AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Renault Captur: francuski novitet spreman za Ženevu

Renault Captur: francuski novitet spreman za Ženevu

Kao što je poznato, na međunarodnom salonu automobila u Parizu 2012, predstavljena je nova generacija modela Renault Clio. Sledeći zanimljiv novitet, francuska kompanija će predstaviti na prolećnom sajmu automobila u Ženevi, gde će svetlost dana ugledati model Captur - mali crossover na bazi novog Clija...

Peugeot 505 GL IMR diesel

Peugeot 505 GL IMR diesel

Ovaj automobil se sada nalazi u krugu fabrike u Rakovici. Na otvorenom je, nezaštićen od vremenskih uslova. Zadnji je momenat da se nešto učini kako bi se ovaj jedinstveni automobil sačuvao. Za početak, trebalo bi ga odvući u pokriverni prostor...

Honda predstavlja koncept malog SUV modela

Honda predstavlja koncept malog SUV modela

Kompanija Honda nedavno je objavila, da će na North American International Auto Show (NAIAS 2013), koji se od 14. do 27. januara održava u Detroitu, predstaviti koncept potpuno novog kompaktnog SUV modela. Njegovo ime je Urban SUV Concept...

Nova Škoda Octavia RS na prvim fotografijama

Nova Škoda Octavia RS na prvim fotografijama

Nova generacija modela Škoda Octavia RS neočekivano je otkrivena na internetu. Nova sportska Octavia, do prvih kupaca će stići polovinom sledeće godine, a zahvaljujući nepažnji osoba koje uređuju Škoda konfigurator, možemo videti kako nova Octavia RS izgleda...

Porsche obara prodajne rekorde

Porsche obara prodajne rekorde

Nemački proizvođač sportskih automobila Porsche, od početka godine je prodao 128.978 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na isti period prošle godine od čak 38,7 procenata. Porsche je tako za prvih 11 meseci tekuće godine prodao više automobila, nego tokom cele prošle godine, koja je bila rekordna...

U automobilima ćemo stajati? Rinspeed tvrdi da hoćemo

U automobilima ćemo stajati? Rinspeed tvrdi da hoćemo

Rinspeed je javnosti prikazao model, kojim će se pohvaliti na martovskom sajmu automobila u Ženevi. Neće to biti rasipnički projetak neobičnog superautomobila, kao što smo navikli, već potpuno razumna ideja miniautomobila, sa ambicijom promene prevoza u gradovima...

Novi Audi RS6 Avant na prvom videu

Novi Audi RS6 Avant na prvom videu

Nedugo posle otkrivanja prvih fotografija nove generacije modela Audi RS6 Avant, ovaj atraktivni sportski karavan je prikazan i na prvom videu. Na evropskom tržištu, najsnažnija verzija modela A6 karavan, biće dostupna na leto 2013. godine...

Dve Opelove premijere: Mokka i Astra sedan stigle na domaće tržište

Dve Opelove premijere: Mokka i Astra sedan stigle na domaće tržište

Na konferenciji za novinare održanoj u Central Parku, kompanija Opel prvi put je domaćoj javnosti predstavila potpuno novu Opel Mokku sa kojom ulazi u rastući SUV-B segment i Opel Astru sedan, novog člana Astra porodice i poslednju, četvrtu karoserijsku verziju ovog modela. Prepuni tehnoloških inovacija, ovi novi modeli unose svežu energiju u Opelovu ponudu, savršeno kombinujući sportske performanse i elegantan dizajn...

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje