Grand Motors - Do servisa preko Interneta

U želji da vlasnicima vozila sva tri brenda koje prodaje, održava i popravlja maksimalno olakša zakazivanje servisnih usluga, Grand Motors od nedavno nudi mogućnost da se termin za dolazak u servisnu radionicu dogovori putem Interneta...
Tu povoljnost će moći da koriste vlasnici vozila Ford (Intrenet „adresa“: www.ford.rs), Volvo (www.volvocars.rs) i Land Rover (www.landroversrbija.rs). Za sada će preko Interneta termin moći da se ugovori samo za servisnu radionicu koja posluje u sastavu Grand Motorsovog poslovnog centra na Novom Beogradu, Bulevar Milutina Milankovića 21. U planu je da se ista mogućnost ponudi i vlasnicima Fordovih vozila koja gravitiraju prodajno-servisnim centrima u drugim gradovima Srbije, pre svih u Novom Sadu, Subotici i Nišu. Postupak zakazivanja je veoma jednostavan i brz: nakon popunjavanja traženih podataka o vozilu i vlasniku, njegovim željama i zahetvima (datum, vreme, vrsta usluge), nadležna osoba iz Grand Motorsa u kratkom roku telefonom poziva vlasnika i dogovara sve detalje. Vlasnicima vozila sva tri brenda i dalje je na raspolaganju mogućnost da servisnu uslugu zakažu na takođe komforan, brz i jednostavan način – telefonom. Za vozila Volvo i Land Rover takva mogućnost se nudi samo za servisne usluge u objektu na Novom Beogradu, a za Ford i u prodajno-servisnim centrima u Subotici, Novom Sadu, Nišu, Čačku i Jagodini. Grand Motors PR