AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo promoviše i švedska superzvezda Robyn

Volvo promoviše i švedska superzvezda Robyn

Nakon uspešne saradnje sa švedskom fudbalskom zvezdom Zlatanom Ibrahimovićem, Volvo s ponosom najavljuje novu saradnju i to sa švedskom superzvezdom Robyn. Poznata pevačica biće zvezda drugog dela „Made by Sweden“ marketinške kampanje Volvoa, u kojoj ova pevačica vozi Volvo V60 pokretan novom generacijom Drive-E motora...

Nova kampanja otkriva Švedsku iz perspektive pevačice Robyn koja se nalazi u Los Angelesu. Kampanja se temelji na posvećenosti Volvoa zaštiti životne okoline, što Volvo demonstrira preko nove familije Drive-E motora. Kampanja komunicira jaku poruku samog brenda koji gotovo polovinu svojih vozila, izvan flotnih isporuka, prodaje ženama.

Robyn je nesumnjivo najuspešniji savremeni švedski pop izvođač, s milion prodatih nosača zvuka od njenog globalnog debija 1995. godine. Poput Volvoa, koji je nakon desetleća pod vlasništvom Forda, na putu prema tehnološkoj nezavisnosti, Robyn je primer ikone i nezavisnog švedskog duha. Godine 2004. Robyn je osnovala sopstvenu muzičku kompaniju Konichiwa Records. Sve posle toga je istorija, a Robyn je danas uspešnija nego ikada pre.

S novim Drive-E motorima Volvo je stvorio porodicu malih, inteligentnih benzinaca i dizelaša, s isporukom snage koja daje uzbudljive vozne mogućnosti uz naglašenu štedljivost. Dodatkom elektrifikovanih opcija, to jest plug-in hibridne tehnologije, Volvo je u mogućnosti da ponudi naglašeno efikasne, ali i maksimalno sposobne automobile.

„Volim Volvo i ono što taj brend predstavlja. Volvo je švedska kompanija koja je izmislila sigurnosni pojas, ali ga nije patentirala, kako bi ga učinila dostupnim širem krugu kupaca. Volim takvu velikodušnost. Ova kampanja promoviše mnogo kompleksniji ekološki projekt, a nakon mnogo istraživanja, shvatila sam da sa svojim angažmanom zaista mogu promeniti neke stvari“, ističe Robyn.

„Saradnja s Robyn sjajno je novo iskustvo. Ono što me je impresioniralo je njena posvećenost našoj kampanji. Satima smo razgovarali o ekološkoj svesti kompanije, a ona je samostalno razgovarala i s nekoliko ekoloških eksperata. Zaista je celu priču shvatila maksimalno ozbiljno“, napominje Per Carleö, menadžer marketinških komunikacija pri Volvo Cars Sweden, zadužen za koordinaciju “Made by Sweden” kampanje.

Volvo promoviše i švedska superzvezda Robyn

Kampanja je u Švedskoj službeno počela pre dve sedmice s televizijskom reklamom koja je emitovana u udarnom terminu, a sada će biti prikazana i na televizijama širom sveta. U nadolazećim sedmicama, kampanja će biti proširena print, digitalnim i outdoor reklamama.

„Izuzetno sam uzbuđen što je Volvo uspešno udružio snage s još jednom švedskom zvezdom. Robyn savršeno pristaje uz Volvo brend i ono što on predstavlja. Videli smo snagu dobre marketinške kampanje kroz saradnju sa Zlatanom Ibrahimovićem i uveren sam da će i drugo poglavlje Made by Sweden kampanje biti jednako uspešno“, ističe Alain Visser, stariji potpredsednik odeljenja za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.

Reklamu s Robyn možete pogledati na YouTube servisu:



Grand Motors PR

Potpuno novi Ford EcoSport

Potpuno novi Ford EcoSport

Fordov potpuno novi SUV EcoSport vozačima pruža savršenu kombinaciju okretnosti malog vozila, pristupačnosti i male potrošnje, sa fleksibilnošću i prostranošću koju kupci očekuju od SUV vozila - sve to u modernom i povezanom pakovanju...

Kia očekuje rekordan maj u SAD

Kia očekuje rekordan maj u SAD

Nakon rekordnog aprila Kia je u SAD i dalje nezaustavljiva na svom prodajnom pohodu. Iako je ostalo još nekoliko dana do kraja meseca, odeći ljudi Kije tvrde da će prodaja u maju postaviti novi rekord. Te tvrdnje nedavno je na prolećnom reliju Road America izrekao Scott McKee, Kijin direktor komunikacija...

Opel: Već 100.000 narudžbi za model Insignia

Opel: Već 100.000 narudžbi za model Insignia

Velika je potražnja za novim modelom Opel Insignia: Od premijere na Sajmu automobila u Frankfurtu i lansiranja na tržište prošle jeseni, Opel je već primio 100.000 narudžbi za novu generaciju ovog modela srednje veličine...

Novi Volvo XC90 - otkrivanje počinje

Novi Volvo XC90 - otkrivanje počinje

Jedan od najiščekivanijih automobila poslednjih godina - potpuno novi Volvo XC90 - polako se otkriva javnosti. Švedski proizvođač je pripremio poseban program predstavljanja koji će automobil postupno otkrivati iznutra prema spolja, tj. prvo će se predstaviti enterijer, dok će kompletan automobil biti predstavljen u avgustu ove godine.

MOL Serbia olakšava putovanje - vinjete na benzinskim stanicama

MOL Serbia olakšava putovanje - vinjete na benzinskim stanicama

MOL Serbia uvek pronalazi nove načine da olakša putovanje. Pored goriva visokog kvaliteta, vrhunske usluge i ukusnih specijaliteta u Corner restoranima, nova pogodnost je dostupna svim kupcima na MOL benzinskim stanicama. Svim putnicima je omogućeno da plate putarinu za vožnju putevima Mađarske na MOL benzinskim stanicama od 20.05.2014...

Audi A7 Sportback: facelift i novi motori

Audi A7 Sportback: facelift i novi motori

Audi A7 dobio je decentan facelift i modernu tehnologiju za novu modelsku godinu. Pored promene izgleda branika, nove tehnologije svetlosnih grupa, osveženi Audi A7 dobio je i modernije motore, koji razvijaju veću snagu i viši maksimalni obrtni moment...

AMG Experience 2025
Slika nedelje