AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Kijina reklamna kampanja “Admiration Guaranteed” (»Divljenje zagarantovano«) za novog Rija osvojila je bronzanu nagradu Euro Effie na ovogodišnjoj svečanosti, koju je nedavno organizovalo Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA)...

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Nagrade EACA Euro Effie spadaju među najcenjenije i najprestižnije evropske nagrade na području marketinškog komuniciranja. Prvi put predstavljene 1996. godine navedene nagrade su prve evropske nagrade koje ocenjuju na osnovu dokazane učinkovitosti na dva ili više tržišta.

Kia je prvi korejski automobilski brend, koji se plasirao u finale Euro Effie. Pobednička kampanja “Divljenje zagarantovano” bila je dio integrisanog programa koji je uključivao TV, internet i štampane oglase. Kampanja je trajala od jula do decembra 2011. godine u skoro svim evropskim zemljama, uključujući i pet najvećih (Francuska, Italija, Nemačka, Španija i Velika Britanija), gde su provodili monitoring.

Kampanju za novog Rija  su za Kia Motors Europe kao naručioca razvile i izvele Kijina kućna agencija Innocean Worldwide Europe i hamburške kreativne agencije gürtlerbachmann i H2O. Od ključnog značaja za uspeh kampanje bio je 30-sekundni TV spot u kojem se atraktivni Kia Rio pojavljuje kao vozilo koje pljačkaši koriste za bekstvo. Dok traje pljačka draguljarnice neki momak slučajno nailazi i sa novim Riom doživljava ‘ljubav na prvi pogled’ i fotografirše vozilo i vozača.

Tom spotu su sledile i varijante od 20, 60 i 90 sekunda, koje su se pojavljivale na nekim tržištima. Rezultati so značajno premašili Kijina očekivanja; priziv brenda je bio za 38% veći od očekivanja, dok su uključenost stranaka 28%, a motivacija 59% iznad konkurencije. Narudžbe kataloga su se po faktoru povećale za 18, a prijave na test vožnje za 26.

Reklamna kampanja za Kia Rio sa prestižnom nagradom Euro Effie

Pored uspeha TV spota su u Kiji pored štampanih medija koristili i digitalne kampanje, koje su raširili na sve Kijine internet stranice i društvene mreže.

Prodaja novog Rija je u zadnjem kvartalu 2011. dostigla više od 8.000 vozila – u odnosu na 12.760 prodatih vozila prethodnika u celoj 2010. godini – sa izvanrednim rastom na najvećim tržištima (+32%  u Velikoj Britaniji, +387% u Francuskoj i +505% u Nemačkoj).

Kampanja je imala vrlo pozitivan učinak i na sam brend. Tako je 35% više ljudi u anketi brend Kia videlo kao “mladalački i živahan”, 59% više o Kiji govori kao o “inovativnoj” i 41% više ljudi brend Kia smatra “milom”.

Po rezultatima pregleda nemačkog magazina Auto Motor und Sport o brendovima koji su ‘pomodni’, Kia se sa 22. mesta u 2011. ove godine popela na 11. mesto.

U finale izbora žiri je izabrao 40 kampanja, a od tega ih je 9 automobillskih. Žiri sastavlja 26 članova najvećih evropskih marketinških agencija.

Kia

Fiat Punto nove generacije: Proizvodiće se u Srbiji?

Fiat Punto nove generacije: Proizvodiće se u Srbiji?

U italijanskim medijima se pojavila vest o planovima kompanije Fiat. 2015. godine, na tržište će stići nova generacija modela Punto, ali još uvek nije potvrđeno, gde će se ovaj uspešni model proizvoditi. Prema preliminarnim informacijama, italijanska kompanija planira prozvodnju novog Punta u Kragujevcu...

Car of the Year 2013 - Poznato 8 finalista

Car of the Year 2013 - Poznato 8 finalista

Izbor evropskog Automobila godine se bliži, a žiri je odabrao osam finalista od ukupno 35 nominovanih. Evropski Automobil godine (Car Of The Year) je najstarija anketa ovog tipa na svetu, koja je osnovana pre pola veka. Ovogodišnji izbor će biti veliki jubilej...

Video: BMW testira seriju 4 Gran Coupe

Video: BMW testira seriju 4 Gran Coupe

BMW će podeliti seriju 3 na dve linijue - četvorovratni sedan će nositi oznaku serija 3, a atraktivni kupe sa troja vrata će nositi ime serija 4. Spektar karoserijskih verzija postepeno će dostići isti nivo kao kod viših serija 5 i 6, a pred nama je prvi video sa modelom BMW 4 Gran Coupe u glavnoj ulozi...

Qoros GQ3: Kompaktni kineski sedan

Qoros GQ3: Kompaktni kineski sedan

Ovaj automobil, mogao bi razbiti predrasude o modelima koji dolaze iz Kine. Nova kineska marka Qoros, nedavno je predstavila studiju sedana  Flagship Concept i SUV modela HQ3 Cross, a sada su pred nama prve fotografije koje otkrivaju finalni izgled modela GQ3...

Izvanredni rezultati Toyote na TÜV izveštaju za 2013.

Izvanredni rezultati Toyote na TÜV izveštaju za 2013.

Toyota je najuspešniji brend po TÜV izveštaju za 2013. U najnovijem izdanju izveštaja, objavljenom 7. decembra od strane vodeće nemačke agencije za tehničku inspekciju – TÜV, čak 29 Toyotinih modela je uvršteno u 50 najpouzdanijih automobila u različitim kategorijama starosti vozila...

Svečano proglašenje pobednika Opelovih nagradnih konkursa

Svečano proglašenje pobednika Opelovih nagradnih konkursa

U novootvorenoj zgradi Jugoslovenske Kinoteke kompanija Opel je, na svečanoj novogodišnjoj proslavi, proglasila pobednike Pret-A-Opel i FotOpel nagradnih konkursa i najavila novi ciklus takmičenja za koje će posebna inspiracija biti Opelov najnoviji lifestyle automobil, ADAM...

Ban Ki-Mun dobio blindirani Hyundai Equus

Ban Ki-Mun dobio blindirani Hyundai Equus

Generalni sekretar Ujedinjenih nacija, koji je korejske nacionalnosti, i u novoj godini će se voziti u automobilu južnokorejske marke. Kompanija Hyundai je protekle nedelje predala Ban Ki-Munu limuzinu Equus sa produženim međuosovinskim rastojanjem...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje