AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Ford Evropa će iskoristiti izuzetno popularnu fudbalsku utakmicu UEFA Lige šampiona 2013 u subotu (25. maja) da pokrene novu brend kampanju koja ističe izuzetne i iznenađujuće tehnologije dostupne u porodici Fordovih vozila...

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Zabavna, široka brend kampanja, koja razbija „oštrinu“ konvencionalnih auto oglasa koji ističu pojedine modele i niže cene, donosi životno obećanje Forda "Idemo dalje" za 90.000 vatrenih navijača na stadionu Vembli u Londonu, uz očekivanje da će je videti TV auditorijum od 150 miliona ljudi širom Evrope.

Ford će ponuditi izbor TV spotova od 15, 20 i 30 sekundi u celoj Evropi u pauzi na poluvremenu finalne utakmice između FK Bajern Minhen i Borusija Dortmund. Spotovi, kao i oglasne poruke na obodnim tablama na stadionu će uputiti gledaoce da posetite poseban novi sajt na www.ford.com koji obuhvata niz zabavnih video snimaka i informacija o Ford tehnologijama.

Tri potpuno nova spota o opremi - Ford SYNC sa funkcijom pozivanja hitne pomoći, Ford EcoBoost 1,0-litarska tehnologija i kameri za nadgledanje prostora iza vozila - objavljeni su danas na www.ford.com.

"UEFA Liga šampiona ima veću TV publiku čak i od Super Bowl", kaže Roelant de Waard, potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Ford Evropa. "To je savršena prilika da se predstavi čuveni plavi oval (Blue Oval) milionima evropskih kupaca kao brend koji nudi sjajne automobile sa izuzetnim tehnologijama koje život čine malo lakšim, sigurnijim i zabavnijim."

Ford otpočinje s novom kampanjom tokom finala UEFA Lige šampiona

Posetioci Internet stranice www.ford.com preko računara, smart telefona ili tableta će doživeti novi izgled početne stranice, „skrolovanjem“ kroz listing Fordovih pametnih, sigurnih i zelenih tehnologija. Izborom opreme, saznaće više o prednostima te tehnologije kroz specijalno kreiran video. To će biti osnova za Fordove TV spotove koji će se širom Evrope prikazivati tokom komercijalne pauze na poluvremenu UEFA Lige šampiona. U isto vreme, Ford će širom Evrope pokrenuti novu oglasnu kampanju u štampanim medijima i na otvorenom prostoru.

"Tu je značajan fokus na digitalnom i socijalnom sa novom kampanjom - na dve iskustvene mreže očekujemo da potrošači tokom finala Lige šampiona imaju širu konverzaciju u društvenim medijima, na kojima sugerišemo ljudima da iznesu svoje ideje za maštovite tehnologije u budućim vozilima", kaže de Waard.

Grand Motors

AMSS - Završeno 44. takmičenje Šta znaš o saobrašaju

AMSS - Završeno 44. takmičenje Šta znaš o saobrašaju

U petak i subotu, 24. i 25. maja 2013. godine u organizaciji Auto-moto saveza Srbije u Beogradu je održano 44. Državno takmičenje osnovaca “Šta znaš o saobraćaju” . Ovim takmičenjem su obuhvaćeni đaci od 7 do 15 godina starosti koji se na ovaj način edukuju i pripremaju za bezbedno učešće u saobraćaju...

Goodyear potpuno spreman za trke kamiona u sezoni 2013

Goodyear potpuno spreman za trke kamiona u sezoni 2013

Goodyear se ubrzano priprema na Evropsko prvenstvo u trkama za kamione za koje već devetu godinu isporučuje svoje trkačke pneumatike.  Ovo prvenstvo sa deset trka počelo je 18. maja 2013. u Italiji, u Misanu, a tokom cele sezone Goodyear će snabdevati sve ekipe svojim pneumaticima marke Goodyear namenski napravljenim za trke kamiona.

Grand Motors: Volvo XC60 R-Design i dalje po sniženoj ceni

Grand Motors: Volvo XC60 R-Design i dalje po sniženoj ceni

Pod sloganom ‘Izuzetan automobil po neverovatnoj ceni’, uvoznik i serviser Volvo automobila, beogradski Grand Motors, produžio je prolećni popust za ograničen broj bogato opremljenog modela XC60 u verziji R-Design. U odnosu na regularnu, cena ovih vozila sa sportskim atributima niža je za više od deset odsto.

Nove usluge u ponudi Komnenović Auta

Nove usluge u ponudi Komnenović Auta

Opelov ovlašćeni diler Komnenović Auto je još jednom potvrdio da potrebe svojih kupaca uvek stavlja na prvo mesto. Usredsređenost na klijente u svim segmentima poslovanja i razmišljanje orjentisano ka uspehu čine srž poslovanja kompanije Komnenović Auto...

Renault Twin’Run: Ministrela sa 320 KS i 950 kg + VIDEO

Renault Twin’Run: Ministrela sa 320 KS i 950 kg + VIDEO

Kompanija Renault je tokom Formula 1 vikenda u Monaku otkrila koncept Twin’Run, koji predstavlja "ideloškog" naslednika slavnog sportskog modela sa motorom u sredini. Možemo pretpostaviti, da novi koncept svojim izgledom najavljuje i treću generaciju modela Twingo...

Dečija autosedišta za male Batmane i trkače

Dečija autosedišta za male Batmane i trkače

Severnoamerička firma KidsEmbrace u svojoj ponudi ima dečija autosedišta, koja će radosnim učiniti mnogobrojne mališane širom sveta, posebno ljubitelje stripova, crtanih filmova, ali i one koji vole brze krugove po ovalima...

FIAT 500L stiže u Sjedinjene Američke Države

FIAT 500L stiže u Sjedinjene Američke Države

Brod sa prvih 3.000 automobila FIAT 500L za severnoameričko tržište uplovio je danas u luku u Baltimoru u Sjedinjenim Američkim Državama, a nakon istovara prvog dela kontigenta, nastaviće put ka luci u Halifaksu (Kanada) gde treba da stigne sa preostalim vozilima - 26. maja...

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje