AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia u aprilu u Evropi s tržišnim udelom od 5,7 procenata

Kia u aprilu u Evropi s tržišnim udelom od 5,7 procenata

Podaci evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) razotkrivaju da je Kia u Evropi (ovde spadaju zemlje članice EU, EFTA i Velika Britanija) u aprilu dostigla tržišni udeo od  5,7 posto...

U aprilu izjednačen januarski rekordni 5,7-postotni tržišni udeo


Tim rezultatom Kia se izjednačila sa svojim rekordnim rezultatom iz januara ove godine i plasirala se među pet najprodavanijih proizvođača u prošlom mesecu.


Kia u aprilu u Evropi prodala 47.725 vozila što je 12,5% bolje nego prošle godine
U zemljama EU, EFTA i Velikoj Britaniji u aprilu su prvi put registrovali 47.725 Kia vozila što je 12,5% više nego u aprilu prošle godine.


Uspeh Kije uprkos negativnom trendu na tržištu koje se u aprilu smanjilo za 20%
Ukupno se tržište putničkih vozila prošli mesec smanjilo za 20,2%. Sa izuzetkom pandemijske 2020. godine je to prodajno najlošiji april na evropskom tržištu otkad prikupljaju podatke.


Predsednik Kia Europe Jason Jeong rekao je: "Prošli mesec je evropsko automobilsko tržište doživelo pad prodaje, dok je Kia prodajno rasla kako količinski tako i po tržišnom udelu. Poslednji podaci govore kako je Kia ove godine najbrže rastuća marka u EU."


»Današnjim klijentima na raspolaganju je zaista širok izbor, ali vlasnici vozila Kia prepoznaju ulogu naše izuzetne ponude u omogućavanju održivije budućnosti. U aprilu su više od trećine naše ukupne prodaje predstavljali elektrifikovani modeli. Kako se naša elektrifikovana ponuda širi, a mi i dalje širimo svoju ponudu na području sharing mobilnosti Kia će zaista kreirati 'pokret koji inspiriše'."


U aprilu su bili najprodavaniji Kijini modeli, Sportage (8.368 prodatih vozila), Ceed (7.995 vozila – uključuje Ceed, XCeed, Ceed Sportswagon i ProCeed) i elektrifikovani Niro (6.735 vozila). Pošto Kia i dalje ostvaruje svoju strategiju Plan S zacrtala je ciljeve za potpuno elektrifikovanu liniju do 2035. godine, pri čemu će se ponudi do 2027. godine pridružiti 14 električnih modela. Nedavno je Kia razotkrila planove za izgradnju svoje prve fabrike namenjene proizvodnji Kijinog prvog namenskog vozila (PBV) što će biti početak implementacije ambicija kompanije da postane globalno vodeći brend na tržištu ovakvog tipa vozila.


Kia Connect


Elektrifikacija pored povezivosti ostaje središnji stub Kijine strategije Plan S. Od 2019. godine kada je pokrenut sistem povezivosti Kia Connect prodor Kije i s tim povezan broj korisničkih računa neprestano se povećava zbog privlačne ponude usluga povezivosti. Pored izuzetnih aprilskih prodajnih rezultata i rekordnog tržišnog udela Kia je na svom evropskom putu povezivosti premašila granicu 500.000 aktivnih povezanih vozila.


Ovi rezultati, koji su deo temeljnih strateških stubova elektrifikacije i povezivosti, podržavaju Kijinu transformaciju u održivog i inovativnog igrača mobilnosti.


PR

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Euro Sumar - Skuteri Sym Jet 14 i Jet X po starim cenama

Ograničena količina, trenutno dostupna na lageru, uz mesečnu ratu od samo 49, odnosno 40 evra. Uprkos činjenici da je u novije vreme ekologija prva tema u svim razgovorima o vozilima i saobraćaju, pri odluci o kupovini i dalje najviše uticaja imaju efikasnost i ekonomičnost prevoznog sredstva...

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Skrivena blaga: tajne Renaultovih gluvih komora

Renault Grupa raspolaže brojnim testnim i inženjerskim centrima u Francuskoj i svetu. Jedan takav centar, smešten u Aubevoyeu, je dom skrivenom blagu: gluvim komorama. U tim tajanstvenim komorama, izolovanim od zvučnih i elektromagnetnih talasa, opsežno se testiraju prototipi novih vozila...

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

Sajam automobila u Beogradu - za četiri dana 66.416 posetilaca

DDOR BG CAR SHOW 07 i 14. MOTOPASSION su tokom četiri dana, koliko su trajali (uz novinarski dan, koji je manifestaciji prethodio) bili najveći auto-moto događaj te vrste u svetu i prva manifestacija te vrste u Evropi koja je održana nakon dvogodišnje pauze u organizaciji sajmova...

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Renault predstavlja Scenic Vision - menja pojam automobila

Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama zamenile ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050...

Renault Symbioz
Slika nedelje