Opel CEO, Nick Reilly, dovezao Amperu na ženevski salon

Prvi prototip Opel Ampere uspešan na svojoj debitantskoj vožnji od Rüsselsheim-a do ženevskog salona. Poslednju deonicu puta vozio je CEO Opela Nick Reilly kako bi se Iično uverio u kvalitet i pouzdanost Opelovog električnog vozila sa produženim dometom...
Pre samog početka vožnje, 16 kWh litijum-jonska baterija je napunjena na novoj stanici u Opelovoj centrali. Gherardo Corsini, Direktor za implementaciju električnih vozila, bio je prvi za volanom vozeći isključivo na struju iz baterije automobila. Nakon 60km blizu Heidelberga, generator je počeo da snabdeva Amperin motor strujom kako bi vožnja mogla da traje i nakon pređenih 60km. U Ženevi je Ampera priključena na strujni priključak i napunjena.

“Kako 80 odsto vozača u normalnim svakodnevnim aktivnostima prelazi manje od 60km, može se reći da je uključivanje generatora pre izuzetak nego pravilo prilikom vožnje. Naravno, cilj nam je da Ampera može da pređe i znatno duže relacije bez ikakvih poteškoća.” - izjavio je Nick Reilly nakon što je stigao u Ženevu. “Pozitivni rezultati naše prve vožnje na ovako dugoj relaciji dokazuju da sve teče po planu i da možemo očekivati da proizvodnja krene sledeće godine kako je i planirano. Danas sa ponosom predstavljamo proizvodni prototip naše Ampere.”

Vožnja do Ženeve je bila izuzetno zabavna. Ekstremno tih električni motor snage 111 kW/150 hp postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi i dostiže brzinu od 161 km/h. Vožnju su pratili i Opelovi blogeri koji su izveštavali uživo sa lica mesta (http://opel.posterous.com i http://twitter.com/opelblog)

Opel PR