AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Mazda je juče, pred ekskluzivnom publikom u Barseloni, otkrila potpuno novu Mazdu MX-5, istovremeno kada i na još dva slična događaja u Japanu i SAD. Model četvrte generacije, koji krasi prepoznatljiva adaptacija 'KODO – duša pokreta' dizajna, toplo je dočekan od strane približno 250 predstavnika medija. Prodaja u Evropi počinje tokom 2015.

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Potpuno nova MX-5 dolazi sa SKYACTIV tehnologijom, uključujući posebno podešene SKYACTIV-G benzinske motore, i po prvi put sa izvedbom SKYACTIV-podvozja za zadnji pogon. Uz približno 100 kg manju masu u odnosu na aktuelni model i najniže težište do sada, novo izdanje Mazdinog kultnog roadstera dodatno naglašava Jinba Ittaj ("jedinstvo-konja-i-jahača“) odziv i agilnost, koja je MX-5 oduvijek činila suštinom užitka vožnje.

Spomenuto smanjenje težine vraća novu MX-5 na nivo uporediv s izvornim modelom, koji je svojim predstavljanjem 1989. napravio revoluciju ponovno oživevši tržište pristupačnih lakih sportskih automobila. U poslednjih 25 godina proizvedeno je više od 947.000 primeraka, a MX-5 drži Ginisov rekord kao najprodavaniji sportski dvosed svih vremena.

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

"Mazdin trenutni uzlet podstaknut je našim novim modelima koji su odlično prihvaćeni, a potpuno nova MX-5 trebala bi samo da dolije gorivo u naš motor rasta", kaže predsednik i izvršni direktor Mazda Motor Europe Džef Gajton. "Izgrađen za ljubav prema vožnji, ovaj automobil ističe samu bit Mazde. To će zasigurno našem brendu dati dodatni podsticaj."

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Kako i priliči, moto ovog otkrivanja bio je "Živeo roadster", a to je ujedno bila i promocija Mazda Space-a, Mazdinog novootvorenog centralnog evropskog promocijskog centra u Barseloni. Događaj je bilo moguće pratiti uživo na posebnoj web stranici posvećenoj 25. godišnjici Mazde MX-5 na: www.mazda.com/stories/craftmanship/mx-5/mx-5_25th/thanksday. Gosti su pozvani da iznesu svoje mišljenje o promocijskom centru i Mazdinom novom roadsteru na Twitteru i Facebooku na #mazdaspace, #longlivetheroadster i #MX5.

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Mazda PR

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

Renault Srbija donirala Lagunu III Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun

I u ovim ekonomski teškim vremenima, kompanija Renault Nissan Srbija nastavlja svoje društveno odgovorne aktivnosti. U Saobraćajno-tehničkoj školi Zemun održana je konferencija za medije, gde je predstavljena nova podrška ovoj obrazovnoj ustanovi u novim projektima profesora i učenika - donacija Renault Laguna III i dodatna oprema iz Renault školskog centra...

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. godine. Osim toga Kia će svoje partnerstvo raširiti i na žensku WNBA ligu i razvojnu ligu NBA D-League...

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

Akcija kojom Citroën obara s nogu

Akcija kojom Citroën obara s nogu

U pravo vreme, tokom jesenje nabavke novih automobila, kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje atraktivnu prodajnu akciju za sve modele sa lagera. Vozila koja su na akciji mogu odmah da se dobiju, a vodeći akcijski modeli su Citroën-i C3 i C4, uz već traženi C-Elysée i avangardni C4 Picasso.

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

Kompanija FIAT Automobili Srbija je dostigla bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (World Class Manufacturing – WCM), vodećem međunarodnom standardu za organizaciju proizvodnje.  WCM sistem sertifikacije za kvalitet proizvodnje nastao je u Japanu, a postao je svetski standard ne samo u automobilskoj industriji.

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje