Toyota Yaris 2014: nove informacije i fotografije

Toyota predstavlja modernizovano izdanje malog hot-hatch modela Yaris za modelsku godinu 2014. Dizajnerske promene su izvedene u stilu nove generacije modela Aygo, koji je nedavno predstavljen svetskoj javnosti...

Pogledajte: Testirali smo: Toyota Corolla 1.6 Valvematic.
Najveća promena je izgled branika, sa velikim otvorom za hlađenje između svetala u obliku slova X. Na zadnjem delu automobila je novi branik, a svetlosne grupe koje imaju novu grafiku uzvedene su u LED tehnologiji.
Pogledajte: Testirali smo: Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic.
Product manager u kompaniji Toyota, Alessandro Massimino, priznaje da su do sada klijenti kupoali Yaris glavom, a zahvaljujući promenama, od sada će kupovati srcem. Pored toga, interno istraživanje Toyote je pokazalo, da klijenti žele više stila u svom Yarisu.

Pogledajte: Testirali smo: Toyota Prius+.
Promene je pretrpeo i enterijer. Gornji deo instrument table je tanji, centralna konzola je malo povišena, a ne možemo da ne primetimo i nešto kraću ručicu menjača. Displej multimedijalnog sistema je veći, a njegova dijagonala je povećana za 6,1 na 7 inča.

Pogledajte: Test -Toyota RAV4 2.2 D-CAT AT 4x4 Executive.
Ponuda motora ostaje nepromenjena. Osnovna motorizacija je trocilindarski 1.0 VVT-i motor (51 kW), sledi 1.33 Dual VVT-i (73 kW). Turbodizele zastupa 1.4 D-4D motor maksimalne snage 66 kW, a hibridna verzija kombinuje benzinski 1.5 VVT-i i elektromotor, pri čemu je kombinovana snaga pogonskog sistema 74 kW.
Pogledajte test: Toyota Yaris Hybrid.
Trocilindarski 1.0 motor prošao je modernizaciju. Zahvaljujući promenama, obezbeđeno je pobošljanje termo-efikasnosti motora, što će rezultirati manjom potrošnjom i manjom bukom. Kompresioni odnos je povećan na 11,5:1, a u motor su instalirani novi klipovi, kao i nosi sistem za recirkulaciju izduvnih gasova.
Pogledajte test: Toyota GT86 - Koga je briga za konjske snage!

Pogledajte: Testirali smo: Toyota Land Cruiser 3.0 D-4D 60th Anniversary.
Zadnje oslanjanje ima tvrđu torzione komponente, a mekše opruge amortizera, koje su instalirane i na prednjem delu automobila. Na modernizaciji novog Yarisa prvi put su radila dva evropska centra - razvojno odeljenje u Briselu i dizajnerski centar u Nici.
Automagazin.rs