AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota je do sada prodala 6 miliona hibrida širom sveta

Toyota je do sada prodala 6 miliona hibrida širom sveta

Kompanija Toyota Motor Corporation je danas objavila da je kumulativna globalna prodaja njenih hibridnih vozila dosegla 6 miliona primeraka i zaključno sa 31. decembrom 2013. iznosi 6.087 miliona vozila¹. Ovo povećanje od milion vozila je postignuto u najkraćem roku do sada, za samo devet meseci...

Ublažavanje uticaja vozila na životnu sredinu je prioritet za Toyotu. Na osnovu svog ubeđenja da ekološka vozila mogu da imaju zaista pozitivan uticaj samo ako se široko koriste, Toyota je učinila veliki napor da masovno tržište prihvati hibridna vozila.

 

Pogledajte test: Toyota Yaris Hybrid.

Zaključno sa ovim mesecom, Toyota nudi 24 hibridna modela putničkih automobila i jedan 'plug-in' hibridni model u približno 80 zemalja i regiona širom sveta. Štaviše, u sledeće dve godine, Toyota će predstaviti ukupno 15 novih hibridnih vozila, uključujući novi „Harrier Hybrid“ u Japanu u januaru i novi „Highlander Hybrid“ u Sjedinjenim Državama u bliskoj budućnosti. Toyota će nastaviti da proširuje asortiman svojih proizvoda i povećava broj zemalja i regiona u kojima prodaje hibridna vozila.

Toyota je izračunala da su, zaključno sa 31. decembrom 2013, Toyotina hibridna vozila² emitovala 41 miliona tona³ manje CO2 - gasa za koji se veruje da je uzrok globalnog zagrevanja i koji bi inače emitovala benzinska vozila slične veličine i voznih performansi. Toyota je takođe procenila da su njena hibridna vozila uštedela približno 15 miliona kilolitara benzina, u poređenju sa benzinskim vozilima slične veličine.

 

Pogledajte test: Toyota Prius+.

 

²Isključujuči Coaster Hybrid EV i Quick Delivery 200.

³Broj registrovanih vozila × pređena udaljenost × potrošnja goriva (stvarna potrošnja goriva u svakoj zemlji) × faktor konverzije CO2.

Toyota Srbija

Zašto Chevrolet odlazi iz Evrope?

Zašto Chevrolet odlazi iz Evrope?

Alan Batey, zadužen za globalne aktivnosti Chevroleta, objasnio je razloge koji su uticali na odluku da se ovaj brend povuče sa tržišta u Evropi. Nije u pitanju samo ekonomska kriza na Starom kontinentu, već i težnja da se "odži iznad vode" marka Opel...

Ford Fiesta najprodavaniji automobil u svom segmentu u Evropi

Ford Fiesta najprodavaniji automobil u svom segmentu u Evropi

Po zvaničnoj statistici o prodaji novih automobila u Evropi u 2013. godini, koju je 20. januara objavio JATO Dynamics, vodeći svetski provajder u prikupljanju i analizi podataka sa automobilskih tržišta, Ford Fiesta je prošle godine, sa 293.663 isporučenih vozila, vodeći model u svom (B) segmentu u Evropi...

Hyundai doprinosi evropskoj ekonomiji

Hyundai doprinosi evropskoj ekonomiji

Ažuriran nezavisni izveštaj objavljen od strane vodeće evropske ekonomske konsultantske kuće “London Economics” potvrđuje veliki doprinos kompanije Hyundai Motor evropskoj ekonomiji. Fabrika Hyundai Motor kompanije koja se nalazi u gradu Nošovice u Češkoj...

Opel Meriva: Veliko unapređenje šampiona fleksibilnosti

Opel Meriva: Veliko unapređenje šampiona fleksibilnosti

Nova Meriva – unapređena, efikasnija, atraktivnija i funkcionalnija nego ikad pre – doživela je svetsku premijeru na Sajmu automobila u Briselu. Pored jedinstvene fleksibilnosti, Opelov mali monokeb se sada izdvaja obnovljenim, jednostavnijim dizajnom sa nizom najnovijih tehnologija koje dodatno unapređuju njegovu udobnost i efikasnost...

Volvo Concept XC Coupe nagrađen kao najbolji konceptni automobil

Volvo Concept XC Coupe nagrađen kao najbolji konceptni automobil

Volvo Concept XC Coupé ove nedelje je osvojio dve prestižne dizajnerske nagrade pojačavajući time iščekivanja od novog dizajnerskog jezika Volvoa. Concept XC Coupé nagrađen je titulom najboljeg konceptnog automobila na 2014 EyesON Design Awards u izboru organizovanom na ovogodišnjem Sajmu automobila u Detroitu...

AMG Experience 2025
Slika nedelje