AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

MOL Grupa organizuje 7. onlajn takmičenje za studente – Freshhh

MOL Grupa organizuje 7. onlajn takmičenje za studente – Freshhh

Na dan zaljubljenih, 14. februara 2013. godine, MOL Grupa započela je sa registracijom takmičara za “Freshhh 2013” - međunarodno onlajn takmičenje za studente. Ovo je sedmi put za redom da MOL Grupa organizue ovo takmičenje...

Najtalentovaniji studenti imaju priliku da primene svoje znanje kroz timski rad na rešavanju slučajeva, kao i da obezbede sebi direktan plasman u izbor MOL Grupe za odabir sveže diplomiranih studenata za program “Growww” 2013. Najbolji timovi dobiće nagradu u iznosu od 20.000 evra.

Takmičenje “Freshhh” se odvija u tri kruga. Prvi je onlajn krug gde se timovima dodeljuju zadaci koji zahtevaju profesionalno znanje, strateško razmišljanje i tehničke odluke. U polufinalnoj rundi oko 40 kvalifikovanih timova učestvuje u strateškoj poslovnoj onlajn simulaciji. U poslednjem, finalnom krugu u maju 2013. godine, 10 najboljih timova biće pozvano u Budimpeštu, u Mađarsku, da potvrde svoj talenat i znanje pred članovima menadžmenta MOL Grupe.

Takmičenje “Freshhh” predstavlja značajan deo strategije MOL Grupe za privlačenje talenata koja naglašava raznolikost i “outside-in” pristup razvoju talenata. Takmičenje teži podršci što ranijeg uključivanja mladih u prirodne nauke, promociji atraktivnosti i kompleksnosti naftne i gasne industrije, kao I sveukupnih aktivnosti MOL Grupe.

Tročlani timovi studenata mogu da se prijave na adresi www.freshhh.net. Rok za registraciju tima je do 17. marta 2013. godine, a onlajn takmičenje počinje 18. marta 2013.

Budući da je takmičenje nastalo još 2007. godine, do sada je ugostilo više od 8.000 studenata iz skoro 70 zemalja sveta i sa preko 200 najprestižnijih svetskih univerziteta.

Pored takmičenja “Freshhh”, MOL Grupa vodi i program za mlade diplomce pod nazivom “Growww” koji za cilj ima privlačenje i regrutovanje mladih i ambicioznih talenata. Od početka programa “Growww”, njemu se pridružilo više od 1.100 mladih diplomaca koji sada rade za MOL Gupu u Mađarskoj, Hrvatskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Italiji, Rumuniji, Pakistanu, Češkoj Republici, Poljskoj i Iraku i oni čine 3% ukupne radne snage kompanije.

MOL Serbia

Fiat 500L dobija snažniji dizel: 1,6 MultiJet

Fiat 500L dobija snažniji dizel: 1,6 MultiJet

Model Fiat 500L je već počeo da niže uspehe. Za pet meseci postojanja, italijanska kompanija je primila oko 40.000 porudžbina, a kupci su mogli da biraju jedan od dva motora u ponudi: benzinski 1.4 (70 kW) i turbodizel 1.3 Multijet (62 kW). Fiat se odlučio da proširi ponudu motora za ovaj uspešni model...

Valentino Rosi je novi Opelov brend ambasador za ADAM-a

Valentino Rosi je novi Opelov brend ambasador za ADAM-a

Valentino ’’Vale’’ Rosi je novi brend ambasador urbanog, malog, šik automobila Opel ADAM-a. Poznati višestruki MotoGP svetski šampion je zvezda velike komunikacione kampanje koja se fokusira na zajedničke osobine ADAM-a & Valentina: posebnost, kreativnost, energija i istovremeno maksimalna preciznost...

Škoda Octavia karavan na prvim fotografijama

Škoda Octavia karavan na prvim fotografijama

Kompanija Škoda objavila je prve fotografije treće generacije modela Octavia Combi (čitaj karavan), koja će od samo početka biti dostupna i sa pogonom na sve točkove. Zvanična premijera će biti održana na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi...

Najveća automobilska tržišta sveta u 2012. godini - TOP 10

Najveća automobilska tržišta sveta u 2012. godini - TOP 10

U 15 država je prošle godine prodato više od milion automobila. Najveći rast prodaje je zabeležen u Tajlandu, gde je u 2012. godini prodato za 81 % više vozila nego prethodne godine. Najveće automobilsko tržište prošle godine, bila je Kina, gde je prodato 19.026.654 automobila...

10 miliona Bosch Common-Rail-sistema

10 miliona Bosch Common-Rail-sistema

Bosch ove godine proslavalja proizvodnju 10-milionitog  Common-Rail-sistema za komercijalna vozila(CRSN). O brzom  razvoju ove tehnologije za više efikasnosti i manju emisiju izduvnih gasova svedoče proizvodne brojke iz prethodnih godina...

Rolls-Royce Wraith: Prve fotografije enterijera

Rolls-Royce Wraith: Prve fotografije enterijera

Engleska kompanija Rolls-Royce nedavno je zvanično potvrdila dolazak novog kupea, koji će nositi ime Wraith. Premijera će biti održana na martovskom međunarodnom sajmu automobila u Ženevi, a juče su objavljeni prvi detalji enterijera, tačnije izgled vrata i časovnika...

Honda Srbija - Specijalna prodajna akcija za Hondu Accord

Honda Srbija - Specijalna prodajna akcija za Hondu Accord

Honda Srbija od 19.02. počinje sa specijalnom prodajnom akcijom, tokom koje će kupcima Honde Accord sa lagera biti omogućeni popusti u iznosu od 3.000 EUR do 3.500 EUR, u zavisnosti od paketa opreme. Tokom ove akcije model Accord 2.0 Elegance sa bogatom standardnom opremom, može se kupiti po ceni od 23.900 EUR..

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje