McLaren testira P1 u ekstremnim uslovima + FOTO

Do početka prodaje "duhovnog" naslednika McLarena F1, ostalo je samo nekoliko meseci, pa je britanski proizvođač odlučio da svoj 916 KS snažan supersportski model intenzivno testira u polarnim uslovima. Testovi se održavaju na severu Švedske...

Podsetimo, supersportski automobil, kojeg pokreće osmocilindarski agregat zapremine 3,8 litara, opremljen sa dva turbopunjača i elektromotorom (916 KS i 900 Nm), predstavljen je u svojoj serijskog verziji.
Pogledajte vest Sajam automobila u Parizu 2012: McLaren P1.
Osnovna ideja, tokom razvoja kokpita, bila je da se obezbedi minimalan uticaj na težinu automobila. Kokpit je usmeren potpuno na vozača, što možemo videti i po središnjem panelu. Zahvaljujući visokom vetrobranskom staklu i prostakljenom krovu, vozač u McLarenu P1 imaće utisak kao da sedi u borbenom avionu.

Što se tiče korišćenih materijala, McLaren neće razočarati one najekstremnije "obožavaoce karbona". Skoro svi vidljivi elementi enterijera su izrađeni od ovog materijala ili su presvučeni kožom. Koža je korišćena na sedištima, delovima vrata, a Alcantarom je obložen volan i vrh instrument table. Ukoliko vlasnik želi patosnice, i one će biti izrađene od super-lakog materijala.
Pogledajte vest: McLaren P1 - Nove špijunske fotografije i informacije.
Težinu povećava samo "luksuzna", kao što je automatska klimatizacija, navigacioni sistem i audio sistem Meridian. McLaren P1 ima i potpuno podesiva sedišta. Naslon sedišta ima dva položaja, čiji nagib može biti 28° ili 32°, kako bi vozač lakše pronašao idealan položaj sa kacigom, ali i bez nje. Visina sedišta je potpuno podesiva, ali ona se ne može kontrolisati pritiskom na dugme (elektromotori su "rasipanje težine"), već to rešavaju mehaničari u servisu.

Foto:


Automagazin.rs