AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW razvija bob-dvosed za američki tim

BMW je zvanično potvrdio da razvija jedno veoma specijalno "vozilo". Ovoga puta, nije u pitanju automobil, već bob namenjen za takmičarsku posadu. Uz pomoć tehnologije i eksperata iz BMW-a, američki tim će u ovom bobu nastupiti na Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, 2014. godine...

Šta mislite, koliko devojaka može da stane u MINI?

Šta mislite, koliko devojaka može da stane u MINI?

U okviru manifestacije Dani Guinessove knjige rekorda, "pala" su dva nova rekorda, a najzaslužniji za to su vitke devojke i MINI. U londonskom Potters Fields Park je oboren rekord u broju ljudi, koji su mogli da se smeste u enterijer klasičnog MINI automobila i njegovog modernog naslednika...

Grand Motors: Ford Kuga – obilje opreme uz veliki popust

Grand Motors: Ford Kuga – obilje opreme uz veliki popust

Po osetno sniženoj ceni – za ćak 5.100 evra, Grand Motors i mreža njegovih prodajno-servisnih partnera, nude ograničenu količinu prvog Fordovog SUV-a za evropsko tržište, sve popularnijeg modela Kuga. Od malobrojnih konkurenata, vozila s akcijskom cenom se izdvajaju po izuzetnom odnosu cena/opremljenost...

Video: Chevrolet Corvette C7 se otkriva

Video: Chevrolet Corvette C7 se otkriva

Nova, sedma generacija modela Chevrolet Corvette, debitovaće na međunarodnom sajmu automobila u Detroitu, 13. januara 2013. godine. Američka kompanija, u skladu sa modernim trendovima, počinje postepeno da otkriva ovaj atraktiavni supersportski automobil...

Potpuno novi Toyota Rav4 stiže u Los Angeles

Potpuno novi Toyota Rav4 stiže u Los Angeles

Toyota objavljuje da će se svetska premijera potpuno Nove generacije omiljenog  SUV-a RAV 4  održati na press konferenciji salona automobila u Los Angelesu.  Press konferencija se održava u sredu 28. novembra 2012, sa početkom u 09:00 (PST)...

Verano Motors predstavio Peugeot 208 - Po ukusu svih

Verano Motors predstavio Peugeot 208 - Po ukusu svih

Novi adut prestižnog francuskog brenda Peugeot 208 predstavljen je domaćoj javnosti. Svečanom promocijom pod sloganom Let your body drive “Verano Motors” je u svom salonu “Blue Box“ predstavio novi model koji predstavlja nastavak revolucije u B segmentu u pogledu dizajna, težine vozila i sigurnosti...

Kia Motors širom sveta 11 odsto bolje nego u 2011. godini

Kia Motors širom sveta 11 odsto bolje nego u 2011. godini

Iz korporacije Kia Motors javljaju da su u oktobru širom sveta prodali 228.146 vozila, što je 3% više nego u oktobru prošle godine. Kijom su bili najviše oduševljeni Amerikanci, gde su zabeležili rast prodaje od 14 % (u odnosu na prošlogodišnji oktobar), a kupili su 48.880 Kija...

AMG Experience 2025
Slika nedelje