AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i NBA liga produžili partnerstvo

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. godine. Osim toga Kia će svoje partnerstvo raširiti i na žensku WNBA ligu i razvojnu ligu NBA D-League...

Pored dosadašnje uloge „zvaničnog automobilskog partnera“ Kia je nakon nedavnog predstavljanja luksuzne limuzine K900 s pogonom na zadnje točkove ujedno postala i „zvanično luksuzno vozilo NBA lige“. Kia i daje ostaje partner brojnih NBA događaja i priznanja - NBA All-Star utakmica, Kia NBA Tip-Off, Kia NBA Performance Awards, Kia NBA All-Star MVP award.

Nedavno je Kia objavila da je ponajbolji košarkaš na svetu LeBron James postao luksuzni ambasador modela Kia K900. U svojoj 11-godišnjoj NBA karijeri je po podacima Forbesa zaradio više od 450 miliona dolara. LeBron je poznat kao veliki kolekcionar luksuznih automobila među kojima je ovog leta svoje mesto našla i Kia K900.

No to nije sve od Kije u NBA, jer ima partnersku saradnju sa čak 14 NBA klubova, a klubovima Atlanta Hawks, Charlotte Hornets, Chicago Bulls, Golden State Warriors, Los Angeles Clippers, Miami Heat, New York Knicks, Oklahoma City Thunder, Orlando Magic, Philadelphia 76ers, Phoenix Suns, Portland Trail Blazers i aktuelnim šampionima San Antonio Spursima nedavno su se pridružili Cleveland Cavaliersi, koji ulaze u novu sezonu sa šampionskim ambicijama i LeBronom Jamesom koji se ponovo vratio u svoj grad i klub.

Kia Motors PR

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

Akcija kojom Citroën obara s nogu

Akcija kojom Citroën obara s nogu

U pravo vreme, tokom jesenje nabavke novih automobila, kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje atraktivnu prodajnu akciju za sve modele sa lagera. Vozila koja su na akciji mogu odmah da se dobiju, a vodeći akcijski modeli su Citroën-i C3 i C4, uz već traženi C-Elysée i avangardni C4 Picasso.

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

Kompanija FIAT Automobili Srbija je dostigla bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (World Class Manufacturing – WCM), vodećem međunarodnom standardu za organizaciju proizvodnje.  WCM sistem sertifikacije za kvalitet proizvodnje nastao je u Japanu, a postao je svetski standard ne samo u automobilskoj industriji.

Nissan ugurao Note u zorb i gurnuo ga niz brdo + FOTO

Nissan ugurao Note u zorb i gurnuo ga niz brdo + FOTO

Automobili i sistemi kojima su opremljeni, reprezentuju se na različite načine. Nissan je izabrao jedan veoma zanimljiv način, predstavivši najveći zorb na svetu (prečnika 6 metara), u koji je smestila model Note. Verovatno se pitate, šta je cilj ove akcije...

Nova Opel Corsa postavlja standarde u segmentu malih automobila

Nova Opel Corsa postavlja standarde u segmentu malih automobila

Opel Corsa je potvrđena kao dugogodišnji najbolje prodavani model: kroz četiri generacije modela u periodu od 32 godine, 12,4 miliona jedinica prodato je širom Evrope. Zajedno sa modelom Astra, Corsa je Opelov najpopularniji model, čineći preko jedne četvrtine prodaje te kompanije svake godine.

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje