AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Zašto Chevrolet odlazi iz Evrope?

Zašto Chevrolet odlazi iz Evrope?

Alan Batey, zadužen za globalne aktivnosti Chevroleta, objasnio je razloge koji su uticali na odluku da se ovaj brend povuče sa tržišta u Evropi. Nije u pitanju samo ekonomska kriza na Starom kontinentu, već i težnja da se "odži iznad vode" marka Opel...

Glavni razlog za odluku o povlačenju sa evropskog kontinenta, i pored uspešne transformacije od Daewoa do Chevroleta, jeste činjenica da Chevrolet godišnje u Evropi proda oko 200 hiljada automobila, što nije ni jedan procenat tržišnog udela. Na drugoj strani, Opel ima 6-procentni tržišni udeo u Evropi. Pozicija Chevroleta je ovde, sa stanovišta brenda zanemarljiva, a na takvu poziciju ova kompanija nije navikla.

Na drugoj strani, GM vidi veliki potencijal Chevroleta u Aziji, uključujući i Rusiju, gde je ova marka veoma uspešna i brzo raste. Zato će GM na tamošnjim tržištima ulagati u razvoj, a u nezanimljivoj Evropi će štedeti.

Jedan od razloga za povlačenje, jeste činjenica da GM nije uspeo jasno da diferencira marke Chevrolet i Opel. Obe marke spadaju u takozvanu mainstream kategoriju, koriste istu tehniku i njihova proizvodnja slično košta. Nijedan Chevrolet ne možemo označiti kao "niskobudžetni", a u isto vreme nijedan Opel ne možemo označiti kao konkurenta za premium segment. Opel će odlaskom Chevroleta iz Evrope dobiti veći manevarski prostor, a jednoprocentni udeo Chevroleta mogao bi biti upravo povećanje tržišnog udela Opela.

Pored Opela, u Evropi će se prodavati modeli Chevrolet Camaro i Corvette, koji će obogatiti prodajne salone marke Cadillac.

Automagazin.rs

Nova Kia Cadenza je Međunarodni auto godine

Nova Kia Cadenza je Međunarodni auto godine

Američki Road & Travel Magazine (RTM) je na salonu automobila u Detroitu Kijinu limuzinu Cadenza proglasio za Međunarodni auto godine (International Car of the Year - ICOTY). Potpuno nova Cadenza može se pohvaliti izvanrednim dizajnom u kombinaciji sa premium komforom i Kijinom impresivnom vrednošću u klasi vrhunskih limuzina.

Toyota je do sada prodala 6 miliona hibrida širom sveta

Toyota je do sada prodala 6 miliona hibrida širom sveta

Kompanija Toyota Motor Corporation je danas objavila da je kumulativna globalna prodaja njenih hibridnih vozila dosegla 6 miliona primeraka i zaključno sa 31. decembrom 2013. iznosi 6.087 miliona vozila¹. Ovo povećanje od milion vozila je postignuto u najkraćem roku do sada, za samo devet meseci...

Ford Fiesta najprodavaniji automobil u svom segmentu u Evropi

Ford Fiesta najprodavaniji automobil u svom segmentu u Evropi

Po zvaničnoj statistici o prodaji novih automobila u Evropi u 2013. godini, koju je 20. januara objavio JATO Dynamics, vodeći svetski provajder u prikupljanju i analizi podataka sa automobilskih tržišta, Ford Fiesta je prošle godine, sa 293.663 isporučenih vozila, vodeći model u svom (B) segmentu u Evropi...

Hyundai doprinosi evropskoj ekonomiji

Hyundai doprinosi evropskoj ekonomiji

Ažuriran nezavisni izveštaj objavljen od strane vodeće evropske ekonomske konsultantske kuće “London Economics” potvrđuje veliki doprinos kompanije Hyundai Motor evropskoj ekonomiji. Fabrika Hyundai Motor kompanije koja se nalazi u gradu Nošovice u Češkoj...

Opel Meriva: Veliko unapređenje šampiona fleksibilnosti

Opel Meriva: Veliko unapređenje šampiona fleksibilnosti

Nova Meriva – unapređena, efikasnija, atraktivnija i funkcionalnija nego ikad pre – doživela je svetsku premijeru na Sajmu automobila u Briselu. Pored jedinstvene fleksibilnosti, Opelov mali monokeb se sada izdvaja obnovljenim, jednostavnijim dizajnom sa nizom najnovijih tehnologija koje dodatno unapređuju njegovu udobnost i efikasnost...

AMG Experience 2025
Slika nedelje