Lekari u Nemačkoj preferiraju BMW, moleri vole Opel

Analizom više od 60.000 ugovora o osiguranju, dobijen je veoma zanimljiv pregled voznog parka u Nemačkoj, sa posebnim akcentom na afinitete ljudi različitih profesija prema automobilima određenih marki. Pogledajmo zaključak uporedne analize portala Transparo...
U analizu je bilo uključeno 30 najpopularnijih profesija, od arhitekte do eksperta za dentalnu higijenu. Nije iznenadio podatak, da gotovo kod svih ispitanika dominiraju automobili marke Volkswagen. Postoji nekoliko grupa, u kojima VW nije dominantan, pa tako "moleri" preferiraju automobile marke Opel, i to u 17,5 % slučajeva. Najveći "fanovi" automobila marke Volkswagen su građevinski inženjeri - 20,1 %.
BMW voze najviše namečki lekari, i oni mu daju prednost u 14,6 % slučajeva. Zanimljivo je da ova nemačka marka dominira i kod "konsultanata" (14,4 %), kao i kod trgovaca sa visokoškolskim obrazovanjem (14,1 %). Kod poslednje navedene grupe, na drugom mestu se nalaze automobili marke Mercedes-Benz - 14,1 % (konsultanti), a zatim automobili marke Audi 10,6 % (trgovci). Jedan od pet visokoobrazovanih inženjera vozi automobil marke Volkswagen, što je veoma blizu procentu građevinskih inženjera, koji voze Volkswagen. Nemačka premium "trojka" u ovoj grupi se morala zadovoljiti drugim, trećim i četvrtim mestom po popularnosti: BMW 12,6 %, Mercedes-Benz 9,6 % i Audi 7,8 %. Bravari ne mogu da se odluče između Opela i Forda, oba brenda su u ovoj grupi zastupljena 12,3 %.
Što se Renaulta tiče, automobili ove marke najveću popularnost uživaju među prodavcima (7,3 %), kao i u grupi ljudi sa kancelarijskim poslovima (7,4 %). Automobile marke Citroën najčešće voze nastavnici (3,4 %), kao i vlasnici malih preduzeća (3,9 %), a Fiat je načešći kod stomatologa. Najveći broj automobila marke Toyota je zabeležen u grupi lekara (4,9 %), gde dominira BMW.
Izvor: www.transparo.de