BMW zabeležio pad prodaje od 10,4 %, prognoze optimistične

Nemački proizvođač luksuznih automobila, BMW, objavio je da je prošle godine prodao na globalnom tržištu 1,29 miliona vozila, što je rezultat koji je za 10,4 % manji nego u 2008. godini. I pored pada prodaje, minhenski proizvođač je zabeležio rast tržišnog udela u sedmentu luksuznih automobila...
Na nemačkom tržištu, BMW je prošle godine zabeležio pad prodaje od 9,4 %, na 258.012 vozila. BMW je bolje išlo na tržištima u razvoju. U Brazilu je prodaja porasla uza 118 %, u Kini za 37,5 %, a u Indiji za 24,4 %. Vozila marke BMW prošle godine zabeležila su pad prodaje od 11,1 % (1,07 miliona), a prodaja vozila marke MINI opala je za 6,8 %, na 216.538 primeraka. Predviđanja za 2010. godinu su malo "veselija". Šef marketinga u BMW-u, Ian Robertson, istakao je da BMW očekuje rast prodaje u 2010. godini od 10 %. Ovo predviđanje zasnovano je na činjenici da će uskoro na tržište biti plasirana nova generacija BMW-a serije 5 (F10), kao i novi kompaktni MINI SUV. Automagazin.rs