Brabus Mercedes-Benz E Cabrio

Ukoliko smatrate da Vaš novi Mercedes-Benz E kabriolet nije dovoljno ekskluzivan i prepoznatljiv, možete kontaktirati tjuning kompaniju Brabus, i raspitati se šta od njega mogu učiniti. Odgovor će biti sledeći...
Možete ga "čipovati", montirati felne prečnika 17, 18, 19 ili 20 inča, instaliratin nove pragove, spojlere i LED svetlosne grupe. Za oslanjenje E kabrio modela Brabus je pripremio seriju sportskih opruga i amortizera, kojim se visina može smanjiti do 30 mm.U ponudi je i snažniji kočioni sistem, sa diskovima prečnika 360 mm, i 6-klipnim kočionim klještima napred i 4-klipnim pozadi.

Spoljašnji izgled unapređen je izmenjenim prednjim branikom, sa integrisanim dnevnim LED svetlima i spojlerom koji ima aerodinamičku funkciju, tj. povećanje aerodinamičkog pritiska na prednju osovinu pri visokim brzinama. Potpuno nov je i donji deo zadnjeg branika i decentni spojler na poklopcu prtljažnog prostora. Za enterijer je pripremljeno nekoliko dekorativnih detalja od karbona i aluminijuma, kao i pravog drveta za centralnu konzolu i obloge vrata. Sedišta i drugi delovi enterijera mogu biti izrađena od kože i Alcantare.

Ponuda snažnih motora počinje u modelu E 250 CDI BlueEFFICIENCY. Za ovaj 4-cilindrični turbodizel motor, Brabus je pripremio modul ECO Power Extra D4, koji će se postarati za povećanje snage sa 204 na 235 konjskih snaga i povećanje obrtnog momenta sa 500 na 560 Nm. Sledi 6-cilindrični turbodizel 350 CDI BlueEFFICIENCY, za koji Brabus ima pripremljen modul ECO PowerXtra D6 (III). Snaga je povećana sa 231 na 272 KS i obrtni moment sa 540 na 590 Nm. Za benzinske motorizacije E 250 CGI BlueEFFICIENCY i E 350 CGI BlueEFFICIENCY pripremljen je modul ECO PowerXtra CGI. Kod 4-cilindričnog motora snaga je povećana sa 204 na 230 KS i obrtni moment sa 310 na 350 Nm. Šestocilindrični agregat, nakon intervencije Brabusa, snažniji je za 18 KS u odnosu na serijskih 292 KS.

Vrhunac ponude predstavlja E 500, kojeg pogoni atmosferski benzinski osmocilindrični motor. Brabus je zapreminu ovog motora povećao sa 5,5 na 6,1 litar i opremio ga serijom novih delova u bloku i glavi motora. Takođe, izmene je pretrpela i elektronika, sportski izduvni sistem izrađen od nerđajućeg čelika. Snaga motora povećana je na 462 konjske snage, a obrtni moment na 615 Nm (serijski E 500 ima 388 KS i 530 Nm obrtnog momenta). Ubrzanje iz mesta do 100 km/h, kabriolet Brabus realizuje za samo 4,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 300 km/h. Serijski E 500 do "stotke" stiže za 5,3 s, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h.

Brabus za unapređene motore daje standardnu trogodišnju garanciju (ili 100.000 pređenih kilometara). Automagazin.rs