AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Alfa Romeo i Ajntraht Frankfurt: Najbolji dres Bundeslige

Alfa Romeo i Ajntraht Frankfurt: Najbolji dres Bundeslige

Logo brenda Alfa Romeo okruživaće grb sa orlom na novim dresovima fudbalskog kluba Ajntraht Frankfurt u sledećoj fudbalskoj sezoni. Sebastian Jung, igrač Ajntrahta, i Daniel Dejanović iz omladinskog tima igrača ispod 13 godina starosti, su danas po prvi put javno predstavili svoje dresove u centralnom salonu Alfa Romea u Frankfurtu.

Oprema u tradicionaloj crvenoj i crnoj boji tima sa prugama preko grudi i leđa odabrana je od strane jednog broja odabranih navijača Ajntrahta, dok je crno-bela kombinacija odabrana po prvi put kao rezervni komplet. Moto „Bez srca smo samo mašine“ na unutrašnjoj strani dresa predstavlja još jedan znak poštovanja Alfa Romeu. Štaviše, Alfa Romeo automobili će uskoro na sebi nositi grb Ajntrahta. U ovom trenutku se razmatraju različite ideje za obeležavanje ovog poduhvata.

Sa ovim sponzorstvom, Alfa Romeo ponovo potvrđuje posvećenost i pažnju brenda ka različitim sportskim disciplinama, pored auto-trka na svim nivoima – kao što su fudbal i svetski šampionat u motociklizmu. Nije slučajnost da se svi brendovi Fiat Grupacije, radi postizanja uspešnih rezultata, rukovode principima i vrednostima prisutnim u sportu: svakodnevni rad sa rešenošću da se postižu vrhunske performanse i iskažu pojedinačni i timski potencijali. Baš kao i igrači Ajntrahta i mlade nade iz sportskog centra Ridervald, i tim Alfa Romea izlazi svakodnevno na teren i staje pored svojih kupaca.

Pored fudbalskog tima iz Bundeslige, Fiat Grupacija u Nemačkoj (Fiat Group Automobiles Germany AG (FGA)) će u naredne tri godine biti novi glavni spozor mladih timova u mnogim drugim disciplinama u sportskom centru Ajntrahta iz Frankfurta. Ova dva partnera imaju nekoliko zajedničkih stvari: sedište Fiat Grupacije za Nemačku je smešteno između Komercbank Arene, doma fudbalskog kluba Ajntraht Frankfurt, i Ridervalda, gde se nalazi sportski centar Ajntraht Frankfurta.

Još jedna zajednička stvar za Alfa Romeo i nemački fudbalski klub jeste Milano, grad u kojem je osnovan Alfa Romeo, a koji je grad pobratim sa Frankfurtom. I to nije sve. I Alfa Romeo i Ajntraht su poznati po tome što se sa entuzijazmom i odlučnošću hvataju u koštac sa izazovima i slažu se da ne postoje nepremostive prepreke: nemački tim će ovo dokazati u sledećoj sezoni, kako u domaćoj ligi tako i na međunarodnoj sceni, dok će proizvođač automobila to učiniti donošenjem globalnog razvojnog plana, koji će ovaj brend pretvoriti u glavnog igrača na tržištu automobila iz premijum segmenta.

FAS

Toyota je najbolji globalni ekološki brend u 2013. godini

Toyota je najbolji globalni ekološki brend u 2013. godini

Toyota je i ove godine u godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi“,  izdatom od strane agencije „Interbrand“, potvrdila svoj vodeći položaj, treću godinu zaredom. Glavna metodologija prilikom sastavljanja ovog izveštaja je utvrđivanje razlike između kompanijskih ekoloških performansi i stvarnih mera zaštite životne sredine.

Volvo na Nacionalnom danu Švedske

Volvo na Nacionalnom danu Švedske

U neobičnom, prigodno uređenom ambijentu, na platou ispred Muzeja istorije Jugoslavije, 6. juna je obeležen Nacionalni dan Švedske. Među tradicionalnim učesnicima proslave bila je kompanija Volvo d.o.o. - ove godine u ulozi sponzora...

Starovremenska vozila - Veteran Voždovac 2013

Starovremenska vozila - Veteran Voždovac 2013

Po tradiciji, članovi Auto moto kluba „Veteran-Voždovac“ okupili su se sredinom meseca juna na parkingu ispred opštine Voždovac. Auto moto klub „Veteran-Voždovac“ je najstariji klub starovremenskih vozila u bivšoj Jugoslaviji...

Agencija za bezbednost saobraćaja - Demanti

Agencija za bezbednost saobraćaja - Demanti

Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije je u ponedeljak, 17. juna 2013. godine na konferenciji za novinare promovisala televizijski spot koji je snimljen na inicijativu Agencije i u saradnji sa kabinetom predsednika Republike Srbije, Tomislava Nikolića. Ideja za kampanju se javila nakon istraživanja Agencije o upotrebi sigurnosnih pojaseva u Srbiji...

Vežimo pojas - Poštujmo život! (video)

Vežimo pojas - Poštujmo život! (video)

Agencijа zа bezbednost sаobrаćаjа tokom 2012. godine, sprovelа je istrаživаnje o korišćenju sigurnosnih pojаsevа tokom vožnje u Srbiji. Rezultаti istrаživаnjа pokаzuju dа 61% vozаčа motornih vozilа vezuje pojаs, 58% putnikа nа mestu suvozаčа i svegа 3% putnikа nа zаdnjem sedištu...

Opel Karavan u Novom Sadu

Opel Karavan u Novom Sadu

Opel Karavan sastavljen od starovremenskih vozila i nove game, je u subotu 15. juna isperd Opelovog dilerstava – BelCar, posetio Novi Sad uz prisustvo brojnih novinara, prijatelja i partnera Opela...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje