Goodyear UltraGrip 8 Performance - odličan na bljuzgavici, snegu i ledu

Goodyear UltraGrip 8 PERFORMANCE je pneumatik specijalno razvijen za teške uslove vožnje po snegu. Pneumatik odlikuje tehnologija tri vrste lamela razvijenih sa ciljem da pneumatik bude čvrst, a da istovremeno postiže odlične performanse na snegu...
Gusto raspoređene hibridne lamele obezbeđuju odličnu vodljivost na snegu tokom celog veka trajanja pneumatika, a povećan broj rubova i više zamaknutih blokova u dezenu doprinose boljim opštim performansama pneumatika na snegu. Poboljšanja postignuta na području vodljivosti odražavaju se takođe u rezultatima na nezavisnim testovima jer je vodljivost ovog pneumatika na snegu u proseku za 3% bolja nego kod konkurenata .
Testerasto centralno rebro deluje pri kočenju kao snežni plug i omogućava 6% kraći put zaustavljanja na snegu u odnosu na prosek ostala tri testirana konkurentna pneumatika , a testerasti oblik sa rubovima pod raznim uglovima obezbeđuje bolje prianjanje na snegu. Tokom vožnje široki kanali u ramenom delu efikasno odvode snežnu bljuzgavicu ispod pneumatika. Na mokrom putu dolazi do izražaja usmereni dezen sa hidrodinamičkim kanalima kojima se raspršuje voda, pa se pneumatik efikasno odupire akvaplaningu, a neprekinuto centralno rebro omogućava dobro držanje smera i precizno upravljanje u krivinama na suvoj podlozi.
Goodyear UltraGrip 8 - Prvi usmereni pneumatik sa tehnologijom 3D-BIS po celokupnom dezenu gazećeg sloja - bolje prianjanje i kraći put zaustavljanja
Goodyear s ponosom predstavlja UltraGrip 8 – prvi usmereni pneumatik sa patentiranom tehnologijom Goodyear 3D-BIS (Block Interlocking System – sistem međusobnog preplitanja blokova) po celokupnom dezenu gazećeg sloja koja omogućava da se u gazeći sloj pneumatika ugradi veći broj lamela. Što je više lamela, bolje je prianjanje. Gusto raspoređene lamele omogućavaju dodatno prianjanje na snegu i ledu jer se svojim rubovima bukvalno urezuju u sneg i led i čvrsto se hvataju pošto se otvaraju pre nego što dođu u kontakt sa podlogom.
Da bi vodljivost i kočenje na mokrim i suvim putevima bilo dobro, blokovi moraju biti kruti i čvrsti. Zato su inženjeri razvili lamele sa trodimenzionalnim preplitanjem ("3D Interlocking Effect”).
Unutar svake lamele na zidovima se nalaze piramidalna ispupčenja i udubljenja. Kada blok gazećeg sloja dođe u kontakt sa putem, lamele se zahvaljujući svom specifičnom obliku čvrsto zatvaraju. Ovim se postiže zahtevana čvrstina blokova koja omogućava izvanrednu vodljivost i odaziv pneumatika kako na suvim tako i na mokrim putevima.
Goodyear Dunlop Sava Tires