je u Drezdenu dodelio tradicionalnu nagradu za kvalitet servisa (VSQA). I ove godine nagrađeno je sto partnera, među najboljim međunarodnim servisnim partnerima. Pobednici iz Evrope, koji su ostvarili najbolje rezultate u pogledu kvaliteta servisa i brige o kupcu u poslednjih 12 meseci su nagrađeni na gala ceremoniji...

Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje