Hyundai Santa Fe: Verzija sa sedam sedišta je 21 cm duža

Nova generacija modela Hyundai Santa Fe, biće dostupna u dve verzije - osnovna verzija sa pet sedišta i produžena verzija, koja u svoj enterijer može da primi sedam putnika. Ove dve verzije biće prepoznatljive i po različitom dizajnu prednjih i zadnjih partija...

Biće drugačija maska hladnjaka i dizajn svetala za maglu, a automobili će imati i drugačije dizajnirane zadnje svetlosne grupe. Naravno, najveću razliku uočavamo na bokovima. Dok je kod kraće verzije, donja linija prozora u C-stubu strmo orjentisana ka gore, kod produžene verzije je to umerenije.
Instrument tabla kod ova SUV modela je identična. U kraćoj verziji, srednji red sedišta je moguće preklopiti u odnosu 40:20:40, a poslednji red sedišta je deljiv 50:50. Uz doplatu, sedišta u srednjem redu mogu biti potpuno odvojena.
Osnovna verzija, koja prima pet putnika, dugačka je 4.690 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2.700 milimetara. Za one kojima to nije dovoljno, pripremljena je verzija sa sedam sedišta, dužine 4.905 mm. Pored toga što ima veći međuosovinski razmak za 99 mm, produžena verzija je viša i šira.
Ponudu motora za američko tržište čine samo tri benzinska motora. Osnovni je zapremine 2,4 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 142 kW. Sledi turbo benzinski agregat zapreminedva litra, koji razvija maksimalnu snagu od 197 kW, a vrhunac ponude predstavlja šestocilindrični motor zapremine 3,3 litra (216 kW). Najsnažniji motor biće dostupan samo u produženoj verziji. Svi benzinski motori su upareni sa šestostepeni automatskim menjačem.

Govori se, da će u Evropi će u prodajnim salonima biti samo kraća verzija, koja će takođe obezbediti mesto za sedam putnika u enterijeru. Dimenzije karoserije iznose 4690 x 1880 x 1680 mm, a međuosovinsko rastojanje meri 2.700 mm. Prtljažni prostor ima zapreminu od 534 litra. Novi Santa Fe ima potpuno novi dizajn karoserije i enterijera, a vlasnike će obradovati i sa nekoliko modernih sistema. U opremi će biti nekoliko bezbednosnih i sistema asistencije, kao što je sistem za održavanje vozne trake, adaptivni tempomat ili aktivna "hauba", koja će smanjiti rizik od povreda prilikom udarca u pešaka.

U ponudi će biti 4x4 pogon, 6-stepeni manuelni ili automatski menjač, dizelski i benzinski motori. Verovatno najzanimljiviji za nas će biti 4-cilindarski turbodizeli 2.0 CRDi (110 kW/150 KS, 382 Nm) i 2.2 CRDi (147 kW/200 KS, 431 Nm), a u ponudi će biti i benzinski četvorocilindarski agregat 2.4 GDI (142 kW/193 k, 245 Nm) sa sistemom direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar.

Automagazin.rs