Predstavljena letnja turistička ponuda Crne Gore u Novom Sadu

Nacionalna turistička organizacije Crne Gore je u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama Bara, Budve, Herceg Novog i Tivta distribuirala promotivne materijale u okviru „Međunarodnog sajma poljoprivrede“ koji se ovih dana održava u Novom Sadu i koji okuplja preko 500 000 posetilaca i 1.600 izlagača iz zemlje i inostranstva...
U cilju bolje medijske promocije u restoranu Ruž je održan i radni susret sa medijima, među kojima su bili prisutni TV „Apolo“, „TV Delta“, „Kanal 9“, TV „Panonija“ kao i mnogi drugi predstavnici štampanih medija. Medijima su se obratili menadžer NTO CG Ljiljana Čukić, direktor LTO Herceg Novi Bogdan Kočetanović, direktor LTO Tivta Dubravka Nikčević, LTO Bara Neda Ivanović i predstavnik LTO Budve Jelena Gluščević, i upoznali ih sa crnogorskom turističkom ponudom. Mediji i građani su najveće interesovanje, osim za ovogodišnju ponudu, iskazali i za program zabave i animacije na plažama, takozvani after beach parties. Na oko deset plaža duž crnogorskog primorja tokom avgusta meseca turiste će zabavljati najpoznatiji svetski i regionalni DJ-evi što je inovacija u turističkoj ponudi koja prati trendove najpriznatijih destinacija. Posebno mlađe generacije pohvalno su ocenile ovu inovativnost u turističkoj ponudi. Naredna prezentacija će se održatu u Beogradu, gde je road show kampanja otpočela tokom ATP turnira Serbia open i u kontinuitetu se organizuje tokom kulturnih i sportskih događaja, prezentacija na trgovima i u prometnim tržnim centrima. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore