AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

Može se reći da Mercedes-Benz ima najaktivnije fanove, s obzirom na više od 12 miliona aktivnih korisnika na Facebook-u u drugom tromesečju 2014. Studija, koju je nedavno sprovela kompanija Social Bakers, najpoznatija po ispitivanjima tržišta koja se fokusiraju na društvene mreže...

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

...pokazala je da je uz nešto manje od dva miliona novih fanova ovaj prvoklasni brend iz Štutgarta takođe među najbolja 4 brenda automobila kada je reč o rastu u sferi društvenih mreža. To se ogleda u činjenici da je zajednica koju čine obožavaoci ove marke premašila 15 miliona u julu. Novi ključni pokazatelj koji beleži Social Bakers, a to je broj aktivnosti na 1000 obožavalaca, stavlja Mercedes-Benz na izvanredno drugo mesto među automobilskim brendovima na osnovu ostvarenog rezultata od 896 aktivnosti. Ista situacija je u Srbiji gde je Mercedes-Benz Facebook stranica sa više od 83 hiljade pratilaca zauzima ubedljivo prvo mesto u automobilskoj industriji, dok smart Srbija stranica ima više od 11 hiljada pratilaca.

U nedavno sprovedenoj Social Bakersovoj studiji, Mercedes-Benz zauzima drugo mesto na rang-listi za period od aprila do jula 2014. na osnovu koje se upoređuju svi brendovi globalno u pogledu interakcije koja se ostvaruje sa njihovim obožavaocima na Facebook-u. Samo su ljubitelji američke TV kuće Diskaveri imali više „lajkova“, „šerova“ i komentara. Iz kompanije Social Bakers prvi put su uveli novi pokazatelj. Aktivnost velikih i malih zajednica koje čine pratioci sada se može neposredno uporediti na osnovu „broja ostvarenih aktivnosti na 1000 pratioca“. Kao drugoplasirani brend, Mercedes-Benz na impresivan način pokazuje da velika zajednica koju ima na Fejsbuku intenzivno komentariše prikazani sadržaj.

Sa svojim 15-milionim obožavaocem na Facebook-u, Mercedes-Benz je u julu 2014. stigao do impresivne prekretnice u svom dugogodišnjem prisustvu na društvenim mrežama. Kako bi obeležio ovo dostignuće, nemački umetnik Tic napravio je jedinstveno umetničko delo pomoću papirnih vreća iz celog sveta koje su prethodno poslali obožavaoci. Zajednica je mogla da se pridruži i prati kreativni proces na mreži.

Takođe u julu 2014, kanal Mercedes-Benza na Instagramu dobio je svog milionitog pratioca. Ovu foto platformu u ime Mercedes-Benza vode fotografi i blogeri čija su tema automobili. Princip „od obožavalaca (profesionalaca) obožavaocima“ prihvaćen je od strane zajednice: svakog meseca na nalogu Mercedes-Benza na Instagramu zabeleži se oko pet miliona aktivnosti. Kako bi obeležio uspeh od milion okupljenih pratilaca, mladi Indijac Amšu Čuki, vizuelni i multimedijalni umetnik, stvarao je za obožavaoce. Fotografije izrade i završenog umetničkog dela biće prikazane javnosti tokom ovogodišnjeg St. Moritz Art Masters festivala od 22. do 31. avgusta, kao i preko društvenih medija, na globalnim kanalima Mercedes-Benza.

Mercedes je najinteraktivniji automobilski brend na društvenim mrežama

Mercedes-Benz na društvenim mrežama

Već više godina Mercedes-Benz se nalazi među najuspešnijim i najaktivnijim brendovima na internetu. Sveobuhvatne aktivnosti na internetu i preko društvenih medija predstavljaju sastavni deo 'Digital Media House' u okviru koje Mercedes-Benz predstavlja vrhunske sadržaje vezane za brend u novinarskoj formi i objavljuje ih preko svih digitalnih kanala. Mercedes-Benz se već godinama sistematski drži visokokvalitetnog „predstavljanja sadržaja“ u digitalnoj sredini, zbog čega je iznikao u izdavača koji predstavlja sopstveni brend. Od 2013. Mercedes-Benz u okviru dela Društveni oblak (Social Cloud) na internacionalnoj vebstranici www.mercedes-benz.com objedinjuje sav objavljeni materijal vezan za brend iz nezavisnih izvora kao što su blogovi, Twitter, YouTube, Facebook, Google+ and Instagram, kao i sa zvaničnih Mercedes-Benzovih kanala na društvenim mrežama. Društveni oblak predstavlja unapređenje „Mercedes-Benzove platforme za društvene publikacije“, koja je 2012. kreirana za blogere i onlajn novinare. Na ovom mestu svi članci objavljeni o Mercedes-Benzu na spoljnim vebsajtovima, blogovima i u digitalnim časopisima ili putem Twitter automatski se raspoređuju i isečci se pojavljuju u prikazu. Zbog toga portal predstavlja sveobuhvatan izvor informacija za blogere i novinare. Na osnovu iskustva u radu ove platforme i povratnih informacija koje nam upućuju korisnici, razvoj Društvenog oblaka (Social Cloud) usmeren je tako da bude pogodan za klijente i sve korisnike koji su zainteresovani za Mercedes-Benz.

Mercedes-Benz na društvenim mrežama

www.mercedes-benz.com ili http://social.mercedes-benz.com
http://socialpublish.mercedes-benz.com,
www.facebook.com/MercedesBenz, www.facebook.com/MercedesBenzSrbijaiCrnaGora,
www.twitter.com/MercedesBenz, https://twitter.com/mb_scg,
www.youtube.com/MercedesBenztv, www.youtube.com/user/MBSrbijaiCrnaGora
www.google.com/+MercedesBenz, www.pinterest.com/MercedesBenz
www.instagram.com/MercedesBenz, www.foursquare.com/MercedesBenz
www.linkedin.com/company/daimler, www.mercedes-benz.com/xing
https://vine.co/mercedesbenz

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Mazda otkrila potpuno novu MX-5

Mazda je juče, pred ekskluzivnom publikom u Barseloni, otkrila potpuno novu Mazdu MX-5, istovremeno kada i na još dva slična događaja u Japanu i SAD. Model četvrte generacije, koji krasi prepoznatljiva adaptacija 'KODO – duša pokreta' dizajna, toplo je dočekan od strane približno 250 predstavnika medija. Prodaja u Evropi počinje tokom 2015.

Odbrojavanje je počelo! Novi 500X stiže!

Odbrojavanje je počelo! Novi 500X stiže!

Odbrojavanje do dolaska novog automobila, koji će biti od istorijskog značaja za Fiat počelo je juče. Za manje od mesec dana na Paris Motorshow, FIAT će predstaviti celom svetu novog člana porodice 500, kombinaciju lepote i suštine...

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

U okviru nacionalne kampanje SMART KID, posvećene podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija FIAT Automobili Srbija (FAS) obišla je tri osnovne škole u Kragujevcu, gde su zajedno sa glumcem Svetislavom Goncićem i predstavnicima saobraćajne policije razgovarali sa đacima prvacima...

Euro Sumar: Popusti za Suzuki S-Cross i SX4 i tokom septembra

Euro Sumar: Popusti za Suzuki S-Cross i SX4 i tokom septembra

I tokom septembra jedan od traženijih Suzukijevih automobila na našem tržištu - S-Cross, nudi se po promotivnoj ceni, koja za verziju sa Basic opremom iznosi 12.990 evra. Iz Euro Sumara, uvoznika Suzukijevih automobila za Srbiju saopštavaju da se produžetak letnje akcije odnosi se i na verzije ovog modela sa prednjim pogonom i opremom Comfort...

24 sata Elegancije 2014

24 sata Elegancije 2014

Beograd će imati priliku da po četvrti put ugosti manifestaciju „24 sata Elegancije - Concours d’Elegance & Salon of Excellence”, trodnevni spektakl, posvećen automobilskoj kulturi, rafiniranosti i kvalitetu, koji će biti održan od 5. do 7. septembra...

Ken Block Nagoya Experience (video)

Ken Block Nagoya Experience (video)

Japanci su ludi za driftom, tako da ne čudi koliko pažnje posvećuju visokom Amerikancu, kada im dođe u goste. Pored driftera imamo priliku da vidimo Freestyle Motocross ekipu, BMX flatland vratolomije i, naravno, puno devojaka...

Bosch na sajmu Automehanika 2014. predstavlja mnoge inovacije

Bosch na sajmu Automehanika 2014. predstavlja mnoge inovacije

Na ovogodišnjem sajmu Automehanika u Frankfurtu na Majni Bosch se predstavlja na 2.300 kvadratnih metara, u hali 9. Od 16. do 20. septembra 2014. vodeći globalni dobavljač za trgovinu i auto-servise ovde predstavlja svoju široku ponudu rezervnih delova, dijagnostičke i opreme za auto-servise kao i servisnih usluga i koncepata auto-servisa.

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje