AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Bezbednost dece u kolima od pre pola veka + FOTO

Bezbednost dece u kolima od pre pola veka + FOTO

Koliko brzo se vremena menjaju. Dok se danas mališani voze u robusnim dečijim sedištima, koja nisu nimalo jeftina, a koja se kupuju na osnovu uporednih testova potrošačkih organizacija, pre pola veka vozači nisu imali puno izbora...

Mazda3 Urban Challenge 2014: rekordno niska potrošnja!

Mazda3 Urban Challenge 2014: rekordno niska potrošnja!

Ukupno 2.181 pređeni kilometar tokom 24 sata vožnje 2. i 3. juna u gradskom saobraćaju kroz samo srce Beča; toliko je tokom ispita ekonomičnosti u stvarnim uslovima vožnje napravilo pet potpuno serijskih Mazdi3 u okviru ovogodišnjeg Urban Challenge-a...

Psssst... ovo je nova Opel Corsa!

Psssst... ovo je nova Opel Corsa!

"Rok trajanja" aktuelne Opel Corse bliži sekraju, i zato će peta generacija ovog popularnog automobila biti predstavljena na autosalonu u Parizu, u oktobru mesecu tekuće godine. Da li će, posle osam godina egzistencije na tržištu, Corsa biti sasvim nova? Krenimo redom...

BMW X6 - druga generacija na prvim fotografijama

BMW X6 - druga generacija na prvim fotografijama

BMW X6 na tržištu se pojavio 2008. godine, i od tada je stekao brojne pristalice, ali u isto vreme i protivnike. Šest godina kasnije, pred nama su fotografije nove generacije ovog slavnog automobila, čiju autentičnost nemački proizvođač nije želeo da potvrdi...

Finale kampanje

Finale kampanje "Hajde da rastemo zajedno"

Na konferenciji za novinare održanoj u krugu fabrike Fiat Automobili Srbija u Kragujevcu, povodom 5. juna, Svetskog dana zaštite životne sredine, predstavljeni su rezultati velike edukativne ekološke kampanje „Hajde da rastemo zajedno“, koju su od februara do juna ove godine zajednički sprovodili FAS i 25 kragujevačkih osnovnih škola (učenici 4-tih razreda).

Novi Subaru WRX i WRX STI dobili priznanje IIHS

Novi Subaru WRX i WRX STI dobili priznanje IIHS "Najbezbedniji 2014."

Proizvođač automobila Subaru, kompanija Fudži teška industrija (FHI), nedavno je objavila da je Institut za bezbednost na auto-putevima (IIHS), neprofitna organizacija koju podržava udruženje auto-osiguranja u Sjedinjenim Američkim Državama, dodelio najviše priznanje pod nazivom "Najbezbedniji 2014."  najnovijim modelima Subaru WRX i WRX STI 2015.

Batmobile Tumbler: kada bi Batman igrao golf...

Batmobile Tumbler: kada bi Batman igrao golf...

Jedan prodavac automobila iz Miamija ponudio je zanimljivo golf vozilo. Ali, to nije običan autombil za golf. To je automobil za Batmana. Dizajn? Šta reći, a ne zaplakati. Automobil izgleda kao da je sleteo sa druge planete...

Vreme je za Peugeot skutere

Vreme je za Peugeot skutere

Sezona skutera je već počela i Alta&Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot skutera i bicikala, spremio je specijalne popuste za sve one koji bi ovog leta da osete malo vetra u kosi. Peugeot u ponudi ima širok dijapazon skutera do 50 ccm, i to po ceni već od 899 evra.

AMG Experience 2025
Slika nedelje