Najomiljenije boje novih vozila Škoda u 2009. godini

Pri kupovini novog automobila marke Škoda, najomiljenija boja bila je crvena. Boja "Crvena Corrida" osvojila je najveću popularnost ispred "Bež Capuccino", "Srebrne Brilliant" i "Crna Magic" sa perl efektom. Za uspeh boje "Crvena Corrida", najviše su zaslužni vlasnici modela Fabia...
Nihov izbor potvrđuje da su to dinamični i energični ljudi. Crvena boja je stimulišuća, uzbudljiva i privlači pažnju. Ona pojačava ukus, podiže samopouzdanje, ali i obezbeđuje zaštitu od straha i zebnje. Bež tonovi doživljavaju se kao vanvremenski i jednostavni. Dokaz je i interesovanje za "Bež Capuccino" boju, kojoj su prednost dali kupci modela Roomster, Octavia Tour i Yeti. Treća najomiljenija boja pri kupovini novog automobila marke Škoda prošle godine bila je "Srebrna Brilliant". Izbor ove boje bio je tipičan za kupce modela Octavia, a ova boja je pridobila puno vlasnika modela Fabia, Octavia Tour i Roomster. Srebrna boja je boja tehnologije i inovacije. Grupa najpopularnijih boja završava se "Crnom Magic" sa perl efektom. Crna boja simboliše snagu, ističe i eleganciju i neguju klasiku. Zanimljivo je da su ovu boju najviše birali kupci modela Superb. Automagazin.rs