AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai četvrti automobilski brend u svetu

Hyundai četvrti automobilski brend u svetu

Rezultati prodaje automobila u prvoj polovini tekuće godine pokazuju promene redosleda na tabeli 10 vodećih automobilskih grupacija u svetu. Ford i grupacija ’’Hyundai-Kia’’ su zamenili mesta na listi, jer je Ford zabeležio pad prodaje od 33% i sa prodatih 2.145.000 vozila pao na peto mesto...

Grupacija je uz pad prodaje od samo 2% i 2.153.000 prodatih vozila došla na 4 mesto. Ovaj uspeh je još veći ako se uzme u obzir da je u aprilu ove godine sa 6. prešla na 5. mesto liste najprodavanijih automobilskih brendova u svetu, a za manje od pola godine osvojila 4. mesto. Na svetskom tržištu automobila koje se smanjilo za 15% u odnosu na prošlu godinu, Hyundai grupacija sada zauzima 5% a uspeh koji je ostvarila duguje tržištima SAD, Evrope i Kine, gde je prodala čak 56% više vozila nego lane.

Hyundai četvrti automobilski brend u svetu

Hyundai Auto Beograd takođe beleži drastičan rast tržišnog udela od 29,89% za prvih sedam meseci 2009. godine u odnosu na isti period prošle godine, dok u julu porast tržišnog udela dostiže čak 89% u odnosu na juli prošle godine čime je Hyundai brend stigao u sam vrh prodaje inostranih vozila u Srbiji. Hyundai PR

123456. . .1623
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje