Volkswagen predstavlja publikacije Grupe kao aplikacije

Prilikom godišnje konferencije za medije 14. marta 2013. Volkswagen Grupa je objavila svoj najnoviji Godišnji izveštaj i brošuru sa podacima i informacijama „Navigator“ kao odvojene interaktivne aplikacije...
Ove digitalne aplikacije pružaju korisnicima direktan pristup informacijama plus čitav opseg interaktivnih karakteristika o Volkswagen Grupi koje se mogu skinuti na mobilne uređaje...
Deo sa magazinom pomenutog Godišnjeg izveštaja sadrži priče iz Grupe pod motom „Experience D(r)iversity“ (Iskusite raznolikost). iPad aplikacija koja je dostupna za besplatno skidanje sa Apple App Store, transformiše časopis u multimedijalno iskustvo: filmovi, zvukovi, galerije slika i animacije upotpunjuju novinarske članke o brendu, tržištima i automobilima. Finansijski odeljak je posebno prilagođen za iPad navigaciju koja olakšava skidanje ključnih podataka o performansama. Aplikacija je dostupna na engleskom i nemačkom jeziku. Agencija 3st kommunikation u Majncu je zadužena za kreativan posao.
„Za Volkswagen, digitalne aplikacije igraju veoma važnu ulogu u korporativnim komunikacijama“, rekao je Stephan Grühsem, glavni predstavnik Volkswagen AG, direktor komunikacija i eksternih odnosa Grupe.
Volkswagen Navigator, sažet pregled ključnih činjenica i brojki o Grupi, dostupan je kao aplikacija prvi put ove godine na godišnjoj konferenciji za medije. Istaknuta karakteristika ove interaktivne verzije dostupne za tablete i desktopove je mapa sveta koja korisniku predstavlja Grupu, njene lokacije, brendove i modele. Navigator aplikacija se može skinuti sa sajta http://navigator.volkswagenag.com. Agencija AKQA u Berlinu je zadužena za budžet Navigator aplikacije.
Porsche SCG