AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Renault predstavio Megane RS 275 Trophy

Renault predstavio Megane RS 275 Trophy

Limitirana edicija modela Renault Megane, koja ima za cilj da povrati titulu najbržeg automobila sa pogonom na prednje točkove na stazi Nürburgring Nordschleife, zvanično je predstavljena. Ima deset konjskih snaga više od standardnog modela i seriju tehničkih promena...

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia Motors America (KMA), koja ove godine slavi 20. godišnjicu poslovanja u SAD, i u aprilu je nastavila odlično prodavši 53.676 vozila, što je povećanje od 13 odsto u odnosu na april 2013, a u prvom ovogodišnjem kvartalu su prodali 7% više nego u istom razdoblju prošle godine (I-IV 2014.: 186.682 vozila, I-IV 2013.: 174.488 vozila).

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta je u prvom kvartalu 2014. bila najprodavaniji mali automobil u Evropi, sa 85.639 prodatih vozila. Ford Fiesta postaje sve jača: posle dve uzastopne godine kao najprodavaniji evropski mali automobil, prodaja ovog modela u prva tri meseca 2014...

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Kompanija Opel predstavila je novog ambasadora svog brenda za 2014. i 2015. godinu, Vlatka Stefanovskog, koji je jedan od najpopularnijih i najvoljenijih muzičara naših prostora.  Vlatko Stefanovski će biti zaštitno lice Opelovih kampanja u Srbiji i Makedonij i zaštitni glas Opelovih kampanja u rodnoj Makedoniji.

Noćni  vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Noćni vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Protekli vikend u Beogradu je bio u stilu Lancia Ypsilon Elefantino. Boja noći nikada nije bila samo pitanje estetike za Ypsilon. Inače boja je ključni deo filozofije proizvoda zasnovane na eleganciji, glamuru, ličnosti, igri, kreativnosti, stilu i širokom spektru mogućnosti za prilagođavanje...

AMG Experience 2025
Slika nedelje