AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Počela proizvodnja novog Ford C-Maxa

Počela proizvodnja novog Ford C-Maxa

Izmenjen prednji deo vozila, ulepšan enterijer, zadnja svetlosna grupa sa LED tehnikom i nove opcije opreme, kao što je panoramski krov, produžiće život ovom uspešnom Fordovom modelu. Proizvodnja novog Ford C-MAX-a, sa novim izgledom prednje maske i elementima "kinetičkog dizajna", započela je u Ford-ovoj fabrici u Sarluju u Nemačkoj...

Počela proizvodnja novog Ford C-Maxa

Roland Henz, gradonačelnik Sarluja i menadžer fabrike izvezli su prvo vozilo sa proizvodne linije. Novi Ford C-MAX će biti izbačen na tržište Evrope u maju mesecu. Očekivani obim proizvodnje u 2007. godini je 129.000 komada. Predsednik Ford-a u Nemačkoj, g-din Bernhard Mattes, je tom prilikom izjavio: "Novi Ford C-MAX sa svojim interesantnim opcijama opreme garantuje pune ruke posla zaposlenima u Ford-u u Sarluju. U razvoj i modernizaciju fabrike za Ford-ov C-MAX uloženo je ukupno 17 miliona EUR". Puni kapacitet Fabrike u Sarluju je 1920 jedinica Ford Focus-a i Ford C-MAX-a u tri smene, danonoćno. Od ukupnog broja proizvedenih vozila 1300 jedinica su modeli Ford Focus sa troje i petoro vrata kao i karavani, a 620 modeli C-MAX. Usled značajnih poboljšanja unutrašnjeg dizajna Ford C-MAX sada dolazi sa panoramskim staklenim krovom i "plavim staklom".

Počela proizvodnja novog Ford C-Maxa

Značajnu podršku sigurnosti pružaju sistemi za asistenciju u vožnji; sistem protiv blokiranja točkova (ABS) sa elektronskom raspodelom sile kočenja (EBD) i asistencijom kod naglih kočenja (EBA), kao i elektronski program stabilnosti automobila (ESP). Osim prednjih i airbag-ova sa strane za vozača i suvozača, Ford-ov "Inteligentni system zaštite" (IPS) takođe uključuje i airbag zavese za prvi i drugi red sedišta, kao i predzatezeče sigurnosnih pojaseva na prednjim sedištima. Pored tri moderna modela na benzinski pogon i tri isto tako moćna i ekonomična Duratorq TDCi turbo-diesel modela performansi raspona od 66 kW (90 KS) do 107 kW (145 KS), Ford-ov C-MAX je takođe dostupan u varijanti namenjenoj boljem očuvanju prirodne sredine – modelu sa prirodnim gasom, 1.8 'Flexifuel', koji koristi bio-etanol (E85). Kao obnovljivi izvor energije dobijen iz biomase, bio-etanol smanjuje emisiju karbon dioksida i do 80%.

Počela proizvodnja novog Ford C-Maxa

Ford-ova fabrika u Sarluju je najveća u regiji sa 6400 zaposlenih i sa još 2000 ljudi koji rade na poslovima snabdevanja u susednom industrijskom parku. Ona je vodeća Ford-ova fabrika za proizvodnju Ford Focusa koji se tu proizvodi još od avgusta 1998. Udeo posebno obučenih radnika u ukupnoj radnoj snazi ide i do 63%.Od ukupnog broja izvezenih Ford Focusa i Ford C-MAX-a, 78% čine modeli iz Saar regije namenjenih kupcima u 68 zemalja sveta, uključujući Angolu, Australiju, Jamajku, Japan, Tahiti, Tajvan i Novi Zeland. Najveća strana tržišta su Velika Britanija, Italija i Francuska. Ford Focus se proizvodi i u fabrikama u Španiji (Valensija) i Rusiji (St. Petersburg) dok se C-MAX radi isključivo u Sarluju. Otkako je ovaj model prvi put sišao sa proizvodne linije, 27.juna 2003. preko 509.000 vozila je napravljeno i prodato. Od početka proizvodnje u Sarluju, 16.januara 1970. proizvedeno je više od 9 miliona vozila. Prvi model bio je Ford Escort, za kojim je usledio Ford Capri, Ford Fiesta i Ford Orion. Rekorder u ovoj seriji je Ford Escort sa preko 6.5 miliona jedinica proizvedenih u Sarluju. Goran Sarić - Automagazin

123456. . .1599
Renault Rafale E-Tech Hybrid Esprit Alpine
Slika nedelje