AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

US Cars & Girls: Kalendar za 2013. godinu

US Cars & Girls: Kalendar za 2013. godinu

Ukoliko ste ljubitelji američkih vozila, kalendar US Cars & Girls 2013 je prava stvar za vas. Autor ovih sjajnih fotografija je Henry Hund, a na "fotkama" možemo videti kako američke automobile, tako i lepotice, koje poziraju pored ili na njima...

Grand Motors: 24 sata specijalnih cena za Volvo automobile

Grand Motors: 24 sata specijalnih cena za Volvo automobile

Ovlašćeni uvoznik i serviser automobila Volvo, beogradski Grand Motors, 24. decembra 2012. omogućava potencijalnim kupcima da neki od modela ove marke kupe po izuzetnim uslovima – uz čak 10 odsto popusta! Posebna pogodnost važi tokom 24 sata – od 24.12. u 10 h do 25.12. takođe u 10 časova...

Grand M – vrhunska usluga uz ljubazno osoblje

Grand M – vrhunska usluga uz ljubazno osoblje

Pozivamo vlasnike Mazda automobile sa teritorije Beograda i Srbije da servisiranje svojih automobila obavljaju u ovlašćenom Mazda servisu Grand M u Novom Sadu. Termin možete zakazati pozivom na broj 021/6302-822, svakog radnog dana od 08-16 časova ili subotom od 09-14 časova...

Božić je poranio za Sir Alexa Fergusona

Božić je poranio za Sir Alexa Fergusona

Dok je Sir Alex Ferguson glasan na medijskim konferencijama, na terenu i u svlačionici, ovog Božića bi mogao da se provoza pored vas, a da ga uopšte ni ne primetite. Naime, Sir Alex je u sklopu ugovora o partnerstvu svog kluba sa svetskim proizvođačem automobila dobio električno vozilo sa produženim dometom – Chevrolet Volt...

Volvo i Ericsson udružuju snage

Volvo i Ericsson udružuju snage

Volvo Car Group i kompanija Ericsson zajednički će unaprediti tehnički razvoj vodećih industrijskih inovacija na području internet usluga u automobilima. Stručnost Volvoa na području bezbednog ponašanja vozača u saradnji s Ericssonovom ekspertizom u savetovanju i sistemskim integracijama iskoristiće se za definisanje i odabir internet usluga.

Chevrolet Corvette C7: Neočekivano otkrivena prva skica

Chevrolet Corvette C7: Neočekivano otkrivena prva skica

Kompanija Chevrolet najavila je premijeru nove generacije modela Corvette za januar 2013. godine, a javnost se postepeno upoznaje sa detaljima o ovom supersportskom automobilu. Potpuno van plana, otkrivena je i skica izgleda prednjeg dela sedme generacije ovog atraktivnog automobila...

Audi RS 7 Sportback i RS Q3 stižu sledeće godine

Audi RS 7 Sportback i RS Q3 stižu sledeće godine

Firma Audi quattro GmbH sledeće godine slavi 30 godina od osnivanja, a za godišnjucu se priprema velika "porcija" noviteta. Znak RS na maski hladnjaka, sledeće godine će dobiti dva nova modela Audija. Dva već znamo, a nova dva će biti predstavljena sledećih meseci...

Mercedes predstavio sistem 4Matic za modele A i CLA

Mercedes predstavio sistem 4Matic za modele A i CLA

Aktuelna generacija modela Mercedes-Benz A-klasa, pored pogona na prednje točkove, biće dostupna i sa pogonom na sve točkove, sa tradicionalnom oznakom 4MATIC. Za sada je sigurno da će pogon na sve točkove imati sportska verzija A 45 AMG, kao i sedan CLA...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje