AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

U martu Ford najprodavanija marka u Evropi

U martu Ford najprodavanija marka u Evropi

Sa prodajom 192.500 vozila, Ford je u martu bio najtraženija marka u Evropi. U prošlom mesecu prodato je 26.700 vozila više nego u martru 2009. To je deseti uzastopni mesec u kojem Ford ostvaruje rast prodaje u Evropi...

Fiesta je postigla novi rekord: sa martovskom isporukom od 68.800 jedinica ostvaren je najviši mesečni obim prodaje u čitavoj Fordovoj istoriji na Starom kontinentu. Tržišni udeeo od 10,4 odsto je najviši u poslednjih 12 godina. Istovremeno, kompanija je ostvarila i najbolji udeo na 19 najvažnijih tržišta u Evropi, računajući od avgusta 1998. „Liderska pozicija na evropskim tržištu u martu i drugo mesto po ukupnim prodajama u ovoj godini – uprkos kontinuiranom agresivnom snižavanju cena koje smo videli kod nekih od naših konkurenata – veliki je uspeh i svedoči o napornom radu celokupnog Fordovog tima, a specijalno o aktivnostima dilerske mreže u celoj Evropi, koja je obavila odličan posao, nama pružajući podršku, a zadovoljstvo našim kupcima“, kaže potpredsednik za marketing, prodaju i servis u Fordu Evropa, Ingvar Sviggum. Ovaj uspeh takođe naglašava poverenje koje kupci imaju u naš najnoviji asortiman odličnih vozila. Sa 11 potpuno novih ili značajno osveženih vozila i bogatsvom novih tehnologija koje su fokusirane ka kupcu a uvedenih ove godine, naš proizvodni program je čak postao i ‘najjači’ u Evropi.“ Ford je bio broj 1 – najprodavanija marka u martu u Velikoj Britaniji, Danskoj, Mađarskoj, Irskoj, Holadniji i Turskoj. Prodajni udeo je povećan na 10 od 19 najvećih Fordovih tržišta u Evropi. U Velikoj Britaniji, gde je mart tradicionalno jak mesec zbog poromena registraskih tablica, Ford je učvrstio svoje vođstvo sa 72.700 novih registracija, što je za 10.300 jedinica, odnosno 16,4 odsto više nego u martu 2009. Ford je takođe u martu u Španiji bio lider na tržištu putničkih vozila. Komentarišući proizvodne i prodajne rezultate u martu i prvom kvartalu, potpredsednik za prodaju u Ford Evropa, Roelant de Waard, kaže: „Fiesta nastavlja da bude izuzetan ‘igrač’ za nas sa 140.400 jedinica prodatih u Evropi tokom prva tri meseca ove godine, odnosno skoro 70.000 prodatih u martu 2010. Globalno, mi smo do sada prodali više od 750.000 Fiesti od kako je pre 18 meseci predstavljena nova generacija ovog modela.“ Među ostalim prodajnim hitovima u martu je i Ford Focus, odmah iza Fieste, koji podupire Fordovu drugu poziciju na 19 najvažnijih tržišta u Evropi. Focus beleži rast tražnje za 23 odsto. Prodaja modela Ka je u martu porasla za 27 odsto, dok je prodaja modela Kuga povećana za više od trećine u odnosu na mart 2009. Potpredsednik za pravne i državne poslove i zaštitu okoline u Ford Evropa. dr Wolfgang Schneider, dodaje: "Ford je imao izvanredne performanse u martu i prvom kvartalu, ali mi očekujemo dalje izazove u mesecima koji dolaze, budući da su prestale da važe neke šeme za zamenu starih automobila." „Mi u potpunosti razumemo da neće biti još jednog kruga podsticaja za zamenu starih automobila, ali tražimo da vlade razmotre druge inicijative, posebno za podsticanje malih i srednjih preduzeća. Na primer, poreske olakšice za komercijalna vozila bi koristile ne samo malim kompanijama, već mnogo široj privredi, automobilskoj industriji takođe“, rekao je dr Schneider. Fordove prodaje u prvom kvartalu na 19 najvećih evropskih tržišta U prvom kvartalu 2010. Ford je prodao 391.100 vozila na 19 svojih „najjačih“ tržišta u Evropi (Austrija, Belgija, Velika Britanija, Češka Republika, Danska, Finska, Francuska, Nemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Holandija, Norveška, Poljska, Portugal, Španija, Švedska, Švajcarska; Estonija, Latvia i Litvanija svoje prodaje prikazuju kroz finsku nacionalnu prodajnu kompaniju, pa su prodaje u baltičkim državama takođe uključene u Euro 19). To je 32.600 jedinica ili 9,1 odsto više nego u 2009. Ukupne prodaje svih marki na tim tržištima u prvom kvartalu su veće za 9,2 odsto. Tržišni udeo na 19 glavnih tržišta u Evropi je 9,4 odsto i nije se promenio u odnosu na isti period 2009. Ford je po prodaji druga najuspešnija marka u ovom delu Evrope u prvom kvartalu 2010. Na sedam od 19 najznačajnijih tržišta u Evropi Ford je u prvom kvartalu povećao svoj tržišni udeo. Fordove prodaje vozila u prvom kvartalu na svim od 51 tržišta u Evropi Ford je u martu 2010. na 51 tržištu u Evropi prodao 212.000 ovih vozila, a 431.900 u prvom kvartalu. U poređenju sa 2009-tom, taj rast je 12,7, odnosno 4,7 odsto. Martovska ostvarenja Fordove tržišišne performanse: • Ford jje No.1 – najprodavanija marka u Evropi • Tržišni lider u Velikoj Britaniji, Danskoj, Mađarskoj, Irskoj, Holandiji i Turskoj. Takođe, lider po prodaji putničkih vozila u Španiji. • Povećan tržišni udeo na 10 od 19 Fordovih najvažnijih tržišta u Europi. • U Velikoj Britaniji Ford ojačao svoje mesečno tržišno vođstvo sa 72.700 novih registracija, što je 10.300 jedinica ili 16,4 odsto više nego u martu 2009 – najviše registracije u martu na pet najvećih tržišta (Francuska, Nemačka, Italija, Španija i Velika Britanija). • U Španiji martovska prodaja povećana za 86 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine – sa 6.300 na 13.600 vozila. Fordov tržišni udeo povećan za 1,5 – na 9,8 odsto, što ga čini najvišim udelom na pet najvećih tržišta u martu. • Ford je vodeća uvozna marka u Češkoj Republici i Francuskoj. U Češkoj Republici Ford je u martu prodao 2.000 vozila, 26 odsto više i postigao tržišni udeo od 10,8 odsto, 0,5 odsto više nego u martu 2009. To su najveće registracije u martu i najveći tržišni udeo od 1993. do sada. • U Francuskoj Ford je postigao prodajni volumen od 16.700 vozila, 3.200 jedinica, odnosno 24 odsto više nego u prošloj godini. Tržišni udeo je 5,9 odsto, 0,3 odsto viši nego u 2009. Martovski prodajni rezultat i tržišni udeo su najviši od 1999. do sada. • Ford je takođe No.1 uvozna marka u Italiji, dok je tržišni udeo 11,6 odsto, za 1,4 odsto viši nego u martu 2009. Prodajni obim je dostigao 33.400 vozila, 9.300 jedinica ili 39 odsto više nego u istom mesecu 2009. Ovo su najbolje martovske registracije od 1993. do sada. • U Holandiji Fordove martovske registracije su dostigle 5.300 jedinica, 35 odsto više nego u 2009. Istovremeno, to su najviše martrovske registracije od 2001. Tržišni udeo Forda je 10,3 odsto, 0,8 odsto više nego u istom mesecu prošle godine. I na ovom tržištu ostvaren je najveći martovski udeo – od 1996. do sada. • Najviši tržišni udeo je ostvaren i u Danskoj (viši za 3,4 odsto; tržišni udeo je bio 12,4 odsto, najviši još od marta 1998-me), i u Mađarskoj (viši za 2,1 odsto; martovski tržišni udeo 15,8 odsto; najbolji martovski udeo još od 1993). Modelske performanse: • Fiesta (68.800 prodatih vozila), Focus (40.200) i Transit (16.600) su Fordove tri najprodavanije familije na 19 najvećih tržišta u Europi • Prodaja 68.000 automobila Fiesta je najveća među svim Fordovim modelima i rekordna u jednom mesecu u Europi; to je učinilo da Fiesta postane najprodavaniji automobil u Evropi u martu (taj uspeh će kasnije tokom meseca biti potvrđen iz drugih izvora). • Fiesta i Focus zauzimaju prvu i drugu poziciju u Velikoj Britaniji. Fiesta je takođe najprodavanije inostrano vozilo u i Italiji. • Samo 18 meseci od debija, više od 750.000 novih Fiesti su preuzeli kupci širom sveta. U 2010. Ford će taj svetski model kontinuiranio „lasnirati“ i u Sjedinjenim Američkim Državama i na najvažnijim tržištima u azijsko-pacifičkom regionu. • Ka kontinuirano nastavlja svoj uspeh: 15.400 jedinica je prodato u martu, 3.200, odnosno 26 odsto više; to je najbolji martovski rezultat modela Ka od 2002. do sada; Ka je lider u svom segmentu u Španiji. • Do sada najbolji mesečni obim prodaje modela Kuga – ukupno 9.300 registracija u martu, 3.300 jedinica više nego u istom mesecu 2009. • C-MAX i S-MAX su najbolje prodavana inostrana vozila u svom segmentu u Francuskoj. • U martu je 70 odsto modela Kuga prodato u maloprodajnoj mreži; 70 odsto modela Fiesta i Fusion se takođe proda na isti način, a 68 odsto modela Ka. Prodajne performanse u prvom kvartalu: • Ford je druga najprodavanija marka u Evropi. • Tržišni lider Velikoj Britaniji, Danskoj, Mađarskoj, Irskoj i Turskoj. • Fordov udeo je porastao na sedam od 19 najvažnijih evropskih tržišta. • U Velikoj Britaniji prodaja u prva tri meseca je povećana za 12.100 jedinica – na 110.100; to je 12,4 odsto više nego u prvom kvartalu 2009. • Broj 1 uvozna marka u Francuskoj, sa registracijama od 40.100 jedinica, što je za 5.500 odnosno 15,9 odsto više nego u 2009; najviši volumen martovske i kvartalne prodaje od 1999. • U Italiji je tržišni udeo u prva tri meseca dostigao 10,6 odsto, 0,7 odsto više nego u 2009-toj; to je najviši Fordov udeo na pet najvećih tržišta i najbolji dosadašnji kvartalni udeo Forda u Italiji, budući da su registracije dostigle 77.900 vozila – 19.300 jedinica, odnosno 33 odsto više nego u prva tri meseca 2009. • Najveći dosadašnji tržišni udeo u prvom kvartalu u Češkoj Republici – devet odsto; Ford je takođe vodeća uvozna marka u prva tri meseca 2010. • Tržišta u skandinavskim državama su kontinuirano dobra i u prvom kvartalu 2010. Registracije u Švedskoj su dostigle 4.400 jedinica, za 1.000 vozila, odnosno 28,7 odsto više nego u istom periodu 2009; najbolji kvartalni obim prodaje od 2007. do sada. • Najviši udeo na svih 19 najvažnijih evropskih tržišta je postignut u Danskoj (+0,6 odsto i 10,8 odsto udela, najbolji rezultat u prvom klvartalu od 1997-me), Italiji (+0,7 odsto i 10,6 odsto) i Španiji (+0.5 odsto i 9,2 odsto). Modelske performanse: • Tri najprodavanije familije u ovom delu godine su nova Fiesta (140.400 jedinica), Focus (79.900) i Ka (31.600). • U prvom kvartalu 2010. prodaja nove Fieste je povećana za 29.700 jedinica u odnosu 2009; najbolji prodajni rezultat tog modela u prvom kvartalu od 1996. Fiesta je takođe ostala najbolje prodavani inostrani model u Italiji i Francuskoj i vodeći model u svom segmentu u Španiji u prvom kvartalu 2010. • 31.600 novog modela Ka je isporučeno Fordovim kupcima u prvom kvartalu, 8.300 više u odnosu na prva tri meseca 2009. Tržišni udeo i obim prodaje su najbolji od 2002. • U prvom kvartalu Ford je lider u Velikoj Britaniji u segmentima s modelima Fiesta, Focus, Mondeo i Galaxy. • C-MAX i S-MAX su top prodajni uvozni modeli u svojim segmentima u Francuskoj. • Kuga je lider u svom segmentu u prva tri meseca 2010. u Italiji, dok je tokom prvog kvartala Ka stekao vodeću poziciju u svom segment u Španiji. • Fiesta je zadržala No.1, poziciju - najbolje prodavanog automobila u Velikoj Britaniji u prvom kvartalu; sledi Focus na poziciji No.2, dok je Transit najbolje prodavano komercijalno vozilo u prvom kvartalu 2010. Grand Motors PR

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Drobnjak: Srpskim Tagom i kroz Hrvatsku

Od danas sa srpskim tagom možete da putujete auto-putevima kroz Republiku Hrvatsku i obrnuto. Naš sistem Toll4All funkcioniše i u zemljama Evropske unije.“, izjavio je Zoran Drobnjak,v.d. direktora JP „Putevi Srbije“...

123456. . .1623
AMG Experience 2025
Slika nedelje