Toyota i dalje najvrednija automobilska marka na svetu

Japanski proizvođač zadržao je prvo mesto na listi najvrednijih automobilskih brendova drugu godinu zaredom, ispred BMW-a i Mercedesa, pokazuje studija koju je objavila kompanija Millward Brown. Toyota, koja je 2013. godinu završila kao najveći proizvođač i prodavac automobila na svetu...
Povećala je svoju vrednost u 2014. za 21%, na 29,6 milijardi dolara.
Direktor istraživačke kuće Millward Brown, Peter Walshe, smatra da ovaj rezultat pokazuje da Toyota vodi mudru politiku kada je reč o reputaciji brenda i da je uspela na pravi način da se izbori sa posledicama masovnih opoziva vozila iz 2009. i 2010.
„Osim toga, Toyota je uspela u tome da je na važnim tržištima kupci manje doživaljavaju kao stranu marku u odnosu na domaće brendove, i nastavila je politiku razvoja 'zelenih' automobila kao lider u proizvodnji i prodaji vozila na hibridni pogon“, objašnjava Walshe.
On je istakao da je na listi deset najvrednijih automobilskih marki najveći skok napravio Ford. Vrednost ovog brenda, u odnosu na 2013. godinu porasla je 56 odsto, na 11,8 milijardi dolara. Jedina automobilska marka među deset najbolje rangiranih koja je zabeležila pad vrednosti, i to za 4%, je Volkswagen.
U odnosu na 2013. godinu, sa liste je ispao Lexus, a umesto njega na njoj se našao Chevrolet, kao devetoplasirani.
Toyota PR