AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vine-u

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a...

On interpretira karakteristike novog divljeg Opel-a u šest kratkih kreativnih klipova (Bubblegum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch i Cannonball). Rezultati njegovog rada se mogu videti na Opel-Vine Portalu kao i na Zach King-ovom Vine kanalu. Takođe i spotovi, uključujući pravljenje videa, biće linkovani na Opel stranicama na YouTube-u, Facebook-u, Twitter-u i blogu sa vestima Buzzfeed.

“Mi moramo da sakupimo naše klijente sa mesta koje najviše posećuju. Ciljna publika Opel ADAM-a dolazi do najviše informacija preko socijalnih medija. Stoga, mi pojačavamo naše aktivnosti u ovoj oblasti i rad sa zvezdom iz ovog sektora je predstavljao očigledan izbor. Mi smo oduševljeni da imamo Zach King-a u ovom projektu,” objašnjava direktorka Opel Marketinga, Tina Müller.

Dvadesetčetvorogodišnji Zach King je već primio brojne nagrade za svoj rad, i jedan je od vodećih režisera na Vine-u, popularnoj video mreži u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi. On se smatra iluzionistom ovog video žanra i ima preko 1.9 miliona pratilaca na Vine-u. Vine je besplatna aplikacija za pametne telefone, i ona omogućava korisnicima da dele kratke video klipove.

Opel

Akcija kojom Citroën obara s nogu

Akcija kojom Citroën obara s nogu

U pravo vreme, tokom jesenje nabavke novih automobila, kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila za Srbiju i Crnu Goru, počinje atraktivnu prodajnu akciju za sve modele sa lagera. Vozila koja su na akciji mogu odmah da se dobiju, a vodeći akcijski modeli su Citroën-i C3 i C4, uz već traženi C-Elysée i avangardni C4 Picasso.

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

FAS-dostignut bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (WCM)

Kompanija FIAT Automobili Srbija je dostigla bronzani nivo u Proizvodnji svetske klase (World Class Manufacturing – WCM), vodećem međunarodnom standardu za organizaciju proizvodnje.  WCM sistem sertifikacije za kvalitet proizvodnje nastao je u Japanu, a postao je svetski standard ne samo u automobilskoj industriji.

Nissan ugurao Note u zorb i gurnuo ga niz brdo + FOTO

Nissan ugurao Note u zorb i gurnuo ga niz brdo + FOTO

Automobili i sistemi kojima su opremljeni, reprezentuju se na različite načine. Nissan je izabrao jedan veoma zanimljiv način, predstavivši najveći zorb na svetu (prečnika 6 metara), u koji je smestila model Note. Verovatno se pitate, šta je cilj ove akcije...

Nova Opel Corsa postavlja standarde u segmentu malih automobila

Nova Opel Corsa postavlja standarde u segmentu malih automobila

Opel Corsa je potvrđena kao dugogodišnji najbolje prodavani model: kroz četiri generacije modela u periodu od 32 godine, 12,4 miliona jedinica prodato je širom Evrope. Zajedno sa modelom Astra, Corsa je Opelov najpopularniji model, čineći preko jedne četvrtine prodaje te kompanije svake godine.

Oliver Solberg - Toyota GR Yaris Rally1
Slika nedelje