Citroën zauzima položaj u Ukrajini

Ubeđen u rast potencijala ukrajinskog tržišta, Citroën je odlučio da pojača svoje komercijalno prisustvo u ovoj zemlji. Stvaranje, sa Peugeot brendom, Peugeot Citroën ukrajinske produžnice, koja je zadužena za uvoz vozila i rezervnih delova za obe marke, će produžiti obe prodajne mreže i omogućiti Citroën-u da iskoristi ohrabrujuće perspektive na ovom tržištu.
Uprkos nedavnom padu na tržištu, koje je palo na 170.000 jedinica u 2009. godini u poređenju sa 650.000 u 2008. godini, PSA očekuje blagi rast u 2010. godini na dalje. Na svakih 1.000 stanovnika, postoje 140 vlasnika vozila (u poređenju sa 510 u Zapadnoj Evropi), što ukazuje na pravu mogućnost za rast, čak i u periodu ekonomske krize. Od prvog semestra 2010. godine nadalje, Citroën Ukrajina će razviti sopstvenu komercijalu i marketing strategiju i prodajnu aktivnost. Finansijsko odeljenje i odeljenje za delove i servis će biti zajedničko za obe marke. Sadašnji uvoznik, koji je doprineo pojavljivanju ove marke na tržištu, će nastaviti svoj posao do početka rada produžnice u aprilu 2010. On će nastaviti da radi kao distributer. Kvalitet i pokrivenost njegove mreže su pravi oslonac, koji će omogućiti da se nova struktura dobro razvija. Nove kancelarije su već izabrane u poslovnom centru u oblasti Moskovski Prospekt, i trebalo bi da budu u funkciji do januara 2010. godine. Vitro Group PR