Bosch, GS Yuasa i Mitsubishi rade na litijum-jonskim akumulatorima

Robert Bosch GmbH i japanske kompanije GS Yuasa International Ltd., sa sedištem u Kjotu, i Mitsubishi korporacija, sa sedištem u Tokiju, dogovorile su se da zajedno rade na sledećoj generaciji litijum-jonskih akumulatora visokih performansi...
Ovi akumulatori izuzetno su važni za buduće oblike mobilnosti, kao što su „plug-in” hibridna ili potpuno električna vozila. Cilj kompanija je da iskoriste napredno upravljanje ćelijama i napredak u elektro-hemiji i materijalima da značajno povećaju sadržaj energije. To će smanjiti zahteve za težinom i prostorom i povećati domet električnih vozila.
Tri kompanije nameravaju da osnuju zajedničko preduzeće za udruženo istraživanje i razvoj i da pomognu svojim matičnim kompanijama u prodaji i marketingu. Očekuje se da poslovanje krene početkom 2014. Centrala će biti smeštena u Štutgartu, u Nemačkoj. Osnivanje zajedničkog preduzeća mora dobiti odobreno od strane antimonopolskih organa.
Bosch namerava da zadrži 50 procenata udela u zajedničkom preduzeću, a da GS Yuasa i Mitsubishi korporacija imaju po 25 procenata. Sastav upravnog i nadzornog odbora odražavaće ove udele u vlasništvu.
Bosch će uložiti svoja praktična znanja i iskustva u proces proizvodnje i upravljanje kvalitetom koji se odnosi na proizvodnju složenih proizvoda u velikim serijama. Uz stručnost u oblasti akumulatora i sistema upravljanja akumulatorima, Bosch je specijalizovan za nadzor i upravljanje ćelijama i celokupnim sistemima akumulatora, kao i njihovim integrisanjem u vozila. Bosch će takođe podržati ove zajedničke napore svojim kompletnim programom komponenti za električnu mobilnost.
GS Yuasa uložiće svoje dugogodišnje iskustvo u proizvodnji litijum-jonskih ćelija čija visoka gustina omogućava veći domet, kao i svoju stručnost u oblasti sistema materijala i elektro-hemije. Kao eminentan proizvođač automobilskih litijum-jonskih akumulatorskih ćelija i onih koje nisu namenjene automobilima, GS Yuasa ima izvanredan tim inženjera i moderne proizvodne linije sa visokim nivoom automatizacije.
Mitsubishi korporacija uložiće svoju svetsku marketinšku mrežu i stručnost jednog globalnog integrisanog poslovnog preduzeća. Mitsubishi korporacija primeniće svoje veliko iskustvo u stvaranju globalnih lanaca vrednosti, uključujući prirodne izvore, materijale, prodaju i iskoristiće njihovu sinergiju da unapredi ovo poslovanje.
Bosch