Vitro Group: Citroën po povoljnim uslovima

Juče je u prostorijama VITRO GROUP, u Radničkoj 22 na Adi, održana konferencija za štampu povodim nove prodajne akcije “BUDI I TI KAO SEBASTIAN LOEB-VOZI C4”. Kako je istakao Direktor marketinga, Vojislav Lekić, od danas VITRO GROUP nudi CITROEN C4 sa impozantnim SX paketom opreme i pouzdanim benzinskim motorom 1.4i za 12.880 evra...
Sledeci novu politiku kompanije u već drugoj prodajnoj akciji ove godine (u prvoj je rasprodat model C3) VITRO GROUP ne izlazi sa cenom za najjeftiniji i “ogoljeni” model, već svojim kupcima nudi prave cene za auto koji se reklamira. Taj potez je naišao na veliko odobravanje od strane kupaca, koji su najzad u situaciji da se zainteresuju i da kupuju vozilo koje nema istaknutu najnižu, već pravu cenu za paket opreme i motor koji se nudi. Takodje, od ovog meseca VITRO GROUP počinje seriju prodajnih akcija Open day. Do kraja godine, tokom poslednjeg vikenda u mesecu VITRO GROUP će otvoriti svoja vrata I onima koji ne mogu da kupe novo vozilo, a žele dobar, malo korišćen I odlično servisiran auto. Tokom Open day vikenda moći će da se nabave test vozila u vlasništvu ove kompanije, prosečne starosti jednu do dve godine u perfektnom stanju.

Koliko je interesovanje potencijalnih kupaca najbolje je potvrdio ispunjen salon tokom februarske akcije, što je samo dalo signal zaposlenima u VITRO GROUP da su usaglasili mogućnosti I želje kupaca sa svojom ponudom. Na predstojećoj izložbi BG car show na Beogradskom sajmu, VITRO GROUP I CITROEN prirediće posetiocima pravu poslasticu premijerno prikazujući NOVI CITROEN C 3, koji u Evropi već beleži odličnu prodaju. Sledeći svoju dugogodišnju viziju CITROEN ponovo pravi korak dalje i predstavlja vozilo koje nikoga ne može ostaviti ravnodušnim, a koje svojom pojavom I karakteristikama, kao i opremom s pravom pretenduje na lidersku poziciju u klasi rekao je Vojislav Lekić i završavajući konferenciju za medije pozvao je sve prisutne na premijerno prikazivanje NOVOG CITROEN-a C 3 prvog dana sajma u 13 časova u hali 1 kako bi mogli da se uvere u istinitost njegovih reči. Vitro Group Marketing