AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje "Kad pijem ne vozim"

Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje

Apatinska pivara obeležila je danas 15 godina kampanje "Kad pijem ne vozim" sa jasnom porukom da je to ključna odluka koju zajednički moramo doneti svi...

Jubilej predstavlja svojevrstan podsetnik o odgovornoj konzumaciji alkohola, kao i da su bezbednost i sigurnost u saobraćaju prioritet, jer samo na taj način čuvamo svoj i tuđe živote. Kampanja se tradicionalno sprovodi u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije.


Ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin, direktor policije Vladimir Rebić, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Duško Pešić i direktor Apatinske pivare Igor Vukašinović su ovim povodom podsetili na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovali na građane i posetioce predstojećih muzičkih festivala da se ponašaju odgovorno u saobraćaju, jer tako štite svoj život, ali i tuđe.

Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje

„Želim da se zahvalim Apatinskoj pivari na dugogodišnjoj saradnji. Ova akcija nas podseća na jednostavne životne istine i na to da svako od nas mora da donese tu važnu odluku – da sačuva svoj život i da sačuva živote drugih. Zato ne sedajte za volan kada pijeteˮ, poručio je ministar Aleksandar Vulin.


Od samog početka, kampanja je obišla veliki broj gradova širom Srbije, posećeno je mnoštvo festivala i održan je veliki broj predavanja, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.


„Ovo je petnaesta godina tokom koje apelujemo na sve koji konzumiraju alkoholna pića da donesu ključnu odluku i da u tim trenucima ne sedaju za volan. Naš savet u tim situacijama je da pozovete taksi ili prijatelja, da sačekate autobus ili da prošetateˮ, istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvaliviši se na podršci svim partnerima.

Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje

Duško Pešić, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja uputio je apel svim vozačima, upozorivši da i najmanja količina alkohola može imati uticaj na vozačke sposobnosti. „Imajući sve ovo u vidu, važno je koristiti različite pristupe i mere kako bismo doprli do što većeg broja vozača i odvratili ih od vožnje u alkoholisanom stanju.ˮ


Apatinska pivara je ove godine u okviru kampanje "Kad pijem ne vozim" donirala Upravi saobraćajne policije 600 zaštitnih prsluka koji su bili potrebni za dalji bezbedan rad. Proteklih godina kompanija je donirala i 50 000 usnika za alkometre, kao i 125 najsavremenijih alkometara, doprinoseći na taj način masovnijem testiranju vozača, a time i boljoj prevenciji, većoj sigurnosti i bezbednosti učesnika u saobraćaju. Kampanja kad "Kad pijem ne vozim" je zahvaljujući trajanju dugom 15 godina postala kampanja sa najdužom tradicijom u kojoj Ministarstvo unutrašnjih poslova i Uprava saobraćajne policije učestvuju, a tokom koje je donirano više od 130 000 evra.


Iz Apatinske pivare poručuju da je i ove godine ključna odluka jasna – Kad pijem ne vozim! Ukoliko ste konzumirali alkohol, ne sedajte za volan, već pozovite prijatelja, taksi, prošetajte ili sačekajte autobus. Sigurna i odgovorna konzumacija alkohola je jedini ispravan način da sačuvamo svoj i tuđe živote.


PR

Toyota otkrivamo Aygo X Undercover

Toyota otkrivamo Aygo X Undercover

Inovatori u svojim oblastima, Toyota i UNDERCOVER, zamislili su kako bi Aygo X mogao da izgleda kao primer najboljih veština oba brenda i kao nova ikona subverzivnog duha po kojoj je poznat Jun Takahaši...

Renault je otkrio novi Espace

Renault je otkrio novi Espace

Renault je 1983. godine predstavio Espace, svoj prvi automobil za luksuzan život i uživanje. Iako su brojni proizvođači pokušali da ga iskopiraju, nijedan od njih nije uspeo da nadmaši ovaj revolucionarni model koji je kroz pet generacija stekao status istinske legende...

Završen sajam automobila i motocikala

Završen sajam automobila i motocikala

Najveća auto-moto manifestacija održana tokom marta u svetu - 55. Međunarodni salon automobila i 15. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion" - završen je sa uspehom koji je malo ko očekivao...

Ekskluziva za poslednji dan sajma - KTM Brabus 1300 R

Ekskluziva za poslednji dan sajma - KTM Brabus 1300 R

KTM Srbija pripremila je nesvakidašnju premijeru za poslednji dan 15. „MotoPassion“ sajma motocikala! Ljubitelje moćnih i jedinstvenih dvotočkaša obradovaće specijalno izloženi KTM BRABUS 1300 R u hali 4 Beogradskog sajma, koji je za gotovo 50.000 evra prodat istog dana kad je stigao u Srbiju...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje