Citroën na Beotruck 2010

VITRO GROUP je kompanija koja je završila 2009 godinu kao najuspešniji uvoznik i distributer vozila iz dostavnog programa u Srbiji. Postignuti rezultat pokušaće da održe i ove godine. CITROEN-ov program dostavnih vozila, brižljivo koncipiran od strane francuskih dizajnera i inžinjera već godinama daje izvanredne rezultate medju korisnicima ovog programa u čitavoj Evropi...

Dostavni program CITROEN vozila podrazumeva spoj spoljne estetike i konfora za vozača i suvozača sa nosivošću i prostranošću za smeštaj tereta. Materijali od kojih je izgadjena unutrašnjost vozila, kao i svi dostupni elementi sigurnosti doprinose opštem utisku koji opredeljuje kupce da CITROEN dostavni program bude i najtraženiji i najprodavaniji. Gama dobro poznatih dostavnih vozila nudi velike mogućnosti za prevoz tereta svima, u zavisnosti od potreba. Od najmanjeg CITROENA C1 ENTERPRISE i njegovih 330 kg nosivosti, do CITROENA JUMPER sa nosivošću od čitavih 1.850 kilograma pružaju neograničene mogućnosti prevoza robe. Ono što bi takodje bitno jeste okretnost i lakoća upravljanja u gradskim uslovima, kao i jednostavnost prilaska pri utovaru i istovaru robe zbog čega su ova vozila toliko i omiljena medju srpskim firmama. Premijera na ovogodišnjem BEO TRUCK-u iz VITRO GROUP je maleni i izuzetno praktičan CITROEN C1 ENTERPRISE. Potražnja velikog broja kupaca uslovila ne nastanak ovog lepog i praktičnog mališana koga pokreće benzinski motor 1.0 i dizel varijanta sa motorom od 1.4. Nosivost kojom raspolaže je 330 kilograma, pri čemu je opremljen zavidnom dodatnom opremom. Naročita pažnja je poklonjena sigurnosti, pa se tako u standardnoj opremi nalaze i ABS, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, CSC kontrola stabilnosti i rasporeda sile kočenja u krivinama i sistem uvlačenja stuba upravljača u slučaju sudara. Ukupan utisak je da će CITROEN C1 ENTERPRISE veoma brzo naći put do kupaca koji imaju potrebu za prenošenjem manje težine i dimenzija. Vitro Group Marketing Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal