Audi R8 GT: Lakši, snažniji i brži

Audi je izabrao pravi način za razvoj beskompromisnog sportskog automobila: smanjivanje mase. Proizvođač iz Ingolstadta nedavno je predstavio Audi R8 GT, koji je u odnosu na "običnu" verziju smršao za velikih 100 kilograma. "Dijeta" je praćena povećanjem snage 10-cilindričnog motora zapremine 5,2 litra, koji sada razvija 560 KS. Rezultat je sprint do "stotke" za samo 3,6 sekunde i maksimalna brzina 320 km/h.
Audi R8 GT ima tanje čeono staklo, zadnje staklo od polikarbonata, kao i celu seriju delova na karoseriji za čiju je izradu, umesto plastike korišćen karbon (CFRP). U kabini su korišćeni 7,6 kilograma lakši materijali tapacirunga, a konstrukcija sedišta lakša je za 31,5 kilograma. Ušteda na kočionom sistemu iznosi 5 kilograma, a na novom akumulatori čak 9,4 kilograma. Zajedno sa serijsom delova na karoseriji, izrađenih od karbona, masa automobila je smanjena sa 1.625 kg na 1.525 kg.

Ove promene praćene su povećanjem snage 10-cilindričnog motora zapremine 5,2 litra, koji sada razvija 560 KS, a uparen je sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem. Rezultat je sprint do "stotke" za samo 3,6 sekunde i maksimalna brzina 320 km/h. Audi R8 GT u ponudi će biti u crnoj, srebrnoj, sivoj i narandžastoj boji, a na svim verzijama biće felne prečnika 19 inča i logo GT na prednjem braniku. Audi R8 GT je specijalna edicija, koja će biti proizvedena u 333 primerka, a ukoliko je želite, pripremite 195.000 evra, koliko iznosi cen za nemačko tržište.

Automagazin.rs