AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

SEAT Alhambra dobija dve nove verzije motora 2.0 TDI

SEAT Alhambra dobija dve nove verzije motora 2.0 TDI

Španska kompanija SEAT, početkom 2013. godine će proširiti ponudu motora za MPV model Alhambra sa dva nova dvolitarska turbodizel agregata. Novi motori razvijaju 100 kW i 130 kW i predstavljaće vrhunac ponude u ovom kvalitetnom porodičnom MPV modelu...

Video: Kako je snimana Gymkhana 5

Video: Kako je snimana Gymkhana 5

Peti deo serijala Gymkhana imao je premijeru u julu mesecu tekuće godine, a zvaničan video sa snimanja objavljen nedavno. Kompltan show je delo tima DC Shoes, a u glavnoj ulozi je i ovoga puta bio Ken Block. Samo snimanje je trajalo četiri dana...

Mazzanti Evantra V8: Nove fotografije i informacije

Mazzanti Evantra V8: Nove fotografije i informacije

O novom italijanskom sportisti smo pisali pre godinu dana, i od tog vremena se puno toga promenilo. Firma Faralli & Mazzanti je postala Mazzanti Automobili, a supersportski model ove marke je dobio veoma atraktivan izgled i pogonski sistem...

Subaru STI: Specijalna edicija satova za 2013. godinu

Subaru STI: Specijalna edicija satova za 2013. godinu

Za 2013. godinu Subaru Tecnica International je pripremio ograničenu seriju satova STi, koji će zvanično biti predstavljeni na Tokyo Auto Salon u januaru mesecu 2013. godine. Ljubitelje ove japanske marke, sigurno će obradovati činjenica da je sat mehanički hronograf...

Koji automobili se najviše kradu u Velikoj Britaniji?

Koji automobili se najviše kradu u Velikoj Britaniji?

Ako biste imali zadatak da pogodite, koji je automobil kradljivcima najzanimljivji u Velikoj Britaniji, kako bi izgledao vaš odgovor? Kompanija Swiftcover je uradila analizu na osnovu uzorka od 2.300 prijavljenih krađa automobila, a rezultat je neočekivan...

Peter Schreyer je novi predsednik Kia Motors

Peter Schreyer je novi predsednik Kia Motors

Kompanija Kia Motors ima novog predsednika. Na ovu funkciju je izabran dosadašnji šef za dizajn marke Kia, Peter Schreyer, koji je do sada bio i na funkciji izvršnog potpredsednika. Schreyer je postao prvi predsednik ove kompanije u istoriji, koji nije korejske nacionalnosti...

Božićna atmosfera na garažnim vratima + FOTO

Božićna atmosfera na garažnim vratima + FOTO

Nemačka firma Style your garage, specijalizovana za proizvodnju nalepnica za garažna vrata, pripremila je specijalnu kolekciju sa božićnim temama. Dizajnerska rešenja su veoma atraktivna, a u mi Vam predstavljamo nekoliko zanimljivih...

Košarkaši Partizana u salonu Grand Motorsa + FOTO

Košarkaši Partizana u salonu Grand Motorsa + FOTO

Dugogodišnji marketinški partner Grand Motorsa i Forda, Košarkaški klub Partizan, danas je u salonu Grand Motorsa na Novom Beogradu, organizovao susret sa sportskim novinarima, prijateljima kluba i medijskim saradnicima Grand Motorsa...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje