AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovog vrhunskog pogona

Nova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovog vrhunskog pogona

Sa 239 kW/325 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 435 Nm, Insignia OPC predstavlja apsolutno najjači model u liniji Opelovih vozila. Model sa pogonom na sve točkove debitovaće sa novim, obnovljenim izgledom i izmenjenom šasijom na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu (od 12. do 22. septembra).

Nova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovog vrhunskog pogona

“Insignia OPC zaslepljuje novim sjajem”, tvrdi Michael Ableson, Podpredsednik GME inženjerskog odeljenja. “Obraćajući veliku pažnju na detalje, naši inženjeri su izvršili bitna fina podešavanja na ovom modelu. Ovo je očigledno kada je u pitanju njegov dizajn i čak još bolje vozne performanse. Ovim se OPC plasira direktno u prvu ligu sportskih automobila srednje veličine u serijskoj proizvodnji.”

Pažnje za detalje u spoljašnjosti i unutrašnjosti

Nova Insignia OPC impresionira na prvi pogled. Restilizovan prednji i zadnji deo, sa prepoznatljivim elementima OPC dizajna, kakvi su upadljivi detalji na prednjem delu i izduvna cev integrisana u zadnjem delu, naglašavaju njegovu snagu i prizivaju slike vožnje velikom brzinom na krugovima Nirnburgringa.

Upečatljiva karoserija sadrži vrhunsku tehnologiju. OPC šasija je ojačana, uz poseban fokus na prepravljenu zadnju osovinu – kao i kod drugih članova nove linije modela Insignia – gde su inženjeri modifikovali oko 60 odsto komponenti. Pored toga, znatno su smanjeni buka i vibracije zahvaljujući brojnim finim podešavanjima. Novi ESP softver omogućava još preciznije podešavanje dinamike, posebno kada su u pitanju tendencije podupravljanja. Modifikovan softver za podešivače za FlexRide šasiju sa podesivim amortizerima obezbeđuje optimalnu stabilnost na drumu. Ovo programiranje posebno namenjeno za model OPC model poboljšava voznu dinamiku, omogućavajući bržu i precizniju reakcijuna različite manevre i uslove na putu.

Nova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovog vrhunskog pogona

Sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na sve točkove, Insignia OPC ubrzava od 0 do 100 km/h za 6 sekundi (Sports Tourer: 6,3 sekunde) i postiže maksimalnu brzinu 250 km/h (elektronski ograničeno). U varijanti bez ograničenja, OPC sa ručnim menjačem postiže maksimalnu brzinu od 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Visoko-performantne, Brembo kočnice osiguravaju brzo usporavanje uz maksimalnu stabilnost, čak i tokom intenzivne upotrebe.

Pored toga, Insignia OPC koristi i  prednosti svog elektronski upravljanog sistema 4x4. Sistem pogona na sve točkove uključuje visoko-kvalitetno kvačilo, koje radi na Haldex principima, i elektronski diferencijal za ograničeno proklizavanje, kako bi omogućio vrhunsku vuču. Konstantno se prilagođava uslovima koji vladaju na putu, i neosetno menja raspodelu obrtnog momenta od 0 do 100 odsto između prednje i zadnje osovine, kao i između zadnjih točkova. U kombinaciji se elektronski upravljanom FlexRide premium šasijom, sistem pogona na sve točkove postavlja standarde kada su u pitanju vreme reakcije i upravljanje vozilom.

Nova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovog vrhunskog pogona

Ambijent auto-sporta u enterijeru

Kabina dočekuje vozače modela OPC u klasičnom ambijentu auto-sporta. Recaro performantna sedišta, koja su takođe opciono na raspolaganju u izvedbi od kože sa memorijskom funkcijom, OPC ručica menjača i potpuno nova glavna instrument tabla i središnja konzola odišu vrhunskim kvalitetom. Osim osnovnih informacija, vozači mogu da vide posebne detalje, poput onih o pritisku i temperaturi ulja, naponu akumulatora, položaju ventila za dovod goriva i gravitacionoj sili koja se javlja usled bočnog ubrzanja, na opcionom 8-inčnom displeju za očitavanje mernih vrednosti.  

Novi performantni upravljač (opciono sa zagrevanjem) uključuje poluge za menjanje brzina, kada je u kombinaciji sa automatskim prenosom. Zahvaljujući tome vozač modela OPC može ekstremno brzo da vrši ručno menjanje brzina, čak i kad je uključen automoatski režim. Ako su poluge za menjanje brzina neaktivne najmanje 12 sekundi, vozilo nastavlja da vozi normalno u automatskom režimu. Na taj način nova Insignia OPC udobno kombinuje prednosti manuelnog i automatskog rada.

Opel

Google auto nema ni volan ni pedale

Google auto nema ni volan ni pedale

Google je predstavio prototip svog prvog automobila. To je potpuno automatizovan automobil, u kojem se posada samo vozi. Da li je pred nama noćna mora svih istinskih ljubitelja automobila ili svetla budućnost automobilske industrije?

Euro Sumar: Suzuki Swift samo za najbrže za 9.990 evra

Euro Sumar: Suzuki Swift samo za najbrže za 9.990 evra

Samo najbrži kupci imaju privilegiju da jedan od najpopularnijih modela Suzukija u Srbiji – Swift, nabave po izuzetno povoljnoj ceni – od 9.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti sa svim dažbinama), koliko treba platiti za verziju 1.2 GLX AC...

Toyota i dalje najvrednija automobilska marka na svetu

Toyota i dalje najvrednija automobilska marka na svetu

Japanski proizvođač zadržao je prvo mesto na listi najvrednijih automobilskih brendova drugu godinu zaredom, ispred BMW-a i Mercedesa, pokazuje studija koju je objavila kompanija Millward Brown. Toyota, koja je 2013. godinu završila kao najveći proizvođač i prodavac automobila na svetu...

Nova Mercedes-Benz C-Klasa - Trening vožnja u Srbiji + FOTO

Nova Mercedes-Benz C-Klasa - Trening vožnja u Srbiji + FOTO

U Mercedes-Benz trening centru u Krnješevcima, održana je obuka za novu C-Klasu i potpuno novi model GLA. Nove modele su predstavili iskusni treneri, koju su predstavnike medija upoznali sa naprednim tehnologijama koje se primenjuju na ovim modelima. Nova generacija modela Mercedes-Benz C-Klasa (W205) preuzela je dizajnerski koncept veće S-Klase, i zato ga s pravom nazivamo baby S-Klasa...

Toyota GT86 ima 100.000 vlasnika

Toyota GT86 ima 100.000 vlasnika

Sportski automobil Toyota GT86 (na nekim tržištima samo 86) već ima 100.000 vlasnika. Ovaj broj prodatih primeraka, fantastični GT86 je postigao za samo dve godine, a kao što smo mogli očekivati, najveće interesovanje je vladalo na domaćem tržištu...

Jaguar predstavio bicikl - Dogma F8

Jaguar predstavio bicikl - Dogma F8

Bicikle u svojoj ponudi ima sve veći broj automobilskih kompanija, a ovaj trend nisu ignorisali ni Mercedes-Benz, Audi ili BMW. Sada im se pridružuje Jaguar, ali na pomalo neočekivan način - razvio je sofisticiran bicikl, namenjen za vrhunska takmičenja formata Tour de France...

Video: Ken Block u reklami za Castrol

Video: Ken Block u reklami za Castrol

Kompanija Castrol izabrala je neobičan način za promociju svog proizvoda. Iz dosadašnjeg iskustva znamo, da tamo gde se pojavi Ken Block, mora biti dobar show. Tako je i sada, ali Ken Block ima i ekipu: Adrian Zaugg u Lamborghini Aventadoru, Augusto Farfus u BMW-u M4, dok je Mike Rockenfeller u Audiju R8 V10...

Pogledajte u čemu su Stallone, Schwarzenegger i Gibson stigli u Kan

Pogledajte u čemu su Stallone, Schwarzenegger i Gibson stigli u Kan

Ovoga puta, naša tema su glavni protagonisti filma Expendables 3, koji će se u bioskopima pojaviti sredinom avgusta ove godine, najpre u Sjedinjenim Američkim Državama. Šta mislite, u čemu su Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren, Jason Statham, Wesley Snipes, Mel Gibson i Harrison Ford stigli na festival u Kan?

Sebastien Ogier - Rally Sardinia 2025
Slika nedelje