AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

UNIQA nastavlja sa izuzetnim rezultatima na tržištu Srbije i Evrope

UNIQA nastavlja sa izuzetnim rezultatima na tržištu Srbije i Evrope

Posmatrajući rezultate od početka 2013. godine, UNIQA beleži konstantan rast i nastavlja sa izuzetnim poslovnim rezultatima, u skladu sa dugoročnom strategijom UNIQA 2.0 koja ima za cilj povećanje broja klijenata na 15 miliona do 2020. i povećanje prihoda pre oporezivanja od 400 miliona evra u periodu do 2015. godine.

UNIQA nastavlja sa izuzetnim rezultatima na tržištu Srbije i Evrope

Franz Weiler, predsednik Izvrsnog odbora UNIQA osiguranja u Srbiji


UNIQA grupa nastavlja sa rastom

UNIQA grupa je za prva tri kvartala 2013. godine zabeležila rast premije od 8,2 odsto u odnosu na isti period prethodne godine, što iznosi 4,447 milijarde evra, prvenstveno zahvaljujući snažnom rastu na svim ključnim tržištima. Za prvih devet meseci došlo je i do rasta profita iz redovnih aktivnosti za 74,7 odsto na 266,3 miliona evra. Na globalnom nivou završena je i dokapitalizacija UNIQA osiguravajuće grupacije i plasiranjem 94.752.100 akcija uspešno je ostvaren bruto prihod u iznosu od 757 miliona evra koji će biti upotrebljen za jačanje kapitala UNIQA osiguranja i dalje sprovođenje strateškog programa UNIQA 2.0. Nakon akumulacije kapitala i dokapitalizacije, rejting UNIQA osiguranja je podignut na „A“, a akcijski kapital je porastao na 302.350.000 evra. Osim toga, UNIQA je u ovom periodu potpisala i ugovor o preuzimanju Basler osiguranja u Srbiji i Hrvatskoj, a visina transakcije za obe kompanije iznosi 75 miliona evra. Tom akvizicijom, poboljšana je tržišna pozicija UNIQA osiguranja, posebno u Hrvatskoj.

Rezultati UNIQA Srbija

UNIQA Srbija, tokom istog perioda tekuće godine, ostvarila je ukupan rast premije od 7,41 odsto, čime je povećala tržišno učešće za 0,31 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Rastom iznad prosečnog rasta tržišta osiguranja u prvih devet meseci (2,89 odsto), UNIQA i dalje ostvaruje najveći rast među osiguravajućim kompanijama u Srbiji. Ukupno tržišno učešće UNIQA osiguranja u Srbiji trenutno iznosi 7,33 odsto, čime ova osiguravajuća kuća zauzima petu poziciju u Srbiji. Trenutno UNIQA zauzima četvrtu poziciju na tržištu u oblasti neživotnog osiguranja, sa rastom premije od 4,55 odsto i  rastom tržišnog učešća u odnosu na isti kvartal prethodne godine od 0,21 odsto. U oblasti životnog osiguranja, rast premije iznosi 18,46 odsto, dok rast tržišnog učešća iznosi 0,65 odsto u odnosu na isti period prethodne godine.

Lider u inovacijama

UNIQA Srbija, je svim svojim osiguranicima ponudila jedinstvenu uslugu na tržištu – telefonska prijava šteta i ekspresno rešavanje odštetnih zahteva, a za nekoliko nedelja klijentima će biti dostupna i online prijava šteta, kojom će UNIQA zaokružiti ponudu usluga koje imaju za cilj unapređenje efikasnosti i ubrzanje perioda isplate šteta.  

Procedura je jednostavna - pozivom na broj telefona 011 20 24 100  klijent kontaktira Centar za štete i tokom razgovora sa operaterom, dostavlja informacije u vezi sa datumom i okolnostima nastanka štete i drugim važnim informacijama, relevantnim za registraciju prijavljenog odštetnog zahteva. S druge strane, operater informiše klijenta o dokumentaciji koju je potrebno dostaviti kako bi zahtev bio obrađen.

Nakon registracije zahteva, ukoliko se zadovolje određeni kriterijumi predmet može biti rešen ekspresnim putem, bez dostavljanja celokupne dokumentacije. Osim toga, klijent dobija broj predmeta pod kojim se njegov zahtev vodi i na osnovu kojeg će moći da se informiše o toku predmeta. Prijava štete putem telefona omogućava klijentima da, ne napuštajući udobnost svog doma, izvrše prijavu odštetnog zahteva i dobiju sve potrebne informacije u vezi sa predmetom u svakom trenutku.  Ovom uslugom UNIQA je dodatno potvrdila da je lider na tržištu osiguranja u Srbiji, a da su inovativnost, vrhunski kvalitet u poslovanju, posvećenost servisiranju klijenata i brzina u isplati šteta osnovni postulati kojima se UNIQA vodi u svom poslovanju.

UNIQA nastavlja sa izuzetnim rezultatima na tržištu Srbije i Evrope

Gordana Bukumirić, izvrsni direktor za tehniku osiguranja UNIQA


Novi proizvod životnog osiguranja – UNIQA FOKUS

Nakon uspešnog lansiranja  MedUNIQA dobrovoljnog zdravstenog osiguranja posle samo dve godine od uvođenja, zabeleženi su izuzetni rezultati – do sada se za tu uslugu opredelilo više od 8.000 klijenata, ali i više od 380 ustanova u 54 grada Srbije. MedUNIQA korisnicima omogućava lečenje u najboljim privatnim i državnim zdravstvenim ustanovama, uz maksimalnu efikasnost i komfor, a do sada se u okviru ovog osiguranja rodilo i 15 beba.

Sledeći ovaj uspešan primer, povodom sedmogodišnjice rada, UNIQA je, prva u Srbiji, predstavila novi proizvod životnog osiguranja - FOKUS, u kome je akcenat na zaštiti porodice. UNIQA Fokus paketi su prilagođeni potrebama savremenog čoveka i dostupni su u tri verzije - Kompakt, Optimum i Premium. Posebna pogodnost ovih paketa je što omogućava da uz minimalnu doplatu UNIQA plati premiju umesto klijenata, ako se desi  duže bolovanje, otkaz s posla, smrt člana uže porodice ili rođenje deteta. Fokus paketi su pristupačni svima između 14 i 65 godina, dugoročni - jer se mogu ugovoriti na period od 5 do 30 godina, sveobuhvatni - pored rizika prirodne smrti, pokrivaju  i brojne  posledice nezgode, kao i  boravak u bolnici  usled nezgode, bolesti ili porođaja, dostupni - minimalna  mesečna premija  je 25, a minimalna godišnja 200 evra, humani jer postoji mogućnost oslobađanja od plaćanja premije u posebnim životnim situacijama i predstavljaju partnerstvo sa klijentima jer se premija ulaže u sigurne investicije, a ostvarena dobit se pripisuje osiguranoj sumi.

UNIQA osiguranje

Novi BMW X5 premijerno predstavljen u Beogradu - The boss is back!

Novi BMW X5 premijerno predstavljen u Beogradu - The boss is back!

U prodajnom salonu Delta Motors-a, u Radničkoj 8 u Beogradu, održana je svečana premijera novog modela BMW X5. Veliki broj zvanica i predstavnika medija bio je u prilici da se upozna sa  svetskim automobilskim liderom u svojoj klasi, koji postavlja standarde u svim segmentima automobilskih performansi.

GAC WitStar: Za ljubitelje akvaristike

GAC WitStar: Za ljubitelje akvaristike

U kineskom Guangzhou, domaća automobilska kompanija GAC (Guangzhou Automobile Group) predstavila je koncept elektromobila sa produženom autonomijom, pod imenom WitStar. Proizvođač tvrdi, da je studija opremljena karbonskim točkovima i autopilotom, koji radi pomoću sistema kamera u krovu i branicima...

Kia te vodi u Australiju

Kia te vodi u Australiju

KIA Motors Corporation će po u januaru sledeće godine po 13-ti put biti generalni sponzor prvog Grand Slam turnira u sezoni – Australian Open. Korporacija KIA Motors svake godine obezbedi po 100 novih KIA vozila koje stavlja na raspolaganje organizatoru i učesnicima turnira, medijima i VIP gostima.

Zbogom Lamborghini Gallardo!

Zbogom Lamborghini Gallardo!

Posle deset godina, završena je proizvodnja jednog od najlepših italijanskih automobila poslednjih nekoliko decenija. Šta mislite, koliko primeraka ovog atraktivnog automobila je proizvedeno do danas?

Mazda na 43. Tokyo Motor Showu - Održivi Zoom-Zoom ide dalje

Mazda na 43. Tokyo Motor Showu - Održivi Zoom-Zoom ide dalje

Energetska raznolikost i sigurnost glavne su teme Mazdinog izlaganja na Tokyo Motor Showu 2013. Glavne novosti uključuju i svetsku premijeru Mazde3 SKYACTIV-Hybrid. Mazdin potpuno novi kompaktni automobil tako je postao prvi model na japanskom tržištu koji je dostupan s benzinskom, dizelskom i hibridnom opcijom pogona.

Grand Motors: Ponuda na lizing uz fiksnu kamatu od samo 3,99 odsto

Grand Motors: Ponuda na lizing uz fiksnu kamatu od samo 3,99 odsto

U saradnji sa S-Leasingom, Grand Motors u mreži svojih prodajno-servisnih centara u Beogradu, Novom Sadu, Subotici i Nišu, do kraja godine nudi mogućnost kupovine vozila brendova Volvo, Land Rover, Jaguar, Mazda i Infiniti uz vrlo povoljnu fiksnu (subvencionisanu) kamatu – od 3,99 odsto...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje