Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO)
![Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO) Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO)](slike/vesti/20210306092247_photo_0.jpg)
„Svet se resetovao. Manje o radu na rezervi, više o punjenju baterije ... Manje ja, ja, ja, više mi, naše, nas ... Manje bla bla bla, više ustaj i pleši ... Manje normalno, više Mokka. “
![Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO) Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO)](slike/vesti/20210306092247_photo_1.jpg)
Tako kaže međunarodna “360 stepeni” kampanja oglašavanja za novu Opel Mokku, koja danas počinje na mrežama, u štampanim medijima, na televiziji i na ulici. Poruka se ogleda u pionirskom dizajnu i inovativnim tehnologijama novog modela, sa kojima Opel vozi u budućnost - čist i smeo, sa obnovljenim samopouzdanjem. Slogan kampanje kaže sve: „Manje normalno. Više Mokka.“
VIDEO - Reklama Mokka
Pored TV reklame, kampanja se odvija na digitalnim kanalima gde poruku podvlače progresivni Mokka ambasadori poput kreativaca, dizajnera, muzičara i influencera - zvezda i izvođača koji imaju svoj vlastiti stil. Od danas, nova Mokka postaće česta pojava na brojnim digitalnim platformama i kanalima društvenih medija, u reklamama i za životni stil - uvek sa “wow” faktorom.
„Naša nova kampanja za Mokku je smela, iznenađujuća, ekstrovertna. Reč je o pozitivnosti, stilu i progresivnosti “, kaže Patrick Fourniol, potpredsednik za marketing marke. „Nova Mokka je upečatljiva i promeniće percepciju našeg brenda. Sa Mokkom ponovo otkrivamo Opel i predstavljamo naš novi smeli i čisti dizajn za sledeću deceniju.
Zabavan, mlad, električan i inovativan u svim pogledima, naš novi model na najnapredniji način oličava vrednosti marke Opel - uzbudljive, pristupačne, nemačke.“
Vrhunsku muziku u pozadini za TV reklamu, koju su zajedno razvili Opel i frankfurtska nemačka agencija „VELOCITY McCANN“, pruža obrada verzije poznate brodvejske pesme „Feeling Good“, posebno remiksovana za novu Mokku. U uvodu „Nova je zora, novi je dan, novi je život za mene… i osećam se dobro“, ova himna daje ton celoj kampanji. Zalaže se za samopouzdano ponovno pokretanje kombinacije najboljeg iz tradicije i modernosti - kao što to čini nova Opel Mokka.
„Ovaj film pokušava da uhvati duh našeg doba. Čini se da se svet resetovao i iako svi želimo da se vratimo u normalu, ne želimo normalno kao što smo imali “, kako objašnjava Don Brian, izvršni kreativni direktor VELOCITY McCann.
Čist i jak: Put ka uspehu sa pionirskim dizajnom i vrhunskom tehnologijom
Automobil dizajniran da pobudi emocije i pokaže put ka brendu, nova Opel Mokka prva je koja je nosila novo obeležje, Opel Vizor. Isto važi i za redizajnirani amblem Opel Blitz i centralno poravnato ime modela pozadi. Nova Mokka je ujedno i prvi Opel sa čistom tablom i potpuno digitalizovanom kokpitom. Pored toga, dostupna je od početka prodaje sa električnim pogonom, kao i visoko efikasnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
![Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO) Manje normalno. Više Mokka: Lansiranje kampanje za novu Opel Mokku (VIDEO)](slike/vesti/20210306092247_photo_3.jpg)
Nova Mokka takođe ostaje verna Opelovoj tradiciji koja definiše brend da inovativne tehnologije iz viših segmenata tržišta učini dostupnim širem krugu kupaca. Tu spadaju napredni sistemi poput adaptivnog tempomata (ACC) i aktivnog pozicioniranja u traci. Sistem osvetljenja takođe nudi vodeće tehnologije sa prilagodljivim i bez odsjaja IntelliLux LED® matrix svetlom sa 14 elemenata, što je jedinstveno u Mokkinom tržišnom segmentu. Sve varijante modela standardno se isporučuju sa električnom parkirnom kočnicom kao i sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova. Dostupni su i kamera za vožnju unazad od 180 stepeni, automatsko parkiranje, bočni štitnik i upozorenje u retrovizorima za mrtav ugao.
Mokka-e je osvojio “Connected Car Award 2020”. Čitaoci Auto Bild-a i Computer Bild-a izabrali su potpuno električno vozilo za pobednika ove bitne kategorije kompaktnih automobila.
PR