AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Peugeot 308: Kraći, niži i lakši - Prve fotografije i info

Novi Peugeot 308: Kraći, niži i lakši - Prve fotografije i info

Peugeot se priprema da predstavi novu generaciju modela 308 na sajmu automobila u Frankfurtu. Kao što smo i očekivali, prve fotografije su svetlost dana ugledale mnogo ranije. Oznaka modela 308 neće se menjati, kao što je to ranije najavljeno...

Novi Peugeot 308: Kraći, niži i lakši - Prve fotografije i info

Pogledajte vest Testirali smo: Peugeot 208 1.6 e-HDi.

 

Novi Peogeot 308 biće lakši od svog prethodnika za 140 kilograma, a njegovu osnovnu čini platforma PSA sa kodnom oznakom EMP2. Za nižu srednju klasu, zadržao je skromne dimenzije - dužina automobila iznosi 4,25 metara, a visina 1,46 metara. To znači da je novi 308 26 mm kraći i 52 mm niži od prethodnika. Trend povećavanja karoserije, koji je počeo modelom 307, konačno je završen.

Dizajn kombinuje detalje koje smo imali priliku da vidimo na modelima Onyx i SR1, a kompletno je osmišljen pod vođstvom Gillesa Vidala. Decentna hromirana mreža hladnjaka predstavlja kontrast ranijim rešenjima, kao i rešenje zadnjeg dela automobila, koje izgleda prilično "golfovski". Prednje svetlosne grupe su agresivno dizajnirane, kao što smo i navikli od Peugeota, a zadnja svetla su izvedena u obliku slova C i izvedena su u LED tehnologiji.

Novi Peugeot 308: Kraći, niži i lakši - Prve fotografije i info

Osnovna motorizacija novog 308 biće trocilindarski 1.2 maksimalne snage 82 KS, a možemo očekivati i njegovu turbo verziju. U ponudi će biti i 4-cilindarski VTi zapremine 1.4 i 1.6 litara. Vrhunac ponude će predstavljati 1.6 THP maksimalne snage 200 KS. Oni koji preferiraju turbodizel motore, mogu izabrati 1.4 HDi ili 1.6 HDi.

Novi Peugeot 308: Kraći, niži i lakši - Prve fotografije i info

Enterijer automobila je osmišljen po uzoru na model 208. Volan je veoma mali, a intrumentalna ploča nije smeštena ispred, već iznad volana, što je najviše kritikovano rešenje u modelu 308. S obzirom da je 308 veći automobil, postoji mogućnost da je ovako rešenje preglednije nego u manjem 208. Primećujemo da pokazivač broja obrtaja ima suprotatan smer od onog na koji smo navikli, što podseća na neka rešenja Alfa Romea iz 70-ih ili 80-ih godina prošlog veka. Zapremina prtljažnika iznosi 470 litara.

Novi Peugeot 308: Kraći, niži i lakši - Prve fotografije i info

U novoj generaciji modela Peugeog 308, multimedijalni sistem ima displej dijagonale 7 inča, preko kojeg se kontrolišu sistemi kao što su Bluetooth, audio sistem, navigacioni sistem, klimatizacija... U bolje opremljenim verzijama, biće dostupan i head-up displej, startovanje motora na dugme i električna parking kočnica.

Automagazin.rs

Carlos Ghosn pustio u proizvodnju Infiniti Q50

Carlos Ghosn pustio u proizvodnju Infiniti Q50

Nissan je u japanskoj prefekturi Tochigi pokrenuo serijsku proizvodnju naslednika modela Infiniti G37. Prve proizvedene primerke Infinitija Q50 lično je video i CEO alijanse Renault-Nissan, veliki boss Carlos Ghosn...

Mercedes-Benz S Coupe: Prva zvanična skica

Mercedes-Benz S Coupe: Prva zvanična skica

Nova generacija modela Mercedes-Benz S-Klasa biće dostupna u nekoliko karoserijskih verzija, među kojima će biti i veliki kupe. Nova S-Kasa zvanično će biti predstavljena sutra, 15. maja u 17:40 sati u Hamburgu, a kompanija iz Stuttgarta je već najavila i izgled kupea, koji će u ponudi zameniti model CL...

Rekordna potrošnja četvrtog finaliste u The Drivers’ Fuel Challenge-u

Rekordna potrošnja četvrtog finaliste u The Drivers’ Fuel Challenge-u

U subotu, 11. maja,  u Volvo kamionskom centru u Čačku organizovano je treće polufinale u takmičenju Drivers' Fuel Challenge (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva). Nadmetalo se 12 vozača. Vozili su trasom od Volvo servisa u Čačku- Donja Trepča ka Gornjem Milanovcu i nazad, dužine 27 km, koju je trebalo prevaliti za maksimalno 34 minuta.

Uspešna prodaja Auris hibrida i najniže emisije CO2 na tržištu

Uspešna prodaja Auris hibrida i najniže emisije CO2 na tržištu

Auris je dodatno unapređen radi smanjenja emisije CO2 na samo 84 g/km - čime se pridružuje svom „rođaku“ Touring Sports-u na samom vrhu segmenta. Smanjenje emisija CO2 je ostvareno finim podešavanjem vozila i primenom različitih aerodinamičnih poboljšanja, kao što su nova aero krilca.

Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje