AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu...

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Predstavljanjem konceptnog vozila Bigster Concept, Dacia širi svoj uticaj na tržište vozila C-segmenta.


„Dacia ostaje verna sebi, stoga nudi pouzdana i autentična vozila koja pametnim kupcima garantuju najbolji odnos cene i kvaliteta. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B i povećati efikasnost, konkurentnost, kvalitet i privlačnost naših proizvoda. Imaćemo sve što nam je potrebno da markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome će nam posebno pomoći konceptno vozilo Bigster Concept.” Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution


Robustan poslovni model, jedinstven koliko i efikasan


Tokom prethodnih 15 godina, Dacia je neprestano plasirala savremena, jednostavna i privlačna vozila. Oslanjajući se na znanje bez premca, Dacia koristi najbolje dokazana i amortizovana tehnička rešenja Renault Grupe i alijanse Renault Nissan Mitsubishi.
Zahvaljujući optimizovanom modelu distribucije vozila, Dacia se dokazala u 44 zemlje sa ukupno 7 miliona prodatih vozila i brojnim bestselerima. Sandero i Duster su već niz godina najprodavanije putničko vozilo i SUV na tržištu za privatne kupce u Evropi.
Dobro osluškujući trenutne potrebe svoje generacije, Dacia je uvek u centru zbivanja. Kako bi ojačala svoju poziciju i plasirala vozila koja ispunjavaju zahteve klijenata, a u skladu su sa industrijom koja se menja, Dacia se oslanja na:


• jednostavan i odmeren dizajn kako bi se smanjili troškovi razvoja vozila
• poslovnu jedinicu Dacia-Lada koju podupire globalna automobilska grupacija uz ciljanu tehnološku podršku kako bi se povećao i iskoristio potencijal sinergije unutar poslovne jedinice
• novu, povoljnu i izuzetno fleksibilnu Alijansinu platformu CMF-B koja omogućuje Daciji i Ladi da smanje broj platformi (sa 4 na 1) i karoserija (sa 18 na 11) u upotrebi
• vozila zasnovana na platformi koja podržava alternativne izvore energije i hibridne motore, u skladu sa najnovijim propisima i različitim načinima upotrebe
• ponudu konkurentnih vozila koju će ove godine obogatiti novi i savremeni Sandero, Logan i Dacia Spring, najpristupačniji električni gradski automobil u Evropi, dok je za 2025. godinu najavljeno predstavljanje još tri modela
• proboj u C-segment vozila konceptnim vozilom Bigster Concept

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Bigster Concept: Dacia je zakoračila u C-segment sa cool terenskim modelom Veran Dacijinom stilu, Bigster Concept je prostrano i robusno vozilo koje je stvoreno za vožnju na otvorenom, prašnjave puteve i otkrivanje nepoznatog. On je suština SUV vozila od 4,6 metara sa ni manje ni više nego suštinskim performansama.


Bigster Concept je Dacijin način da C-segment učini pristupačnim većem broju kupaca. Naime, kupcima će biti dostupan po ceni vozila iz nižeg segmenta.


„Dacia Bigster Concept predstavlja evoluciju marke. Esencijalan, cool i pustolovan, dokazuje da i pristupačno vozilo može biti sasvim privlačno. Da u Daciji zaista verujemo u to najbolje dokazuje ovaj automobil.” Alejandro Mesonero-Romanos, direktor Dacijinog Odeljenja za dizajn.

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

DNK modela Bigster Concept protkan je snažnim vrednostima marke; upravo onima koji su Daciji pomogli da zadrži dugogodišnju vernost kupaca i sa vremenom oko sebe stvori krug istinskih ljubitelja: jednostavnost, iskrenost i autentičnost.


Dimenzije modela Dacia Bigster Concept su istovremeno savremene i bezvremenske. Na prvi pogled daju do znanja da je reč o robusnom vozilu. Njegove jednostavne linije ulivaju poverenje. Nema ničeg obmanjujućeg na njemu. Kupci dobijaju ono što vide.


Izdašne spoljašnje dimenzije su obećanje izuzetno prostrane unutrašnjosti. Svetlosni potpis u obliku slova Y sada je širi kako bi se naglasila upečatljivost i odvažan stav SUV-a.

Tamnozelena boja naglašava pustolovni duh.


Bez suvišne opreme, bez hromiranih umetaka i dodataka u imitaciji aluminijuma, Bigster Concept je originalno vozilo napravljeno na načelima verodostojnosti. Zato su, na primer, spoljašnje zaštitne obloge izrađene isključivo od reciklirane plastike.

Buduća perjanica Dacijine ponude biće dostupna sa pogonom na alternativne izvore energije i hibridnim motorima. Marka na taj način pokazuje da je spremna da se prilagodi novim propisima i očekivanjima svojih kupaca.


Kao što dokazuje Bigster Concept, Dacia svojim kupcima pruža jednostavno, istinsko sredstvo za beg u pustolovinu, bez nepotrebnih detalja. Dacia više nego ikada oličava slobodu kretanja i predano radi na ispunjenju temeljnih potreba i želja svojih kupaca. Kupovina sa dušom. Dacia: uvek esencijalna, i sve više privlačna.


O MARKI DACIA: Dacia je dio Grupe Renault. Prisutna je u 44 zemlje, od kojih je većina u Evropi i sredozemnoj regiji. Osnovana je u Ruminiji 1968., a Grupa Renault ju je kupila i 2004. ponovno predstavila svetu novim Loganom. Dacia nudi vozila sa najboljim odnosom cene i kvaliteta na tržištu. Zahvaljujući svojim kultnim modelima – Logan, Sandero i Duster – marka je ostvarila veliki tržišni uspeh. Do danas je Dacia prodala više od 7 miliona vozila.


PR

Svetska premijera Toyote bZ4X

Svetska premijera Toyote bZ4X

Toyota danas predstavlja svetsku premijeru potpuno novog automobila bZ4X, prvog modela u novoj seriji bZ – beyond Zero (Preko nulte granice) – iz klase baterijskih električnih vozila (BEV)...

Honda predstavila NT1100 – motocikl

Honda predstavila NT1100 – motocikl

Mnogi vozači danas žele vrhunske performanse, dobru upravljivost, komfor na dužim putovanjima, kao i široki raspon moderne tehnologije, a novi Hondin NT1100 je upravo takav motocikl...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje