AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Auto predstavlja Trening akademiju za prodaju i postprodaju

Škoda Auto predstavlja Trening akademiju za prodaju i postprodaju

Škoda Auto objedinjuje svoje programe za obuku prodajnog i postprodajnog osoblja u novoosnovanoj „Akademiji za obuku u prodaju i postprodaju“...

Češki proizvođač automobila standardizuje svoje kurseve za međunarodne uvoznike čime povećava kvalitet i efikasnost svojih obrazovnih programa. Novi centar će takođe sarađivati sa školama i univerzitetima na promovisanju kulture inovacija.


Martin Jahn, član Uprave za prodaju i marketing ŠKODA AUTO, naglašava: „S našom novom Akademijom za obuku u prodaji i postprodaji, preduzimamo sledeći korak usvajanjem holističkog digitalnog pristupa. Na primer, koristićemo tehnologije poput virtuelne/augmentativne realnosti i artificejelne inteligencije kako bismo realno simulirali svakodnevne situacije u dilerstvu, ciljano poboljšali sadržaj i kvalitet obuke. Format online obuke pojednostavljuje procese i poboljšava našu efikasnost.“

Škoda Auto predstavlja Trening akademiju za prodaju i postprodaju

Nova ŠKODA Akademija za organizaciju treninga u prodaji i postprodaji ima za cilj modernizaciju tehnike obuke. Sadržaj obuke usmeren je na nove teme: elektromobilnost i digitalizaciju. Akademija će razviti prikladne strategije za partnere specifične za pojedine regije. Nova institucija takođe će sarađivati sa školama i univerzitetima na promociji kulture inovacija.

Škoda Auto predstavlja Trening akademiju za prodaju i postprodaju

ŠKODA AUTO se fokusira na korišćenje digitalnih tehnologija u svojim programima obuke. Od 2020. godine servisno osoblje može da koristi virtuelnu realnost za simulaciju zamene baterije u potpuno električnim modelima. Artificijelna inteligencija takođe igra važnu ulogu u novoj ŠKODA Akademiji za obuku u prodaji i postprodaji. Digitalni asistenti mogu fleksibilno i brzo da reaguju na govor i da simuliraju interakcije u dilerstvu. Ova tehnologija pomaže u segmentu unapređenja profesionalnog kvaliteta pružanja usluge korisnicima. Sprovođenje obuke online takođe značajno smanjuje potrebu za putovanjima – a time i emisiju ugljenika.


PR

Renault je otkrio novi Espace

Renault je otkrio novi Espace

Renault je 1983. godine predstavio Espace, svoj prvi automobil za luksuzan život i uživanje. Iako su brojni proizvođači pokušali da ga iskopiraju, nijedan od njih nije uspeo da nadmaši ovaj revolucionarni model koji je kroz pet generacija stekao status istinske legende...

Završen sajam automobila i motocikala

Završen sajam automobila i motocikala

Najveća auto-moto manifestacija održana tokom marta u svetu - 55. Međunarodni salon automobila i 15. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion" - završen je sa uspehom koji je malo ko očekivao...

Ekskluziva za poslednji dan sajma - KTM Brabus 1300 R

Ekskluziva za poslednji dan sajma - KTM Brabus 1300 R

KTM Srbija pripremila je nesvakidašnju premijeru za poslednji dan 15. „MotoPassion“ sajma motocikala! Ljubitelje moćnih i jedinstvenih dvotočkaša obradovaće specijalno izloženi KTM BRABUS 1300 R u hali 4 Beogradskog sajma, koji je za gotovo 50.000 evra prodat istog dana kad je stigao u Srbiju...

Svetske premijere motocikla na štandu Euro Sumara

Svetske premijere motocikla na štandu Euro Sumara

Distributer tri poznata proizvođača motocikala, beogradski Euro Sumar, potrudio se za ovogodišnji 15. sajam motocikala Motopassion obezbedi čak šest eksluziva, od kojih pet, još uvek vrlo svežih, stižu sa čuvenog milanskog sajma motocikala EICMA...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje