AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

FIAT i SMEG kreirali su ekskluzivan proizvod

FIAT i SMEG kreirali su ekskluzivan proizvod

Model frižidera „SMEG 500“, proizveden od strane kompanija Smeg i Fiat, uz stilsku podršku kompanije Italia Independent, imao je svoju svetsku pretpremijeru, juče uveče u Parizu. Predstavljanje se odigralo u koncept radnji Colett,e u ulici Rue Saint-Honore...

FIAT i SMEG kreirali su ekskluzivan proizvod

Mami pogled, izaziva osmeh, primenjuje strast kreativnosti na samu striktnost tehnologije: ovo su koncepti dizajna koji su uvek karakterisali Fiat i Smeg. Rezultat ove posebne hemije je ekskluzivni „SMEG 500“ frižider, koji služi svojoj svrsi dok se hvali svojim novim izgledom, postajući predmet koji pleni, intrigira i osvežava vaš pogled.

Autentična ikona italijanske proizvodnje, Fiat 500 je proširio svoj uticaj na barove i dnevne sobe širom sveta. Frižider „SMEG 500“ proširuje dizajnersku kolekciju „Fiat 500“ ekskluzivnih proizvoda ( sofa, sto i prislonjen sto) koji su inspirisani automobilom koji je, više od bilo kog drugog, obeležio kolektivnu maštu Italije.  

Ovim novim partnerstvom, Fiat potvrđuje svoje interesovanje za svet dizajna, koji nije samo vezan za automobilski sektor, već i za druge „teritorije“. Zato se Smeg, kompanija sa jakom reputacijom na polju tehološkog znanja i iskustva koje joj omogućava ispunjenje svih estetskih i funkcionalnih zahteva, pokazala kao idealan partner za izvođenje ovog ambicioznog projekta.  SMEG 500 je takođe simboličan proizvod koji oživljava istorijsku vezu između dva primera italijanske izuzetnosti. Fiat i Smeg su se prvi put sreli 50-ih godina prošlog veka, u eri masovne motorizacije (Novi Fiat 500 predstavljen je u Torinu 04. jula 1957. godine), ali i u eri razvoja bele tehnike. Rezultat tog susreta bio je dogovor koji je naveo kompaniju Fiat da proširi proizvodnju i uključi frižidere u svoju ponudu, zahvaljujući neprocenjivom doprinosu Smega. Počevši od juna, SMEG 500 frižider će biti moguće poručiti preko sajta www.fiat500design.com.

FIAT i SMEG kreirali su ekskluzivan proizvod

Tehnički detalji SMEG 500 – Frižider sa odeljkom sa regulisanom temperaturom

•    Energetski razred A+
•    ukupni neto kapacitet 100 l
•    otvaranje/zatvaranje sa 2 klizećih vrata
•    3 držača za flaše koji se skidaju
•    1 polica namenjena konzervama
•    podesiv termostat
•    samootapajući
•    energetska potrošnja 115 kWh/godišnje
•    klasa temperature ST
•    nivo zvuka 42 dB
•    deklarisana jačina 70 W
•    dimenzije: H83xW125xD80 cm (maksimalno sa otvorenim poklopcem: 150cm)
•    dostupan u bojama: bela, zelena i crvena.

FAS

OMV pokrenuo promociju za kupovinu Kappa Sport kolekcije

OMV pokrenuo promociju za kupovinu Kappa Sport kolekcije

OMV Srbiji pokrenula je novu promotivnu akciju na svojim benzinskim stanicama tokom koje potrošači mogu nabaviti proizvode iz Kappa Sport kolekcije, po cenama sniženim do 76%. OMV potrošači mogu da sakupljaju bonus poene za svaku kupovinu na OMV benzinskim stanicama, uključujući i VIVA restorane/prodavnice i TopWash perionice...

Renault Captur, novi Scenic i Clio Grandtour stigli u Srbiju + FOTO

Renault Captur, novi Scenic i Clio Grandtour stigli u Srbiju + FOTO

Renault Captur, novi Scenic i nova generacija modela Clio Grandtour, stigli su u Srbju. Tokom veoma zanimljive dinamičke promocije, u okviru koje smo posetili Sunačanu reku u Banji Koviljači, upoznali smo se sa veoma zanimljivim modelima u gami francuskog proizvođača. Najveći novitet je sigurno atraktivni Captur, čija cena u Srbiji počinje već od 12.590 evra...

Sonus Faber: vrhunski audio sistem za model Pagani Huayra

Sonus Faber: vrhunski audio sistem za model Pagani Huayra

Luksuzni hypersportski model Pagani Huayra dobija italijanski audio uređaj Sonus Faber, koji razvija maksimalnu snagu 1200 W. Iako muzika u ovom automobilu i nije tako važan faktor, jer ona dolazi iz motorskog prostora, sigurno ima onih koje će obradovati ova vest...

Toyota je najvredniji svetski automobilski brend

Toyota je najvredniji svetski automobilski brend

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2013. godini prema BrandZ™ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj danas. Vrednost Toyota brenda je tokom prošle godine porasla za 12% na 24,5 milijardi USD (18,6 milijardi EUR), što je jedan od najvećih skokova u automobilskoj industriji.

Honda CR-V Travel paketi - U susret letu

Honda CR-V Travel paketi - U susret letu

U susret letu i predstojećim putovanjima, Honda Srbija je za kupce popularnog novog modela CR-V od 01. juna pripremila posebne Travel opcije Comfort paketa opreme, po posebno povoljnim cenama. Travel akcija se odnosi isključivo na nove modele Honde CR-V sa lagera, u Comfort paketu opreme, uključujući sve tipove motora i pogona.

BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje