AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota je najvredniji svetski automobilski brend

Toyota je najvredniji svetski automobilski brend

Toyota je ponovo proglašena za najvredniji automobilski brend u 2013. godini prema BrandZ™ godišnjoj listi 100 najvrednijih brendova na svetu, objavljenoj danas. Vrednost Toyota brenda je tokom prošle godine porasla za 12% na 24,5 milijardi USD (18,6 milijardi EUR), što je jedan od najvećih skokova u automobilskoj industriji.

BrandZ™izveštaj je prvi put objavljen 2006, a tokom ovih osam godina Toyota je šest puta proglašena za najvredniji brend u automobilskom sektoru, dok je dva puta osvojila drugo mesto.

Prema ovom izveštaju, iako je prodaja automobila povećana u nekim regionima, u drugim je ostala na nižem nivou u odnosu na period pre recesije, što je negativno uticalo na ukupnu vrednost brendova. Sa druge strane, globalna prodaja kompanije Toyota Motor Corporation(1) u 2012. godini je povećana za 22,6%, na 9,75 miliona vozila, što je pozitivno doprinelo vrednosti brenda u ovogodišnjem izveštaju.

BrandZ™ takođe naglašava da je porast vrednosti brenda u sektoru delimično uslovljen rastom afiniteta kupaca prema hibridnim vozilima.

Od kada je Toyota 1997. godine prva proizvela hibridno vozilo za masovno tržište - Toyotu Prius - prodaja Toyota i Lexus hibridnih modela širom sveta je premašila 5 miliona vozila. Kupci u Evropi mogu da biraju između 12 Toyota i Lexus hibridnih modela, uključujući: Toyota Yaris Hybrid, Auris Hybrid, Auris Hybrid Touring Sports, Prius, Prius+, Prius Plug-in Hybrid, kao i Lexus CT 200h, IS 300h, ES 300h, GS 450h, RX 450h i LS 600h.

Lexus je zadržao 10. mesto na listi 10 najvrednijih automobilskih brendova, sa vrednošću brenda od 3,5 milijarde USD (2,7 milijardi EUR).

Za potrebe BrandZ™ liste 100 najvrednijih brendova na svetu, koju je naručila kompanija WPP, a istraživanje obavila agencija „Millward Brown Optimor“, anketirano je oko dva miliona kupaca u preko 30 zemalja.

Toyota je najvredniji svetski automobilski brend

Toyota Srbija

Nova Toyota Corolla - Američka verzija se otkriva

Nova Toyota Corolla - Američka verzija se otkriva

Postalo je skoro tradicija, da automobilske kompanije svoje modele otkrivaju postepeno, kako bi privukli maksimalnu pažnju javnosti. Najčešće se dešava da proizvođači najpre obelodane fotografiju jednog detalja automobila: svetla, felna, deo enterijera... Toyota USA je učinila slično.

ABT Sportsline ubrzao VW Golf GTD

ABT Sportsline ubrzao VW Golf GTD

Za one, kojima je brzi dizelski Golf GTD nedovoljno snažan, nemačka tjunerska kompanija nudi upgrade za dvolitarski turbodizel motor. Za sve one kojima 184 konjske snage i 380 Nm nije dovoljno, ABT Sportsline ima rešenje...

Mazda3: Ovo je nova generacija ?

Mazda3: Ovo je nova generacija ?

Treća generacija modela Mazda3, po ugledu na ostale modele ove marke, koristi tehnologiju Skyactiv. Neimenovani japanski časopis objavio je prvi snimak plavog automobila, za kojeg tvrdi da je nova "trojka". Autentičnost fotografije nije potvrđena...

FIAT i IVECO pod jednim krovom u Crnoj Gori

FIAT i IVECO pod jednim krovom u Crnoj Gori

FIAT i Iveco su od počev od 3. juna prisutni na crnogorskom tržištu u ovlašćenom prodajno-servisnom centru KOV CAR u Danilovgradu. Prateći zamisao Fiat Grupe, ovlašćeni diler je u mogućnosti da ponudi proizvode počev od najmanjeg segmenta putničkih pa sve do teških kamiona...

Vitro Group inc - Letnje sniženje cena servisiranja Citroën vozila

Vitro Group inc - Letnje sniženje cena servisiranja Citroën vozila

U sredu 05. juna Vitro Group inc, zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje veliku letnju servisnu akciju u svom servisu u Radničkoj 22, prekoputa Ade. Pred prestojeće letnje odmore vlasnici Citroen vozila imaju priliku da po veoma povoljnim cenama priprema svoje ljubimce za duža putovanja.

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje