Volkswagen e-Golf: Golf na baterije spreman za Ženevu

Električni Golf razvijen na bazi sedme generacije, kreće u serijsku proizvodnju. Serijski primerak električnog Golfa, videćemo na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Volkswagen e-Golf se od konvencionalnog modela razlikuje po aerodinamičnijem prednjem braniku, oznakama i ne postojanju izduvnog sistema...

Elektromotor u E-Golfu razvija snagu od 85 kW, a kapacitet litijum-jonskih baterija iznosi 26,5 kWh. Maksimalna brzina električnog Golfa će biti 135 km/h, a sa jednim punjenjem baterija će moći da pređe oko 175 kilometara (ranija informacija je govorila o autonomiji od 275 km).
Punjenje baterija traje šest sati, a punjač za brzo punjenje isti proces obavlja za samo 45 minuta. Velika autonomija je moguća zahvaljujući trostepenom sistemu za rekuperaciju energije kočenja, kao i efikasnoj toplotnoj pumpi. Maksimalni obrtni moment iznosi 270 Nm.

Elektromotor u E-Golfu je smešten ispod "haube", a baterije marke Sanyo "sakrivene" u u pod automobila i ispod zadnjih sedišta, što je rezultiralo smanjenjem zapremine prtljažnika na 345 litara. U odnosu na standardnog Golfa, E-Golf će se razlikovati i vizuelno. Prednji branik ima bolju aerodinamiku, a na zadnjem delu automobila možemo videti novu oznaku. Električni Golf lako ćemo prepoznati i po tome, što nema cev izduvnog sistema. Serijski e-Golf biće predstavljen na međunarodnom sajmu automobila u Ženevi.

Automagazin.rs