Kia u Ženevi predstavila nove turbo motore

Kia je u Ženevi predstavila 4 nova turbo GDI motora, koje su razvili u Koreji i ubuduće će biti deo njihove ponude motora. Motori prate najsavremenije trendove automobilske industrije, a to je smanjenje radne zapremine, veći stepen efikasnosti iskorišćenja goriva pa samim tim i nižu potrošnju goriva i manje emisije CO2...

Istovremeno, pomenuti motori trebalo bi da omogućavaju bolju elastičnost. Inovativne osobine će u zavisnosti od motora uključivati: DCVVT (dual cont inuously variable valve timing) varijabilno upravljanje vremenima otvaranja usisnih i izduvnih ventila, direktno ubrizgavanje sa najvišim pritiskom do 200 bar (preko injektora sa šest skoro nevidljivih otvora za ubrizgavanje), izduvni kolektor sa integrisanim niskoinercijskim turbopunjačem i jednostrukom ili dvostrukom pregradom, izmenjivač toplote vazduh/vazduh, ojačano prskanje ulja za hlađenje klipova koje snižava njihovu temperaturu, promenjenu geometriju usisnih kanala itd.
Novost je i 3/cilindrični Kappa 1.0 T/GDI motor, koji razvija 100 ili 120 KS (jednako kao kod postojećeg 4/cilindričnog motora) i omogućava 10 do 15 odsto nižu potrošnju goriva. Novi Kappa 1.2 T/GDI je 4/cilindrični motor zapremine 1.248 ccm, a koji obećava slične performanse kao postojeći 1,6/litarski motor.

Razvojem nove game motora 1.6 T/GDI Gama će iz 1.591 kubnih centimetara izvući 204 KS i 265 Nm obrtnog momenta. Najsnažniji motor će biti novi 2.0 T/GDI 4/cilindrični Theta/ll motor snage 245 KS.
Kia