AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi R8 GT: Lakši, snažniji i brži

Audi R8 GT: Lakši, snažniji i brži

Audi je izabrao pravi način za razvoj beskompromisnog sportskog automobila: smanjivanje mase. Proizvođač iz Ingolstadta nedavno je predstavio Audi R8 GT, koji je u odnosu na "običnu" verziju smršao za velikih 100 kilograma. "Dijeta" je praćena povećanjem snage 10-cilindričnog motora zapremine 5,2 litra, koji sada razvija 560 KS. Rezultat je sprint do "stotke" za samo 3,6 sekunde i maksimalna brzina 320 km/h.

Audi R8 GT ima tanje čeono staklo, zadnje staklo od polikarbonata, kao i celu seriju delova na karoseriji za čiju je izradu, umesto plastike korišćen karbon (CFRP). U kabini su korišćeni 7,6 kilograma lakši materijali tapacirunga, a konstrukcija sedišta lakša je za 31,5 kilograma. Ušteda na kočionom sistemu iznosi 5 kilograma, a na novom akumulatori čak 9,4 kilograma. Zajedno sa serijsom delova na karoseriji, izrađenih od karbona, masa automobila je smanjena sa 1.625 kg na 1.525 kg.

Audi R8 GT: Lakši, snažniji i brži

Ove promene praćene su povećanjem snage 10-cilindričnog motora zapremine 5,2 litra, koji sada razvija 560 KS, a uparen je sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem. Rezultat je sprint do "stotke" za samo 3,6 sekunde i maksimalna brzina 320 km/h. Audi R8 GT u ponudi će biti u crnoj, srebrnoj, sivoj i narandžastoj boji, a na svim verzijama biće felne prečnika 19 inča i logo GT na prednjem braniku. Audi R8 GT je specijalna edicija, koja će biti proizvedena u 333 primerka, a ukoliko je želite, pripremite 195.000 evra, koliko iznosi cen za nemačko tržište.

Audi R8 GT: Lakši, snažniji i brži

Automagazin.rs

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Od danas sa srpskim tagom možete da putujete auto-putevima kroz Republiku Hrvatsku i obrnuto. Naš sistem Toll4All funkcioniše i u zemljama Evropske unije.“, izjavio je Zoran Drobnjak,v.d. direktora JP „Putevi Srbije“...

123456. . .1623
AMG Experience 2025
Slika nedelje