AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Marbo Product nabavlja 111 vozila iz ponude Fiat Automobili Srbija

Marbo Product nabavlja 111 vozila iz ponude Fiat Automobili Srbija

Svečanim uručivanjem prvih ključeva i primopredajom Fiatovih automobila, počela je isporuka prvih od 111 vozila koja će, kompaniji Marbo Productu, članici čuvene PepsiCo grupe, kako je planirano, u narednom periodu isporučiti kompanija Fiat Automobili Srbija...

Preuzimanjem ovog značajnog kontigenta vozila koja čine modeli Fiat 500L, i Fiat Punto Classic,  Marbo Product  će značajno osnažiti svoje službe prodaje za  fabrike koje ima i u Srbiji i Bosni i Hercegovini.

Ovaj posao ujedno predstavlja početak saradnje između dve velike kompanije – Fiat Automobili Srbija i Marbo - PepsiCo, koji je primopredajom prvih vozila svečano obeležen u restoranu „Košuta“, u Beogradu.

„Raduje me činjenica da Fiat Automobili Srbija ima sve veći broj partnera sa kojima upostavlja saradnju koja se ogleda kroz kvalitet i poverenje. Nama je zadovoljstvo da kvalitetom svojih vozila, Marbu, kao i svim našim partnerima pružamo podršku u obavljanju poslova.  Kompletne usluge servisiranja i održavanja vozila, FAS će  Marbu isporučivati na osnovu Ugovora o operativnom lizingu koji je Marbo Product potpisao sa našim zajedničkim partnerom lizing kompanijom ALD Automotive“, rekao je Gerry Clarke, komercijalni direktor, kompanije FIAT Automobili Srbija.

Marbo Product nabavlja 111 vozila iz ponude Fiat Automobili Srbija

Miloš Tripić, Marbo Product i Gerry Clarke, Fiat Automobili Srbija

 

Ističući da već podatak o 111 vozila govori o snazi Marba, ali i poverenju koji ima u vozila FAS-a, menadžer prodaje za DTS tržišta Zapadnog Balkana Marbo – PepsiCo, Miloš Tripić je rekao „Za Marbo, kao veliku kompaniju koja fabrike ima u Srbiji i Bosni i Hercegovini, a širokim asortimanom proizvoda pokriva čitav region, važna karika poslovanja je prodaja, koja  je nezamisliv bez dobrih automobila.“

Ostvarivanjem saradnje sa kompanijom Marbo, članicom PepsiCo, kompanija Fiat Automobili Srbija još jednom je potvrdila poverenje svojih partnera, koje je stekla zahvaljujući ulaganju u proizvodnju, kao i modelima koji su prilagođeni potrebama savremenog poslovnog čoveka.

FAS

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia u Americi sa najboljim aprilom i rekordnom prodajom

Kia Motors America (KMA), koja ove godine slavi 20. godišnjicu poslovanja u SAD, i u aprilu je nastavila odlično prodavši 53.676 vozila, što je povećanje od 13 odsto u odnosu na april 2013, a u prvom ovogodišnjem kvartalu su prodali 7% više nego u istom razdoblju prošle godine (I-IV 2014.: 186.682 vozila, I-IV 2013.: 174.488 vozila).

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta ponovo evropski mali automobil broj 1!

Ford Fiesta je u prvom kvartalu 2014. bila najprodavaniji mali automobil u Evropi, sa 85.639 prodatih vozila. Ford Fiesta postaje sve jača: posle dve uzastopne godine kao najprodavaniji evropski mali automobil, prodaja ovog modela u prva tri meseca 2014...

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Kompanija Opel predstavila je novog ambasadora svog brenda za 2014. i 2015. godinu, Vlatka Stefanovskog, koji je jedan od najpopularnijih i najvoljenijih muzičara naših prostora.  Vlatko Stefanovski će biti zaštitno lice Opelovih kampanja u Srbiji i Makedonij i zaštitni glas Opelovih kampanja u rodnoj Makedoniji.

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Noćni  vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Noćni vikend provod u Lancia Ypsilon Elefantino stilu

Protekli vikend u Beogradu je bio u stilu Lancia Ypsilon Elefantino. Boja noći nikada nije bila samo pitanje estetike za Ypsilon. Inače boja je ključni deo filozofije proizvoda zasnovane na eleganciji, glamuru, ličnosti, igri, kreativnosti, stilu i širokom spektru mogućnosti za prilagođavanje...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje