AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Škoda Superb 2,0 TDI 103 kW - Common Rail menja PD

Škoda Superb 2,0 TDI 103 kW - Common Rail menja PD

Škoda Superb, umesto aktuelnog motora 2.0 TDI, sa sistemom ubrizgavanja pumpa-brizgaljka (PD), dobija mederniji Common-Rail (CR). Maksimalna snaga ostala je ista (103 kW), a kombinovana potrošnja goriva smanjena je za 0,5 l/100 km...

Do sada je tehnika Common-Rail u Škodi Superb bila dostupna samo u najsnažnijem turbodizel motorom u ponudi, 2.0 TDI CR (125 kW). Ostatak TDI ponude činili su motori 1.9 TDI (77 kW) i 2.0 TDI PD od 103 kW. Sva tri motora standardno su opremljena filterom štetnih čestica. Od sada će Superb pokretati i 103 kW snažna verzija modernijeg motora, sa sistemom ubrizgavanja Common-Rail. Novi motor razvija maksimalni obrtni moment od 320 Nm, u rasponu obrtaja od 1.750 do 2.500 o/min i maksimalnu snagu od 103 kW, dostupnu pri 4.200 o/min. Motor je opremljen sistemom ubrizgavanja Common-Rail, i ima kompresioni odnos 16,5:1 (motor sa sistemom "pumpa-brizgaljka" imao je kompresioni odnos 18,5:1). Prosečna potrošnja goriva iznosi 5,4 l/100 km, a emisija CO2 smanjena je sa 155 na 143 g/km (zadovoljava ekološku normu Euro 5). U ponudi će, kao i do sada, biti šestostepeni manuelni menjač ili šestostepeni DSG. Novi motor će pokretati model Superb, kao i Superb Combi. Cena će ostati na nivou motorizacije 2.0 TDI PD. Automagazin.rs

123456. . .1623
AMG Experience 2025
Slika nedelje